2024-01-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hoppas det ger mer än ett random namn isåfall "Erik Andersson i Mölndal" är väl inte så givande kan jag tycka.

Jag har ingen aning om vem de funnit som Tim Got.
Citera
2024-01-05, 20:21
Medlem
W3HuntUD0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
Du kan släppa den personen. Enligt info så är #245 Tim Got identifierad.

Jupp, såg det inlägget precis efter jag postat mitt.
Admin kan ta bort det & detta också.
Citera
2024-01-05, 20:24
Medlem
TimGot #245 bor på Karl Staafsgatan, äger ett företag inom ventilationsarbeten, Gjorde sitt köp på hemköp Hjalmar Brantningsgatan 104 och satt på denna bänken när han tog bild https://imgur.com/a/9RQWvno , sedan tog 20min promenad hem eller buss
Citera
2024-01-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergeidekker
TimGot #245 bor på Karl Staafsgatan, äger ett företag inom ventilationsarbeten, Gjorde sitt köp på hemköp Hjalmar Brantningsgatan 104 och satt på denna bänken när han tog bild https://imgur.com/a/9RQWvno , sedan tog 20min promenad hem eller buss

Du kan ju gärna ge oss en namnrebus, vilken bänk han suttit på är väl ändå mindre relevant än det?!
Citera
2024-01-05, 20:41
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Fan, då är det ju han 55-åringen ändå. Det var ju första träffen man fick när man sökte. Har dock inte gått att verifiera med bild eller nåt. Men du är helt säker alltså?

Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-01-05 kl. 20:53.
Citera
2024-01-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du kan ju gärna ge oss en namnrebus, vilken bänk han suttit på är väl ändå mindre relevant än det?!

Hittade honom själv

Förnamn: Samma som i chatten
Efternamn: Samma som bagaren i den gamla barnboken "bagaren ×××××××××"

Tyvärr Menlös info då han är dold över allt.
Senast redigerad av Florman 2024-01-05 kl. 20:47.
Citera
2024-01-05, 20:52
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Det var han jag hittade genom att googla på Tim Hisingen, haha
Hur har detta verifierats och av vem/vilka?
Citera
2024-01-05, 20:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Det var han jag hittade genom att googla på Tim Hisingen, haha
Hur har detta verifierats och av vem/vilka?
Haha ja det var ju det. Har varit så för mig några gånger när det inte gått att verifiera någon. Den första träff man fick visade sig vara rätt. Om detta nu stämmer.
Citera
2024-01-05, 20:54
Medlem
#341 är nog ingen militär. Jag känner att han ljuger om det mesta i chatten förutom att han mår dåligt. Jag är till och med osäker på att han bor i Halmstad. Han uppger ju "Peter GBG" direkt i början när fiskaren frågar vem han är men säger nästan direkt att han bor I Halmstad. Dessutom kör han från Göteborg till Halmstad när konfrontationen sker. Å andra sidan heter han Henrik på kik. Oklart hur och var han jobbar också. Halmstad, Göteborg och med visit till Stockholm för utbildning/hålla i utbildning

https://dumpen.se/wp-content/uploads...1955_Drive.jpg

Denna bild är tagen av någon annan. En selfie själv brukar ofta synas på att ena överarmen, den dominanta man tar selfien med, är framskjuten Jag gissar att den är tagen på jobbet och är/var uppe på arbetsplatsens hemsida. Tyvärr verkar bildsökning vara delvis begränsad när man söker på ansikten.

Han nämner ju att han var på utbildnig och också håller i utbildningar. Kanske har vi att göra med en utbildare på Halmstad Militärskola eller dylik.
Citera
2024-01-05, 20:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Han nämner ju att han var på utbildnig och också håller i utbildningar. Kanske har vi att göra med en utbildare på Halmstad Militärskola eller dylik.
Har gått igenom Militärhögskolans insta några år tillbaka men hittade honom inte på bild i alla fall.
Citera
2024-01-05, 20:59
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Haha ja det var ju det. Har varit så för mig några gånger när det inte gått att verifiera någon. Den första träff man fick visade sig vara rätt. Om detta nu stämmer.
Han är inte ett dugg lik gäddan på Facebook dock, om det nu är han. Så jag är tveksam att de hittat rätt.
Citera
2024-01-05, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Han är inte ett dugg lik gäddan på Facebook dock, om det nu är han. Så jag är tveksam att de hittat rätt.

Har inte kunnat hitta en Facebook som kan kopplas till denna.. men det stämmer ju väldigt bra med namn, adress, eventbolag och VVS/elektriker.

En annan rolig sak, exfrun bor i uppgången bredvid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in