2024-01-05, 20:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Han nämner ju att han var på utbildnig och också håller i utbildningar. Kanske har vi att göra med en utbildare på Halmstad Militärskola eller dylik.
Har gått igenom Militärhögskolans insta några år tillbaka men hittade honom inte på bild i alla fall.
Citera
2024-01-05, 20:59
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Haha ja det var ju det. Har varit så för mig några gånger när det inte gått att verifiera någon. Den första träff man fick visade sig vara rätt. Om detta nu stämmer.
Han är inte ett dugg lik gäddan på Facebook dock, om det nu är han. Så jag är tveksam att de hittat rätt.
Citera
2024-01-05, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Han är inte ett dugg lik gäddan på Facebook dock, om det nu är han. Så jag är tveksam att de hittat rätt.

Har inte kunnat hitta en Facebook som kan kopplas till denna.. men det stämmer ju väldigt bra med namn, adress, eventbolag och VVS/elektriker.

En annan rolig sak, exfrun bor i uppgången bredvid..
Citera
2024-01-05, 21:17
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Har inte kunnat hitta en Facebook som kan kopplas till denna.. men det stämmer ju väldigt bra med namn, adress, eventbolag och VVS/elektriker.

En annan rolig sak, exfrun bor i uppgången bredvid..

Det finns två konton till denna på fb, en med Nicke Nyfiken som profilbild och en boomerbild med två hjärtan. Samma två vänner. Jag har hittat den infon du hittat med sonen på 19 år men det är inte likt honom på Fb.
Citera
2024-01-05, 21:20
Medlem
#341 har sagt rätt efternamn men förnamnet är desamma som våran f d stadsepidemiolog under corona pandemin.
Om man googlar namnet samt efternamnet och märsta så hittar man honom på bild i en artikel från 2016.
Citera
2024-01-05, 21:22
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Det finns två konton till denna på fb, en med Nicke Nyfiken som profilbild och en boomerbild med två hjärtan. Samma två vänner. Jag har hittat den infon du hittat med sonen på 19 år men det är inte likt honom på Fb.

Är ni alldeles, alldeles, alldeles 100 säkra på att ni hittat rätt #245?
Det är jättehemskt att bli felaktigt uthängd som gädda. Jag skulle gärna vilja få verifierat att det är rätt person!
Citera
2024-01-05, 21:28
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killgissar
#341 har sagt rätt efternamn men förnamnet är desamma som våran f d stadsepidemiolog under corona pandemin.
Om man googlar namnet samt efternamnet och märsta så hittar man honom på bild i en artikel från 2016.

Haha, en P-Lisa..
Citera
2024-01-05, 21:31
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Är ni alldeles, alldeles, alldeles 100 säkra på att ni hittat rätt #245?
Det är jättehemskt att bli felaktigt uthängd som gädda. Jag skulle gärna vilja få verifierat att det är rätt person!

Det vill vi väl alla.. vem tror du att du är.
Citera
2024-01-05, 21:33
Medlem
https://dumpen.se/wp-content/uploads...1955_Drive.jpg

Denna bild är tagen av någon annan. En selfie själv brukar ofta synas på att ena överarmen, den dominanta man tar selfien med, är framskjuten Jag gissar att den är tagen på jobbet och är/var uppe på arbetsplatsens hemsida. Tyvärr verkar bildsökning vara delvis begränsad när man söker på ansikten.

Han nämner ju att han var på utbildnig och också håller i utbildningar. Kanske har vi att göra med en utbildare på Halmstad Militärskola eller dylik.[/quote]

Som du skrev ljuger han ju hejvilt om allt möjligt. Går inte att ta hans påstådda yrke på allvar. Bilden ser mycket riktigt professionell ut med neutral bakgrund, men skulle en utbildare lufsa runt i Puma hoodie? Nja, tveksamt, i så fall sticker han ut och, en skjorta borde han dragit på sig även vid fotograferingen, nu ser han mer ut som en fritidsfröken.
Senast redigerad av Florman 2024-01-05 kl. 21:36.
Citera
2024-01-05, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Det vill vi väl alla.. vem tror du att du är.

Vem jag tror är #245 är fullkomligt ointressant. Det som är viktigt nu är att den person som hängs ut med rebus och annat verkligen är rätt, och jag frågar igen: hur vet ni det?
Citera
2024-01-05, 21:36
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Vem jag tror är #245 är fullkomligt ointressant. Det som är viktigt nu är att den person som hängs ut med rebus och annat verkligen är rätt, och jag frågar igen: hur vet ni det?

Du får nog läsa vad jag skrev.
Och stoppa ner hybrisen i ryggsäcken hörru du.
Citera
2024-01-05, 21:37
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Haha, en P-Lisa..

Nja, han var ju enhetschef. Och läser man artikeln så var han knappast ute och lappade bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in