Citat:
Ursprungligen postat av
Korv-Bajs
Det verkar spekuleras och gissas mycket om #382 här.
Om jag nu också ska in och rota i människors hälsa och öden, OCH har hittat rätt person, så är efter vad jag kan se #382 gift och verkar ha två barn.
Hela den förmodade familjen har tidigare bott på samma adress i lite mer än 20 år på en annan landsbygdsort.
För lite mer än ett år sedan flyttade #382 in på ett "ett boende för personer med demensdiagnos" i närmaste tätort,
samtidigt som resten av den förmodade familjen flyttade in en lägenhet ett par hundra meter bort.
Det hela verkar handla om en tragiskt tidigt debuterande demens.
Demenssjukdomar kan drabba
"intellektuella funktioner med försämring av minne och logiskt tänkande, samt personlighetsförändringar och emotionella störningar"
https://sv.wikipedia.org/wiki/Demens
Demens kan påverka den drabbades sexualitet.
https://www.alzheimers.org.uk/get-su...xual-behaviour
Det ser ut att vara ett tragiskt sjukdomsöde i bakgrunden.
Inte (nödvändigtvis) en utvecklingsstörning.
Hur ska man se på och/eller döma och/eller hänga ut #382?
Det är inte självklart för mig.
Är #382 en hemsk människa?
Eller har #382 haft en otur som kan drabba vem som helst, när man minst anar det?
Eller både och?
Verkar som att han haft "demens" länge då (är ju bara en gissning ifrån din sida eftersom det uppenbarligen bor barnfamilj i samma uppgång}.
Någon kommenterade på Facebook:
"fyfan vad många år jag väntat på att denna jäääävla idioten skulle åka fast! Vidrigare as får man leta efter! Vet fler som faktiskt blivit utsatta utav denna ”mannen” som barn. Men polis har då fan bara lagt ner för att ”han inte förstått bättre”!?"
Han fick svar ifrån annan som kom ifrån trakten att hon hade samma kunskap om honom.
Om han nu har ngn annan som är ansvarig för hans handlande eller att han bara behöver en varning.... har han väl redan fått det-men inte slutat uppenbarligen.
Gäddhelvetet har varit gift fått barn haft jobb o höll tydligen på med sånt här innan med.
Enda riktigt tragiska med honom är att han inte håller med övriga samhället som vill skydda barn utan vill o har skadat barn.