2024-02-26, 21:54
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Ny gädda!
Göra barn med barn? (Napp #382) Arvika

Första gäddan med den typen av glasögon va? Stilig gädda.

Jisses. Inte någon raketforskare det där direkt, samtidigt som han försöker spela lite dum.
Ingen bra kombination.
Mild utvecklingsstörning känns det som

Inte kan han väl tala sanning om barnen? Han säger han har 3 barn och tillverkade dom med 13,15 och en 18 åring.
Antar han ljuger för att rättfärdiga hennes låga ålder men man vet fan aldrig...
Senast redigerad av KaninHitler 2024-02-26 kl. 21:59.
Citera
2024-02-26, 21:59
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pink-Panter
#382 verkar ju vara lite bakom flötet, mentalt typ 12 år, sen trodde han att Patrik var polis.

"Söt" han är med filtret.
https://dumpen.se/wp-content/uploads...5853_Drive.jpg

Det verkar så skönt att vara utvecklingstörd. Att bara sitta och mysa med en öl och på fullaste allvar tro att man kommer ligga och amma om någon timma. Vilken välsignelse.
Citera
2024-02-26, 22:07
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Det verkar så skönt att vara utvecklingstörd. Att bara sitta och mysa med en öl och på fullaste allvar tro att man kommer ligga och amma om någon timma. Vilken välsignelse.

Men verkar ha lyckats någon gång iallafall. Han säger iallfall han har 3 jävla ungar som han skaffat med mycket unga personer/person. Vill verkligen veta om han talar sanning om det här.

Jag misstänker smått att han ljuger, men är inte alls säker. Underligare saker än att utvecklingsstörda skaffar barn har ju hänt....men åldrarna på de/hon han gjort med barn var ju inte lika vackert....13, 15 och 18 (kan ju vara samma tjej men åldrarna på henne när hon fick barnen)

Yngsta är 22 år säger han....det var definitivt inte legitimt på något sätt att skaffa barn med 13 åringar för 22 år sedan...det borde blivit lite uppståndelse där om han talar sanning.

Ålder på den här gäddan måntro? Han kanske ser äldre ut än han är. Tror inte han är en person som lägger så stor vikt vid utseende och hälsosamt leverne.

Edit: kan inte varit samma tjej om den han fick den yngsta med en 13 åring...jag är kanske lite utvecklingsstörd själv. Men han skriver underligt så jag kanske inte tolkar honom rätt heller....
Senast redigerad av KaninHitler 2024-02-26 kl. 22:14.
Citera
2024-02-26, 22:14
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pink-Panter
Rebus på #382 blir inte svårt.

Namn: Står i snapchatchatten
Mellannamn: Winnerbäcks och Hellströms förnamn
Ålder: Står i snapchatchatten, född året efter Sverige fick högertrafik
Kommun: Står på dumpen

Han bor inte på den gamla gatan och verkar vara anställd på samhall.
Måste vara första människan nånsin som skrivit in samtliga förnamn i sin LinkedIn-profil. Frågan är om man verkligen behöver en sån profil när man är gaffeltruckförare på Samhall? Eller har jag missat att även samhallare networkar?
Citera
2024-02-26, 22:19
Moderator
Carlboms avatar
#382 kan ha bland de lägsta fallhöjderna någonsin. Han kan omöjligt inte vara förståndshandikappad. Han tror t.o.m Patrik är från snuten.

Han får inga napp på några tonårstjejer. Han kan inte manipulera tonåringar då de är över hans liga intellektuellt.
Citera
2024-02-26, 22:19
Medlem
Förekommande på Lexbase. BP kanske?
Citera
2024-02-26, 22:26
Medlem
Knotknets avatar
#382 när jag söker på hans adress så visar det sig att han är skriven på ett LSS Gruppboende. Finns ett äldreboende på samma adress också.
Citera
2024-02-26, 22:32
Medlem
#382 skriver att han har ”kortklippt hår”, hahaha. Gubbe lilla, du är flintis.
Citera
2024-02-26, 22:36
Medlem
Jag får inte videon att funka på #381. Ser hans fula tryne men den startar inte, hjälp?
Citera
2024-02-26, 22:39
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
#382 kan ha bland de lägsta fallhöjderna någonsin. Han kan omöjligt inte vara förståndshandikappad. Han tror t.o.m Patrik är från snuten.

Han får inga napp på några tonårstjejer. Han kan inte manipulera tonåringar då de är över hans liga intellektuellt.

Tydligt att han är förståndshandikappad i videon. Här undrar jag faktiskt om tipsen dumpen har fått är riktiga eller om det är nån mobbare som vill han illa för att han är efter och sagt till dumpen att han raggar på barn. Som du skriver så kan han knappast manipulera en normalt funtad 14-åring med det intellektet och dumpens fiskare anpassar ju konversationerna efter gäddorna. Möjligt att han har försökt skriva till nån men då undrar jag om det har varit sexuellt och om han vetat om att det har varit barn och knappast att han har kommit nånstans med ens ett hej hur som. Det är ofta konversationerna på dumpen till största del är svåra att tyda på grund av dåligt språk men den här gäddan är ju på en ännu lägre nivå. Hur som var det ändå dumt av honom att tro att han ska få nåt av en minderårig och knappast att han har några barn för han har nog aldrig fått ligga över huvud taget med nån.
Citera
2024-02-26, 22:41
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Han är inte en Polack iaf. Det är jag säker på. Jag föddes i Polen och vet exakt hur den polska brytningen låter.
Han låter som Ryss eller Ukrainare. Kan icke avgöra vilken av dem. Jag såg att du skrev att han sa att han är en Ryss. Det kanske finns såna som tror att han ljög. Han låter som en Ryss (eller Ukrainare).

Patrik säger något i slutet, "Du är ju ryss, är det ok att göra så hemma i ditt land?", så de har nog hans identitet. Borde vara någon som känner igen honom från kulturkretsar i Kristianstad.
Citera
2024-02-26, 22:42
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Tydligt att han är förståndshandikappad i videon. Här undrar jag faktiskt om tipsen dumpen har fått är riktiga eller om det är nån mobbare som vill han illa för att han är efter och sagt till dumpen att han raggar på barn. Som du skriver så kan han knappast manipulera en normalt funtad 14-åring med det intellektet och dumpens fiskare anpassar ju konversationerna efter gäddorna. Möjligt att han har försökt skriva till nån men då undrar jag om det har varit sexuellt och om han vetat om att det har varit barn och knappast att han har kommit nånstans med ens ett hej hur som. Det är ofta konversationerna på dumpen till största del är svåra att tyda på grund av dåligt språk men den här gäddan är ju på en ännu lägre nivå. Hur som var det ändå dumt av honom att tro att han ska få nåt av en minderårig och knappast att han har några barn för han har nog aldrig fått ligga över huvud taget med nån.

Han verkar vara gift om jag hittat rätt snubbe.
Det är inte ovanligt att utvecklingsstörda knullar runt lite med varandra...så visst kan de få till det ibland de också.

Men jag undrar över barnen och åldern på de han gjort gravida. Jag misstänker också att han drar till med lögn där (hans fantasier verkar ju inbegripa att göra småflickor gravida så det kan nog mycket väl bara ha hänt i hans huvud) men inta alls säkert.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-02-26 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in