Citat:
Ursprungligen postat av
Stenbocksmannen
Det verkar så skönt att vara utvecklingstörd. Att bara sitta och mysa med en öl och på fullaste allvar tro att man kommer ligga och amma om någon timma. Vilken välsignelse.
Men verkar ha lyckats någon gång iallafall. Han säger iallfall han har 3 jävla ungar som han skaffat med mycket unga personer/person. Vill verkligen veta om han talar sanning om det här.
Jag misstänker smått att han ljuger, men är inte alls säker. Underligare saker än att utvecklingsstörda skaffar barn har ju hänt....men åldrarna på de/hon han gjort med barn var ju inte lika vackert....13, 15 och 18 (kan ju vara samma tjej men åldrarna på henne när hon fick barnen)
Yngsta är 22 år säger han....det var definitivt inte legitimt på något sätt att skaffa barn med 13 åringar för 22 år sedan...det borde blivit lite uppståndelse där om han talar sanning.
Ålder på den här gäddan måntro? Han kanske ser äldre ut än han är. Tror inte han är en person som lägger så stor vikt vid utseende och hälsosamt leverne.
Edit: kan inte varit samma tjej om den han fick den yngsta med en 13 åring...jag är kanske lite utvecklingsstörd själv. Men han skriver underligt så jag kanske inte tolkar honom rätt heller....