2024-02-15, 23:04
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ganska lätt att lista ut vem när bara en med det namnet OCH hans fru tagit bort sin Linkedin. Rensandet straffar sig ibland.

Jag vet. Men jag menade mer att han städat bort alla spår i form av bilder. Finns bara en (?) som dyker upp i Google bilder.
Citera
2024-02-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Han verkar ha rensat upp bra efter sig. Hittar han inte på FB. Bara en massa amerikaner. Han verkar han rensat Linkedin. Han är en psykopat.
Frugan har bytt namn och gjort allt låst på sin FB. Sorglig profilbild uttrycker något i min tolkning.
Citera
2024-02-15, 23:11
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Han sträcker upp armarna vid blotta åsynen av Patrik och Sara, precis som han blivit påkommen med något. Märkligt beteende från någon som enligt egen utsago inte har något att dölja.

Dessutom säger han sig inte veta vilka de är, efter att han redan har försökt förklara sig för dem i fem minuter. Väldigt trovärdigt! Guilty as charged. Säkert att man som oskyldig bara skulle babbla på till ett par främlingar på det sättet.
Senast redigerad av ScottFree 2024-02-15 kl. 23:18.
Citera
2024-02-15, 23:19
Medlem
371 provocerar mig jävligt mycket, vilket språk den äcklige jävlen använder i chatten med ett ”barn”.
Återigen en hjärndöd idiot som totalt verklighetsfrånvänt tror han kan ragga riktiga småglin på det sättet.

Har han verkligen ett fint jobb? Påminde mer om en dålig halländsk komiker el nått.
Citera
2024-02-15, 23:24
Medlem
Psykopatiskt ljugande. Det ligger nog något i det.
Citera
2024-02-15, 23:25
Medlem
Wow, den sista gäddan var sjuk. Ville inte att videon skulle ta slut.

Till folk som undrar om han har ett bra jobb tyckte jag det märktes på hela honom. kommunikativ, manipulativ, klarade av press, ljög av rang, resultatinriktad och en riktig psykopat. Allt som behövs för ett toppjobb.
Citera
2024-02-15, 23:27
Medlem
PROLIFICs avatar
Andra chattloggen är på Snap. Det var väl därför det var ett Herrans snack om Kik och Snap hit och dit i konfrontationen. Om vilken app kissgäddan har och var han är inloggad och inte inloggad. På Snap kallar sig #371 för Pengar Sugen på träff och det alltså den här personen barnet ska knulla med så att Kik-Jimmy som smyger på barn i mörkret vet att hon är seriös. Och sen ska Pengar berätta om knullet för Kik-Jimmy...?

De diskuterar om dag för att ses, han säger att han har möten men är klar till kl 16, undrar om hon vill knulla hela kvällen och säger att de kan vara på hans hotell.

Efter detta följer skärmdumpar med Kik-Jimmy igen. Loggarna med Pengar och Jimmy ska tydligen ligga i kronologisk ordning.

"Ser fram emot att få tränga in i din lilla rumpa"

"Höra dig gny när jag knullar den"

Barnet hoppas att hon fixar det.

"Testa allt vi ska göra med han andra. Så vet du innan vi träffas"

"Bara be han knulla din rumpa och kissa dig i munnen"

Nu bringas lite klarhet! Barnet frågar om Jimmy tror att han vill det, om han känner honom.

"Han är på allt, så bara fråga. Känner han lite"

Barnet frågar om han är snygg.

"Haha ja tycker han ser mycket bättre ut än mig" ( )

"Fråga han direkt, om han knullar din rumpa, kissar dig i munnen, och om du får slicka hans röv" (Jimmy känner honom "lite" men tycker inte alls att det är konstigt att barnet ska fråga Pengar detta. Han tror att Pengar uppskattar att hon vill testa saker och han VET att Pengar gillar det. Trots att det är nån han känner "lite".)

Snap-konversationen med Pengar fortsätter.

Han frågar om de kan knulla i hela rummet. Vad fan är det för fråga? Det vet väl inte barnet. Hon har inte sett rummet. Knulla i stol, soffa, säng, dusch osv. Barnet frågar Pengar vad han gillar och han svarar att han gillar allt! Han kan testa och göra vad som. Barnet säger att hon inte gjort analt innan, Pengar säger att de kan testa, att det är jävligt skönt faktiskt. Han ska ta med glidmedel och analplugg.

Kik-Jimmy igen.

"Ville han testa allt?"

Barnet säger att hon frågar om rumpan iaf.

"Bra, fråga om det andra med. Va inte blyg"

Snap-pengar igen.

Barnet frågar om kiss och sånt också skulle funka, om han skulle kunna kissa i hennes mun.

"Inget ovanligt faktiskt. Många som gillar det Kan jag göra" (Euuuhhm, nä? Det är väl inte så särskilt vanligt?)

Men så ändrar han sig lite.

"Inte super vanligt men rätt. Vill du dricka det då?"

Barnet kan testa, men vill börja med vanligt sex.

"Kom ihåg att raka dig innan samma dag"

Kik-Jimmy igen.

Han undrar om det gått bra, när hon Pengar ska ses och om hon längtar. Han frågar lite om hur de andra hon varit med har varit. Kåta gubbar? Han undrar om det inte var konstigt att förlora oskulden till en kåt gubbe. Barnet vill inte prata om det. Han undrar då om hon har sex med äldre för att straffa sig själv. Inte så mycket att återge. Men random sexprat. Han knullar hellre än att onanera. Eller sprutar nån i munnen. Han undrar om barnet gillar sperma. Han sprutar rätt mycket och gärna över ansiktet och i munnen. Han frågar om hon klarar av kuken ner i halsen. Han förklarar vad munknull är, man knullar munnen, hela kuken in och ut.

Barnet säger att hon är nervös inför att träffa Pengar dagen efter.

"Han är trevlig och ser bra ut"

"Får du svälja både sperma och kiss imorgon "

"Får jag be han skicka en video när han knullar din rumpa? Utan ansikte då"

"Är ju bara en rumpa och en kuk "

"Vill se den gå in och ut"

Det här alltså två män som känner varandra "lite" men den ena ska be den andre filma när han har analsex med en 14-åring på ett hotellrum. Inga konstigheter alls! Sånt man gör med nån man känner "lite". Man ber sina vagt bekanta att filma anala övergrepp som de sen skickar över. Visst gör man det.

"Idag ska du dricka kiss så sexigt"

Barnet frågar om han vet vad Pengar jobbar med. Nåt med affärer mellan företag.

"Mm du får knulla någon viktig " ( )

Han frågar om hon är rakad och klar. Det är hon. Jimmy säger återigen att Pengar ser bra ut. Hon ska låta Pengar knulla skiten ur henne och göra det han gillar så att han blir nöjd.

"Glöm inte att filma när du får kuk"

Snap-Pengar igen.

De pratar om underkläder, svarta string funkar utmärkt för honom. Han undrar om hon äter p-piller. Kondom är ju rätt osexigt. De pratar om mötesplats och tid. Gothia. Han berättar hur de kan börja sexet och att han älskar när musen är våt direkt. Han ska spruta 2-3 ggr och han ska fixa så att barnet också gör det. Han skickar filmklipp på sig själv. Man ser tydligt att det är mannen i konfrontationen.

"Eller hur, älskar bli slickad på kulorna med och rumpan"

Massa prat om nervositet och att gäddan ska duscha. Han vill att barnet ska gå till glashissarna där det inte är så mycket folk. Hon ska gå in i hissen direkt när den kommer. Trassel hit och dit och man fattar att han konfronteras.

Sista skärmdumpen är en länk till Impulskollen där kissgäddan svarar:

"Hoppas ni fick han
Det kommer fler"

"Good hunting"

Dumpen: Vad pysslar du med?

"Sätter dit folk som förtjänar det
I will be i touch
Peace out"
Citera
2024-02-15, 23:32
Medlem
Halte Haralds avatar
En av mina favorit gäddor faktiskt.
Några rader in i chatten så frågas det efter att pissas i munnen!

Konfrontationer höll otroligt hög klass, gäddan själv stog ju för det mesta av underhållningen det var fantastiskt kul att kolla på.

Gott och se att han inte körde ner huvudet i sanden iallafall utan att han valde att erkänna och söka hjälp.

Svårt att tro att dessa gäddor går att bota. Jag tycker man borde erbjuds dom någon form av anti-testo behandling så kuken hänger slappt resten av livet. Dom kan ju inte skilja sig så mycket från oss andra? De e ju bara när kuken står som man kollar porr eller tänker på frugan sin. Likaså borde de vara för gäddkukar? Ge dom något så kuken inte reser sig.. iofs har man sett en del gäddkukar som bara hänger slappt medan de körs upp en bajsig dildo i gäddrumpan. Vidrigt.
Citera
2024-02-15, 23:34
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Företaget har jäkligt snygg sida. Och alla spår av gäddan är borta.
Fastgear?
Citera
2024-02-15, 23:36
Medlem
PROLIFICs avatar
Vilken. Jävla. Dåre.

Sitter och låtsas vara två personer som båda vill kissa i munnen på en 14-åring. Den ena vågar dock inte ses, han creepar runt i mörkret istället, den andre däremot - han är snygg och viktig och han ska kontrollera så att barnet är seriös genom att knulla henne i alla hål på ett hotellrum när han är på tjänsteresa. Han ska även skicka analsexfilm till smygaren, en person han känner "lite".

Och så den episka konfrontationen där vi får höra om flintis-Thomas som utpressar och har sig, nåt som dock är väldigt vanligt förekommande i Sverige. Det är som är lite speciellt med den här Thomas är att han har självlevererande paket som kissgäddan tog hissen ner för att hämta.

Dryg, kaxig och manipulerande. En aldrig sinande ordsvada. Dock en aning forcerad. Troligen för att han vet att han är så rökt.

Snacka om att gasa rakt ut i helvetet!

Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-15 kl. 23:38.
Citera
2024-02-15, 23:45
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Hög fallhöjd på den här snubben. Vilken idiot.
#371 Fallhöjd och fallhöjd allt är relativt köra omkring i en sketen golf och bo i en lägenhet i Halmstad och tjäna 450’ per år. Vet inte om det fallet är så jävla stort.
Citera
2024-02-15, 23:49
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dekadens
Jag kan SVÄRA på att jag känner igen karljäveln men kan för mitt liv inte placera honom eller komma ihåg namnet.

Men om det stämmer som han säger att han jobbar IT och är 50 från Halmstad så är det inte alls omöjligt att jag sprungit på honom i något sammanhang.
Jag är i rimligt samma ålder, pluggade och jobbade IT i södra Sverige, bland annat Helsingborg på vad som förmodligen var stans största IT-bolag på den tiden. Det lär väl antingen vara så att vi pluggade samtidigt, att jag stött på honom som konsult eller att vi rent av varit kollegor på samma bolag men inte jobba direkt nära, utan nån sån där man springer på vid kaffeautomaten.

Fan vad irriterande när man bara vet att man vet vem den här människan är och så GÅR det bara inte att plocka framme minner varifrån och vad han hette. Trillar poletten ned uppdaterar jag.

Fruktansvärt enerverande människa oavsett. Och uppenbarligen riktigt äcklig också.

Haha, ja, jag förstår känslan.
Han påminner ju faktiskt en del om Christ, prinsessan Madeleines man 😂
Kanske en dokumentär om kungafamiljen du känner igen ansiktet ifrån? 😂😬😉

Alltså, folk får ju ha vilka sexuellt perverterade utsvävningar dom vill, men det är ju i kombination med småtjejer det blir ofattbart äckligt.
(P.S jag har aldrig pissat någon i munnen, varken unga eller gamla tjejer/killar) 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in