Vore roligt att få se lite uppdateringar hur ni förändrat portföljen. Jag ska uppdatera om några månader när jag hunnit lägga in mer pengar. Tror portföljen blir mer rättvis efter de stora utdelningarna som kommer i mars-maj.
Det krävs lite balls att visa sin portfölj, det går alltid att vara expert på sidlinjen.
Som sagt äger jag typ 100 olika aktier direkt och 50 fonder till det. Att hålla dig uppdaterad om mina affärer är inte riktigt min prio om man så säger.
Som sagt äger jag typ 100 olika aktier direkt och 50 fonder till det. Att hålla dig uppdaterad om mina affärer är inte riktigt min prio om man så säger.
Det här är Flashback så du får ta det för vad det är. Jag skulle nog öka på i Investor men jag är dum och vill ha kassaflöde in i portföljen och älskar risk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!