2024-02-16, 00:08
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Den enda med det namnet och exotiska träd i bakgrunden är den här.

#371 Piss-Palmen från Halmstad har stängt ner den nu, Idioten måste följa den här tråden.
Citera
2024-02-16, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Fastgear?
Nej tänk höft och lägg till ett P, som i pengar.
Citera
2024-02-16, 00:20
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nej tänk höft och lägg till ett P, som i pengar.

https://www.allbiz.se/fastgear-nu-035-21-16-69
Citera
2024-02-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zandrascer
Ja även till vardags var han sliskig. Nu var han ordningsvakt på samma ställe så kände honom endast via arbetet men även i tjänst var han sliskig och hade konstiga saker för sig och skumma kommentarer.

Det är på något sätt "värre" när dom är "normala" och sen uppdagas allting. Då blir man lite mer tagen av det hela

Absolut! Den har han alltid kvar! Steriliserad dessutom så det blir inte fler barn för honom. Det var han noga att gå och skryta om!

Svensk hjälte absolut. Säga vad man vill om honom men han gjorde en grym insats den dagen. Han har gjort mycket bra genom åren faktiskt.

Läste den andra tråden om honom.. att hans fru är attraktiv och lättklädda bilder på henne, det är väl inget som spelar roll egentligen?
Träffade dock honom endast någon dag innan han blev outad och då tog det inte lång stund förrän han viftade med fingret och visade att ringen var borta! Han sa att frugan träffat någon ny och ville skiljas! Vet inte när han blev outad egentligen då de gifte sig typ 1,5- 2 år tidigare.. Och ett nytt barn.. känns konstigt att vilja skilja sig så tätt inpå... Eller?

Så stötte han på dig eller vad ville du få sagt med ringen osv?.
Hade ej sett denna gädda innan men han verkar ha haft hög fallhöjd?
Men var han bara väktare?
Om så är fallet så förstår jag ej upprördheten?
Väktare är generellt bs människor?
Citera
2024-02-16, 00:26
Medlem
Citat:
https://www.allbiz.se/fastgear-nu-035-21-16-69
Det är en annan stavning på namnet men annars passar det in. Det är ett av de listade företagem på mr Koll. Det jag hittade är det inte, men i min cashade version av hans Linkedin står det överst och han som medgrundare.
Citera
2024-02-16, 00:28
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Det är en annan stavning på namnet men annars passar det in. Det är ett av de listade företagem på mr Koll. Det jag hittade är det inte, men i min cashade version av hans Linkedin står det överst och han som medgrundare.
Fattar nu.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-02-16 kl. 00:32.
Citera
2024-02-16, 00:31
Medlem
Citat:
Fattar inte det med höften och pengarna?
Höft på engelska
Pengar förstår du när du hittar sidan.
Citera
2024-02-16, 00:33
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Höft på engelska plus ett p
Pengar förstår du när du hittar sidan.
Tack, Jag är med.
Citera
2024-02-16, 00:40
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Herregud asså, senaste gäddans sambo måste leva ett rent helvete som tvingas dras med det här psykfallet varenda dag.
Citera
2024-02-16, 01:01
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Herregud asså, senaste gäddans sambo måste leva ett rent helvete som tvingas dras med det här psykfallet varenda dag.

"Jag har inte snott någons integritet!" "Utreder jag mig för att göra det?"
Citera
2024-02-16, 01:13
Medlem
Hegamons avatar
371 tror att hans lögner och påhitt inte ska upptäckas när det är uppenbart han fabulerar rakt upp och ner. En mycket fantastisk historia han målar upp med paket som ska levereras och en flintskallig gubbe som hotat han. Samtidigt så påstår han massor av hans bekanta utsatts för utpressning. ELLER HUR! JASSÅÅ!

Det komiska med 371 är att det är omöjligt tro på det han säger. Mera plump (obildad) berättelse har sällan skådats. Högstadieeleverna hade kommit på en bättre bortförklaring.
Citera
2024-02-16, 01:46
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
371 tror att hans lögner och påhitt inte ska upptäckas när det är uppenbart han fabulerar rakt upp och ner. En mycket fantastisk historia han målar upp med paket som ska levereras och en flintskallig gubbe som hotat han. Samtidigt så påstår han massor av hans bekanta utsatts för utpressning. ELLER HUR! JASSÅÅ!

Det komiska med 371 är att det är omöjligt tro på det han säger. Mera plump (obildad) berättelse har sällan skådats. Högstadieeleverna hade kommit på en bättre bortförklaring.

Mnjaa...jag blev ändå lite imponerad.
Inte för att hans berättelse var övertygande på något som helst vis, men i det läget han är liksom...vad fan skall man dra för historia för att det skall låta trovärdigt? Jag tror det är mycket svårt att hitta på en bortförklaring i det läget...och bara för det får han ändå godkänt bara för han försöker så hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in