2024-02-05, 22:31
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Hahaha alltså Patrik är så jävla skön,

"38? Lite rabatt där, va?"

Haha.

Men klart som fan att han är 38. Det ser väl vem som helst?
Citera
2024-02-05, 22:35
Medlem
Unbynbjornfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Haha.

Men klart som fan att han är 38. Det ser väl vem som helst?

Stackars Bjarne
Citera
2024-02-05, 22:36
Medlem
#364 De säger hans riktiga förnamn i videon och avslöjar en åldersrabatt på 10-15 år, så flashbackdetektiver, vem är han?
Citera
2024-02-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#364 De säger hans riktiga förnamn i videon och avslöjar en åldersrabatt på 10-15 år, så flashbackdetektiver, vem är han?

Hittar #363 och #365 på dumpen.se men inte #364.

Kan du länka?
Citera
2024-02-05, 22:40
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H-Ecker
Hittar #363 och #365 på dumpen.se men inte #364.

Kan du länka?
#365 ska vara #364. Dumpen har gett honom fel nummer.
Citera
2024-02-05, 22:47
Medlem
139s avatar
Citat:

En gädda som publicerades med fel nummer?
Du kan inte mena allvar 😯😯😯
Citera
2024-02-05, 22:49
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Nu börjar jag utgå från att de med vilje ger gäddorna fel nummer. Varför vet jag inte, men de kan inte göra de här misstagen om och om igen såvida det inte är medvetet.

Senaste gäddan, vilket nummer han nu än har 364 eller 365, beter sig kaxigt men mjuknar allt eftersom minuterna går. Han verkar inte ha en aning om vilka Dumpen är eller ens vem Patrik Sjöberg är (trots att han är i den åldern där man garanterat vet det). Man måste verkligen bo under en sten om man inte känner till Dumpen idag. De har varit i alla etablerade medier och deras klipp sprids överallt hela tiden.

Trots en 10+ minuter lång video lämnar han inte något minnesvärt efter sig. Man saknar verkligen konfrontationer av Hanks kaliber.
Citera
2024-02-05, 23:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Nu börjar jag utgå från att de med vilje ger gäddorna fel nummer. Varför vet jag inte, men de kan inte göra de här misstagen om och om igen såvida det inte är medvetet.

Senaste gäddan, vilket nummer han nu än har 364 eller 365, beter sig kaxigt men mjuknar allt eftersom minuterna går. Han verkar inte ha en aning om vilka Dumpen är eller ens vem Patrik Sjöberg är (trots att han är i den åldern där man garanterat vet det). Man måste verkligen bo under en sten om man inte känner till Dumpen idag. De har varit i alla etablerade medier och deras klipp sprids överallt hela tiden.

Trots en 10+ minuter lång video lämnar han inte något minnesvärt efter sig. Man saknar verkligen konfrontationer av Hanks kaliber.
Han lägger all sin skärmtid till porr och grooming, tror knappast han växlar mellan xhamster.com och sverigesradio.se...
Citera
2024-02-05, 23:11
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus #364 Snoppdragarkavalkaden

Förnamn: Nämns i konfrontationen. Samma som en dansk datalog född 1950 i Århus.
Efternamn. Samma som på Snapchat. Tänk på sossarnas partiledare.

Födelseår: 1972

Edit: Devglan
https://www.devglan.com/online-tools...ion-decryption

Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2024-02-05 kl. 23:17.
Citera
2024-02-05, 23:12
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Vem träffade på vem nära en thaisalong och vem blev det skönt för? Dig eller mig eller vem? Skriv gäddnummer för helvete!

Du vet mycket väl vem jag menar. Den senaste killen, givetvis
Citera
2024-02-05, 23:16
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du vet mycket väl vem jag menar. Den senaste killen, givetvis

Okej, men berätta nu om thaisalongen. Jag tittade lite snabbt på nr 365 och lade inte märke till nån taisalong
Citera
2024-02-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tror inte nödvändigtvis att #364 bott under en sten. Han är nog bara lite för gammal för att känna till dumpen. Han är för gammal för tiktok och snapchat och alla ungdomsappar. Och även för gammal för exempelvis flashback. Så även om dumpen figurerat i enstaka artiklar i gammelmedia så är de nog inte ett household name i de kretsarna som bara läser aftonbladet och tittar på rapport.

Han tycktes förstå att hans liv var över under konversationen, men han underskattar förmodligen ändå dumpens genomslagskraft. Alla i hans närhet kommer veta imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in