2024-02-26, 23:44
Avstängd
olasvenssons avatar
Göra barn med barn? (Napp #382) Arvika.

https://dumpen.se/2024/02/26/gora-ba...pp-382-arvika/

Troligtvis en politiker men är inte säker. Vad arbetar han med?

Citat:
Vi har fått in en del tips om denne mannens tidigare förehavanden. När vi följde så satt han direkt på kroken. Chatten innehåller en hel del märkligheter så som att ha skulle göra barnet med barn och låta barnet amma honom. Rörigt? Det är bara förnamnet.
Citera
2024-02-26, 23:47
Medlem
TompaOs avatar
#382 är ju en svagbegåvad byfåne, vad håller de på med? Och trodde fiskarna höll någon typ av moralisk nivå, men kom igen ”får jag fläta ditt hår på axlarna?”… det är ren och skär mobbning.

Nej, nytt lågvattenmärke. Gör om gör rätt!
Citera
2024-02-26, 23:55
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Göra barn med barn? (Napp #382) Arvika.

https://dumpen.se/2024/02/26/gora-ba...pp-382-arvika/

Troligtvis en politiker men är inte säker. Vad arbetar han med?

Alltid kul när man kommer in och man spekulerar politisk läggning i den här tråden för man får alltid ett kränkt meddelande från en sympatisör eller partimedlem tillbaka som måste ta avstånd.

Men jag skulle säga 50% Sosse eller 50% Centern.

Motivering är hans norrländska drag och ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
#382 är ju en svagbegåvad byfåne, vad håller de på med? Och trodde fiskarna höll någon typ av moralisk nivå, men kom igen ”får jag fläta ditt hår på axlarna?”… det är ren och skär mobbning.

Nej, nytt lågvattenmärke. Gör om gör rätt!

Etik och moral kan tas i den andra tråden. Tack! Här disskuteras pedofilerna i fråga.
Senast redigerad av fittslem 2024-02-27 kl. 00:02.
Citera
2024-02-26, 23:56
Avstängd
Storanglarens avatar
#382 har särskild postadress till en 61-årig kvinna i Charlottenberg. Hon är väl en så kallad "God man?"
Han påstår på ett av sina fem FB-konton att han är i ett förhållande med Pernilla Wahlgren. Han verkar ett tag ha skapat ett nytt FB-konto varje gång han gått in på sajten.
Citera
2024-02-26, 23:56
Medlem
Korv-Bajss avatar
Det verkar spekuleras och gissas mycket om #382 här.

Om jag nu också ska in och rota i människors hälsa och öden, OCH har hittat rätt person, så är efter vad jag kan se #382 gift och verkar ha två barn.

Hela den förmodade familjen har tidigare bott på samma adress i lite mer än 20 år på en annan landsbygdsort.
För lite mer än ett år sedan flyttade #382 in på ett "ett boende för personer med demensdiagnos" i närmaste tätort,
samtidigt som resten av den förmodade familjen flyttade in en lägenhet ett par hundra meter bort.

Det hela verkar handla om en tragiskt tidigt debuterande demens.
Demenssjukdomar kan drabba
"intellektuella funktioner med försämring av minne och logiskt tänkande, samt personlighetsförändringar och emotionella störningar"
https://sv.wikipedia.org/wiki/Demens

Demens kan påverka den drabbades sexualitet.
https://www.alzheimers.org.uk/get-su...xual-behaviour

Det ser ut att vara ett tragiskt sjukdomsöde i bakgrunden.
Inte (nödvändigtvis) en utvecklingsstörning.

Hur ska man se på och/eller döma och/eller hänga ut #382?
Det är inte självklart för mig.

Är #382 en hemsk människa?

Eller har #382 haft en otur som kan drabba vem som helst, när man minst anar det?

Eller både och?
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-02-27 kl. 00:13.
Citera
2024-02-27, 00:04
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#382 har särskild postadress till en 61-årig kvinna i Charlottenberg. Hon är väl en så kallad "God man?"
Han påstår på ett av sina fem FB-konton att han är i ett förhållande med Pernilla Wahlgren. Han verkar ett tag ha skapat ett nytt FB-konto varje gång han gått in på sajten.

Antagligen. Är väl bara en tidsfråga innan något rötägg kommer att kontakta henne. Här är det enkelt för Dumpen och co att göra lite research innan uthägning och se det. #382 borde inte bli det.

Men de verkar inte bry sig.
Citera
2024-02-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Antagligen. Är väl bara en tidsfråga innan något rötägg kommer att kontakta henne. Här är det enkelt för Dumpen och co att göra lite research innan uthägning och se det. #382 borde inte bli det.

Men de verkar inte bry sig.

Vad man kan se så är det bara port B som är ett boende med personal.
Två våningar.
Citera
2024-02-27, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Alltid kul när man kommer in och man spekulerar politisk läggning i den här tråden för man får alltid ett kränkt meddelande från en sympatisör eller partimedlem tillbaka som måste ta avstånd.

Men jag skulle säga 50% Sosse eller 50% Centern.

Motivering är hans norrländska drag och ålder.

Etik och moral kan tas i den andra tråden. Tack! Här disskuteras pedofilerna i fråga.

Gissar på Vänsterpartiet. En post på Facebook om att "Sjöstedt kommer gå fram med stormsteg".
Citera
2024-02-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs

Om jag nu också ska in och rota i människors hälsa och öden, OCH har hittat rätt person, så är efter vad jag kan se #382 gift och verkar ha två barn.

Hela den förmodade familjen har tidigare bott på samma adress i lite mer än 20 år på en annan landsbygdsort.
För lite mer än ett år sedan flyttade #382 in på ett "ett boende för personer med demensdiagnos" i närmaste tätort,
samtidigt som resten av den förmodade familjen flyttade in en lägenhet ett par hundra meter bort.

"intellektuella funktioner med försämring av minne och logiskt tänkande, samt personlighetsförändringar och emotionella störningar"

Eller har #382 haft en otur som kan drabba vem som helst, när man minst anar det?

Eller både och?

Se där, demens var det första jag tänkte på när jag tog del av #382. Det innebär inte att han är ofarlig. Ingalunda är min tanke.
Citera
2024-02-27, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs

Eller både och?

Enligt en person som skrivit i kommentarerna på Facebook så bor mannens lägenheten under dom sen ca en vecka tillbaka. Ett hus med 3 lägenheter. Dom själva är en barnfamilj.
Låter inte jättemycket som ett demensboende!
Citera
2024-02-27, 01:55
Medlem
Krimkolls avatar
#379 beter sig ju väldigt märkligt. Man kan nästan börja undra om han och några liknande, unga killar i Stockholm, vill träffa Dumpen. Vore ju märkligt då det får stora konsekvenser för dom, deras familj, dom bli av med arbetet med mera. Men beteendet är ju som att dom skojar om mötet som en utmaning eller liknande.

Antingen driver han, eller så är han påtänd på något, annars måste han ha något dolt handikapp. Om man på allvar "inte förstår" stigmat i att man träffar för unga för sex och tror det är något att ta lätt på så är man ju inte helt hundra heller för den delen. Han skojar om det, han tar ord och meningar bokstavligt på ett sätt som är orimligt, för lugn och som om han väntat sig det. Märklig trend om det är med flit och han och ett par till som man anar har liknande beteende, man kan nästan undra om dom ordnar mötet med flit för att synas.
Senast redigerad av Krimkoll 2024-02-27 kl. 02:17.
Citera
2024-02-27, 05:53
Medlem
SysterMorbids avatar
#382 Anders Anders för helvete.. nu har du skitit i det blå skåpet. Göra en tös med barn sedan ska du amma avkomman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in