2024-02-26, 22:45
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
#382 skriver att han har ”kortklippt hår”, hahaha. Gubbe lilla, du är flintis.

"182 lång kort klippt hår", vet inte vad han menar riktigt? Men han måste vara Thomas Quicks dubbelgångare eller tvillingbror, fast han gillar småtjejer ist för killar..

"Näe-hej!"
Senast redigerad av Wotan 2024-02-26 kl. 22:47.
Citera
2024-02-26, 22:47
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Måste vara första människan nånsin som skrivit in samtliga förnamn i sin LinkedIn-profil. Frågan är om man verkligen behöver en sån profil när man är gaffeltruckförare på Samhall? Eller har jag missat att även samhallare networkar?
Kanske räcker med att vara en standard boomer?
Citera
2024-02-26, 22:53
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Patrik säger något i slutet, "Du är ju ryss, är det ok att göra så hemma i ditt land?", så de har nog hans identitet. Borde vara någon som känner igen honom från kulturkretsar i Kristianstad.
Vilken gädda?
Citera
2024-02-26, 22:55
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Men ge er nu, jämför ni Pappastor med Hitler?

Hoppas inte. Hitler var djurvän, vegan, snäll mot barn, försökte bygga upp landet, stoppade fattigdom och lidande i Tyskland, räddade livet på miljontals vita ryssar och ukrainare, skrev en populär bok, rustade upp den tyska industrin. Södertäljes egen Lian-Tarzan var bara en äcklig pedofil som inte gjorde något bra.
Citera
2024-02-26, 22:55
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Han verkar vara gift om jag hittat rätt snubbe.
Det är inte ovanligt att utvecklingsstörda knullar runt lite med varandra...så visst kan de få till det ibland de också.

Men jag undrar över barnen och åldern på de han gjort gravida. Jag misstänker också att han drar till med lögn där (hans fantasier verkar ju inbegripa att göra småflickor gravida så det kan nog mycket väl bara ha hänt i hans huvud) men inta alls säkert.
Även 2 ungar skrivna på den adressen så han har nog några egna.
Känner igen denna man från något håll men kan ej minnas var..
Citera
2024-02-26, 22:56
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vilken gädda?

#305, fotografen i Kristianstad.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Tydligt att han är förståndshandikappad i videon. Här undrar jag faktiskt om tipsen dumpen har fått är riktiga eller om det är nån mobbare som vill han illa för att han är efter och sagt till dumpen att han raggar på barn. Som du skriver så kan han knappast manipulera en normalt funtad 14-åring med det intellektet och dumpens fiskare anpassar ju konversationerna efter gäddorna. Möjligt att han har försökt skriva till nån men då undrar jag om det har varit sexuellt och om han vetat om att det har varit barn och knappast att han har kommit nånstans med ens ett hej hur som. Det är ofta konversationerna på dumpen till största del är svåra att tyda på grund av dåligt språk men den här gäddan är ju på en ännu lägre nivå. Hur som var det ändå dumt av honom att tro att han ska få nåt av en minderårig och knappast att han har några barn för han har nog aldrig fått ligga över huvud taget med nån.

Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Han verkar vara gift om jag hittat rätt snubbe.
Det är inte ovanligt att utvecklingsstörda knullar runt lite med varandra...så visst kan de få till det ibland de också.

Men jag undrar över barnen och åldern på de han gjort gravida. Jag misstänker också att han drar till med lögn där (hans fantasier verkar ju inbegripa att göra småflickor gravida så det kan nog mycket väl bara ha hänt i hans huvud) men inta alls säkert.

Fel person. Gubben i videon är förståndshandikappad och bor i anslutning till ett gruppboende. Han arbetar på Samhall.
Citera
Avstängd
Det här är en kille/man som uppenbart är svagbegåvad. Jobbar på Samhall och har levt i samhällets utkant hela livet. I början när dumpen startade så var det inte på tal att hänga ut en sån här man. Det som nu händer är att alla kommer att stirra på honom och han kommer att bli trackaserad av alla. Det här är knepigt, men jag är emot uthängningar av en sån här man.
Citera
2024-02-26, 22:58
Medlem
Hussefars avatar
#382 är ännu en tveksam fångst i mitt tycke. Det hade räckt med att ta en snack med honom och anhöriga. Onödigt att lägga ut på hemsidan.
Citera
2024-02-26, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det här är en kille/man som uppenbart är svagbegåvad. Jobbar på Samhall och har levt i samhällets utkant hela livet. I början när dumpen startade så var det inte på tal att hänga ut en sån här man. Det som nu händer är att alla kommer att stirra på honom och han kommer att bli trackaserad av alla. Det här är knepigt, men jag är emot uthängningar av en sån här man.

Samma här. Den här mannen har varit utstött hela livet och kommer att få lida ännu mer för det.
Citera
2024-02-26, 23:05
Medlem
cateatdogs avatar
Sista snubben borde inte bli uthängd. Dumpen förlorar respekt av dessa.
Jag tycker såklart att anhöriga och, om det nu finns, arbetsgivare samt vem nu denna svagbegåvade ensamma man har för kontakter ska få informationen.
Men publiceringen i sig kommer inte göra skillnad.

Det hade nog funnits bättre vägar att gå här.

...här tappar dumpen sin roll och sitt ansvar anser jag.

Blir faktiskt smått förbannad här. Jag har själv blivit utnyttjad som ung så föraktet finns i mig men detta är inte ok !

Någonstans måste dumpen hitta en linje och gräns ..ett ansvar. M
Här är dom fel ute

Senast redigerad av cateatdog 2024-02-26 kl. 23:09.
Citera
2024-02-26, 23:12
Medlem
-Har du stor k*k?
- Ja 19 cm och 10 cm grov

Ingen flashbackare i alltså 🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem