2024-02-19, 20:05
Medlem
Såklart är han centerpartist. Vilken otroligt slump.
Citera
2024-02-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag med. Pirrade riktigt bra verkade det som när barnet beskrev tidigare och ”piniga” övergrepp utförda av en morbror.

Husrannsakan?
Vad berör gädda #375 så kommer det sannolikt komma en hel del efterspel.
Citera
2024-02-19, 20:07
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad berör gädda #375 så kommer det sannolikt komma en hel del efterspel.

Skulle inte bli förvånad. Har du inside info eller bara en känsla?
Citera
2024-02-19, 20:08
Medlem
minvanstrafots avatar
Läskig jävel. Han säger ju i videon att han har egna barn, som någon undrade. Någon som vet om han har fru? Eller hade menar jag...Undrar vad man skulle göra nu i hans skor? Åka hem och ta livet av sig?
Citera
2024-02-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Gädda #375
Man ser nog vad man vill se. De här predatorerna är väldigt manipulativa och gör allt för att slippa undan konsekvens. Att barn tar livet av sig eller blir förstörda för resten av sitt liv är det inget de ägnar en endaste tanke åt.

Jag tycker inte synd om honom
Citera
2024-02-19, 20:13
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiwin
Låg där 08-09.
Kursansvarig GKJ-B och utbildare samband.
Citera
2024-02-19, 20:16
Medlem
När var #375 filmad? Skulle tro enligt Kik konversationen att det var en söndag alltså igår?
Han verkar inte ha tagit sitt liv än?
Citera
2024-02-19, 20:16
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Haha som centerpartist borde han väl vara lite mer försiktig. Men han såg väl alla styrkekramar Fredrik Federley fick på sin facebook och kände att det var en tillåtande miljö. Var väl 5-6 pedofiler med centerkoppling som avslöjades i svallvågorna efter Federley-affären. Märkligt att det partiet drar till sig så många av dem. Även om det såklart finns i alla partier.

Nej vet du vad. Män som kommer undan med allt i flera år tror nog på riktigt att de är lite ”unstoppable” och kan uppföra sig lite hur de vill för att ”nobody’s gonna know”.

Undrar hur många riktiga barn har hamnad i hans klor. Jag vill gråta.
Citera
2024-02-19, 20:19
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minvanstrafot
Läskig jävel. Han säger ju i videon att han har egna barn, som någon undrade. Någon som vet om han har fru? Eller hade menar jag...Undrar vad man skulle göra nu i hans skor? Åka hem och ta livet av sig?
#375 bor med frugan i Glommersträsk utanför Arvidsjaur/gränsen till Västerbotten.

Frugan har alltid varit av det rätta virket, förjävla tråkigt att hon hamnar i denna ganska oväntade sits. Barnen är vuxna och har bildat familj(er). Som sagt tidigare i tråden så blir det sociala fallet ganska jävla totalt här.
Citera
2024-02-19, 20:22
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det där var lite motsägelsefullt.

Varför blir du mer tillfredsställd av att de med status åker dit? Är det för att ditt eget liv inte är så mkt att hänga i granen och det tröstar dig lite när det går åt helvete för nån som lyckats betydligt bättre?

Haha ja det var nog lite motsägelsefullt.
De med status är mer intressanta rent psykologiskt, de offrar allt och har så mycket att förlora. Candyman Kent tillexempel är ju skitsamma om han åker dit, han bryr sig inte. Han är redan på botten.
Han förstår förmodligen inte ens skamkänslor fullt ut. Uthängningen ger inte så mycket i det perspektivet helt enkelt. Han bryr sig inte. En person med hög status är helt enkelt mer underhållande att se och roligare. Det betyder inte att jag motsätter mig de lägre stående varelsernas uthängningar heller.

Det här är underhållning för mig, En freakshow. pedofiljakten i sig är mig rätt ointressant.

Jag har mycket hög status i min lilla by!
Senast redigerad av KaninHitler 2024-02-19 kl. 20:25.
Citera
2024-02-19, 20:23
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minvanstrafot
Får man spekulera i fruns och barnens namn? Eller bryter det mot någon regel?

Det bryter mot regler.

Men den jag hittar som heter Leif Andersson han bor själv (Mr Koll) men jag kanske letar fel då han säger sig ha en fru?
Citera
2024-02-19, 20:27
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Haha ja det var nog lite motsägelsefullt.
De med status är mer intressanta rent psykologiskt, de offrar allt och har så mycket att förlora. Candyman Kent tillexempel är ju skitsamma om han åker dit, han bryr sig inte. Han är redan på botten.
Han förstår förmodligen inte ens skamkänslor fullt ut. Uthängningen ger inte så mycket i det perspektivet helt enkelt. Han bryr sig inte. En person med hög status är helt enkelt mer underhållande att se och roligare. Det betyder inte att jag motsätter mig de lägre stående varelsernas uthängningar heller.

Det här är underhållning för mig, En freakshow. pedofiljakten i sig är mig rätt ointressant.

Jag har mycket hög status i min lilla by!

Då förstår jag hur du tänker och du har inte fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in