Citat:
Ursprungligen postat av
Regnpojken
Tror pedofiler själva utger sig för att vara just barn och skriver med andra pedofiler för att de tänder på att pedofilerna gillar bilder på barn som de har osv.
Sen blir det ju aldrig någon träff av förklarliga skäl.
Så jag tror att de ändå får för sig att barn skriver så.
Vidare så kan jag tänka mig att skadade barn med självskadebeteende kan skriva grovt bara för att bli omtyckta av pedofilerna.
Vet själv att jag skrev med någon tjej som va 16 när jag var runt 14 som var väldigt grov, hon hade ju åkt in på hem osv.
Varningsklockorna ringde ju redan då samt att man var lite feg så jag avstod ifrån att träffa henne.
Må så vara, men Dumpens förfaranden är ökända numera och de uttrycker sig ytterst utmärkande i sina konversationer. Det är märkligt att gäddorna fortfarande faller för fällorna. Pedofilerna skulle kunna sitta på Tor dagarna i ända och titta på barnporr och aldrig åka dit (mig veterligen har ingen någonsin dömts för att enbart ha "tittat" på barnporr, det är enbart spridning och nedladdning [innehav] som leder till åtal i 9/10 fall även om barnporr i sig är olagligt, men Tor krypterar trafiken så väl att det närmast är omöjligt att spåra) vilket förstås är tillräckligt tragiskt, men de väljer ändå att slå slag i saken i verkligheten och söka barn i sexuellt syfte. De som därmed faller för Dumpens metoder, särskilt de som söker barn av viss ålder (yngre än 14-15 år), är således den värsta sorten, eftersom de uppenbarligen inte ens nöjer sig med det olagliga framför datorn.
På senare tid har Dumpen fokuserat på åldern 14 år, och i ett fall påstod fiskaren rent av hon skulle fylla 15 inom 2 veckor. Det är inte ens olagligt, däremot moraliskt förkastligt. Men det innebär att alla andra pedofiler kommer undan. Den värsta sorten verkar ha blivit mer försiktig och därför väljer förmodligen Dumpen att enbart fokusera på hebefiler, snarare än pedofiler som söker barn från 1-13 år. Min poäng är att det finns grader även i helvetet, och jag skulle vilja se mer utspridd ålder hos fiskarna. Min teori är dock att "pedofilmammorna" upplevt svårigheter att få till en träff, och därmed nöjt sig med det 14-åriga barnet som snart ska fylla 15 år.
#388 ännu en gädda som helt tanklöst skickar bilder på sig själv och bestämmer träff med ett förmodat barn. The show must go on....