2024-02-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Att träffa på Dumpen är förstås en (förtjänt) katastrof för gäddorna. Är det någon av de 375 gäddorna som verkar kunna leva ett vanligt liv efter konfrontationen eller är alla gäddor på flykt ute i skogskojor?
Varför lyssnar du inte på Dumpen-podden och läser artiklarna på Dumpen.se?
Där får du svar på dina frågor.
Citera
2024-02-20, 19:54
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
#371 är en sliskig jävel, totalt empatilös och det förvånar mig inte om det finns en hel del skit att gräva upp där.

Tror som du att den som gräver här har mycket att hitta. Men vederbörande får gräva rejält för #371 har städat rejält.
Citera
2024-02-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Tror som du att den som gräver här har mycket att hitta. Men vederbörande får gräva rejält för #371 har städat rejält.
Ja för gädda #371 har nog god fog för att behöva göra det. Desto mer skit befarar jag. Dock kan han inte städa allt eller radera vittnens hjärnor.
Citera
2024-02-20, 19:59
Medlem
Citat:
Det handlar inte bara om de specifika hemligheter man sitter på i den position han var som Kapten, det handlar lika mycket om den information man kan pressas till att komma över i hopp om att slippa avslöjas.
Var inte så jävla fyrkantig och snäv.
Gädda #375
Jag tror, med all respekt, att jag har mer insikt i dessa frågor än vad du har.
Information kan man inte bara skaffa som man vill. Det är inte som i spionfilmer.
Hur skulle en enkel kapten kunna snacka sig till kvalificerad information?
Inser du alla lager av skydd som kvalificerad information finns bakom?
Citera
2024-02-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Jag tror, med all respekt, att jag har mer insikt i dessa frågor än vad du har.
Information kan man inte bara skaffa som man vill. Det är inte som i spionfilmer.
Hur skulle en enkel kapten kunna snacka sig till kvalificerad information?
Inser du alla lager av skydd som kvalificerad information finns bakom?
Med all respekt för dina påstådda kunskaper men jag är övertygad om att Försvarsmaktens säkerhetsspår har djupare kunskaper än dig rörande gädda #375.

Här får du lite fördjupningsmaterial som kan sysselsätta dig en stund.
https://www.forsvarsmakten.se/siteas...r-sak-2021.pdf
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-20 kl. 20:14.
Citera
2024-02-20, 20:15
Medlem
Citat:
Med all respekt för dina påstådda kunskaper men jag är övertygad om att Försvarsmaktens säkerhetsspår har djupare kunskaper än dig rörande gädda #375.

Här får du lite fördjupningsmaterial som kan sysselsätta dig en stund.
https://www.forsvarsmakten.se/siteas...r-sak-2021.pdf
Jag tänker inte argumentera denna typ av frågor med dig. Du får tro precis vad du vill.
Citera
2024-02-20, 20:24
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Oavsett bjuder herr #375 på ett stycke fantastisk ångest, nu undrar man bara : går det åt helvete med frugan 😀
Citera
2024-02-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Jag tänker inte argumentera denna typ av frågor med dig. Du får tro precis vad du vill.
Men sluta då argumentera Junk!
Gädda #375 har bedömts som en säkerhetsrisk av sin arbetsgivare Försvaret.
Citera
2024-02-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Oavsett bjuder herr #375 på ett stycke fantastisk ångest, nu undrar man bara : går det åt helvete med frugan 😀
Det är och ska vara ångest på hög nivå för gädda #375.
Tyvärr är det inte för de förgripna barnen som det egentligen borde handla om, utan ångest för hans egen bedrövliga situation.
Istället går ångesten ut över hur synd det är om honom, gädda #375.
Det går åt helvete med frugan, den politiska karriären, nämndemannaämbetet inom Förvaltningsdomsolen, anställningen hos Försvarsmakten samt medborgarskapet i byn Arvidsjaur.

För första gången i livet får han känna på lite av det utanförskap som han i sin kåta iver många gånger utsatt barn för helt utan samvete eller betänkligheter.
Han kämpar med näbbar och klor att övertyga omgivningen om sin ynkliga ”sjukdom” som han påstår skulle vara likställd med alkoholism, drog- och spelberoende.
Buhu!
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-20 kl. 20:55.
Citera
2024-02-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Såg att Center-gubben kontaktade ett barn på sidan kamrat.se

Är det någon slags barnforum eller? Riktigt sjukt att han är där och fiskar.

Såg några här som va väldigt förvånade att den sidan fanns kvar.
Tydligen vad det något som yngre tonåringar hängde på för 20år sedan
Citera
2024-02-20, 20:55
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel

375 kan vara så skicklig att han lyckas dupera sin fru att han är sjuk (precis som en alkis eller speltorsk) och att dra nytta av detta.
Om nåt år reser han runt på högstadieskolorna och föreläser om sin sjukdom. Om hur han blev frisk, och vad småtjejerna ska se upp med på nätet.
Media kommer älska 375 för hans mod att prata om sin sjukdom.
Han kommer kalla sig nykter pedofil och skriva en bästsäljande bok som översätts till 33 språk.
375 blir en inventarie i morgonsofforna och Sveriges ledande pedofilexpert.
Han kommer dö mycket gammal, mycket rik och mycket folkkär.

eller nä...
Citera
2024-02-20, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
375 kan vara så skicklig att han lyckas dupera sin fru att han är sjuk (precis som en alkis eller speltorsk) och att dra nytta av detta.
Om nåt år reser han runt på högstadieskolorna och föreläser om sin sjukdom. Om hur han blev frisk, och vad småtjejerna ska se upp med på nätet.
Media kommer älska 375 för hans mod att prata om sin sjukdom.
Han kommer kalla sig nykter pedofil och skriva en bästsäljande bok som översätts till 33 språk.
375 blir en inventarie i morgonsofforna och Sveriges ledande pedofilexpert.
Han kommer dö mycket gammal, mycket rik och mycket folkkär.

eller nä...

Tror inte det scenariet.
Gädda #375
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in