2024-03-21, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Den mördarblicken när han får höra stt han kommer hängas ut på Dumpen.

Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Fantastiskt. Någon som vet hur det går för honom idag?

Så roligt att fler än jag tänker på den! För ngn som mig som kollat alldeles för mycket på "the behaviour panel" på youtube var det så roligt när han han drar up läppen o visar tänderna som en varg som varnar när de sa att han kommer publiceras. Ett skolexempel 1A liksom i kroppsspråk
Citera
2024-03-21, 06:19
Medlem
Senaste Gäddan… Vilken skola jobbade han på? Någon som har koll?
Citera
2024-03-21, 06:45
Medlem
Nytt napp igen!! Nu ramlar de in 🥳

https://dumpen.se/2024/03/21/rami133...394-strangnas/
Citera
2024-03-21, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Gädda 393 ser ut att vara yngre än att han skulle vara född 1972.

Menade gäddan innan som nyss var den senaste.
Alltså gädda #392.
Citera
2024-03-21, 07:50
Medlem
jag stöttar dumpen vanligtvis men vissa uthängningar har jag lite svårt för, som den senaste 394.. har du en sjuk chatt och skickar massa bilder.. det är ju inte ok så klart och är detta ett återkommande mönster så måste ju nåt göras..

men åker gäddan aldrig till platsen så tycker jag nog inte man ska få hela livet förstört.. Nån slags varning borde ju kunna göras typ.. och att dom meddelar skolan är ju jättebra så klart men lägga allt till offentligheten... kommer vi på de igen så hamnar du på dumpen eller nåt liknande kunde ju göras kanske..
Senast redigerad av pistonhonda 2024-03-21 kl. 08:04.
Citera
2024-03-21, 08:29
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
jag stöttar dumpen vanligtvis men vissa uthängningar har jag lite svårt för, som den senaste 394.. har du en sjuk chatt och skickar massa bilder.. det är ju inte ok så klart och är detta ett återkommande mönster så måste ju nåt göras..

men åker gäddan aldrig till platsen så tycker jag nog inte man ska få hela livet förstört.. Nån slags varning borde ju kunna göras typ.. och att dom meddelar skolan är ju jättebra så klart men lägga allt till offentligheten... kommer vi på de igen så hamnar du på dumpen eller nåt liknande kunde ju göras kanske..

Gäddorna måste publiceras. Det har ju varit uppe på tapeten innan om man säger så. Säkrast är ju att klippa av internetkabeln helt. Kan tänka mig att det är rätt soft att sitta och fånga gäddor från soffan utan att behöva åka iväg och träffa dom. Framförallt nu när budgeten antagligen behöver stramas åt hos dumpen.
Citera
2024-03-21, 09:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda

Enligt publiceringen så kopplades "IT-forensiker" in för och få mannen att visa historiken av uppkopplade enheter på Snapchat. Yrkestiteln IT-forensiker låter avsevärt mycket grandiosare än IT-tekniker på skolan i Strängnäs.
Citera
2024-03-21, 09:18
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Känns mer som någon arabski-typ. Det är filmat vid den sk Jesusparken, värsta rövhåls-Möllan-centret (för er som inte bor i Malmö med omnejd). Det är alltså inte mest invandrare, utan svenska akademikerbarn, patrask-hipsters som bor 20 pers i en BRF och kallar det kollektiv, läser socionomprogrammet, lever på föräldrarnas pengar från Småland, är kommunister men har aldrig jobbat en dag i sina övre medelklass-liv, tillbringar dagarna på finöls-ställen runtomkring, tycker klotter är konst, går på teater-performance minst en gång i veckan, röker brass och gnäller om patriarkatet.

Det där var verkligen spot on, går inte beskriva området bättre än så.
Citera
2024-03-21, 09:25
Medlem
CuckoosNests avatar
Alltså gällande 394.
Har dom ens på något vis bekräftat att det är han innan de publicerade?
Annars är det sjukt illa, då skulle ju jag lika gärna kunna ha ett konto med putte´s bild å ragga som fan.
Citera
2024-03-21, 09:44
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Duktigt fjuttad. Undrar om han är en "byggare från öst"?

Fallhöjd: 0
Snyggt spottat, trodde aldrig jag skulle missa nåt sånt (vaken) men det gjorde jag. Såg att han inte lite för liten ut för att vara hantverkare?
Citera
2024-03-21, 09:58
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Ja det var nån Flashbackmedlem som tyckte det var kul att trolla. Gäddresultatet var en totalt ointressant varselväst.
Va e grejen med varselväst, har sett det nämnas massa gånger i tråden och börjar känna mig jävligt gammal ?
Citera
2024-03-21, 10:05
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Va e grejen med varselväst, har sett det nämnas massa gånger i tråden och börjar känna mig jävligt gammal ?

Det är gäddornas standardklädsel. Ungefär som en läkare bär sin läkarrock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in