Hoppas de utsätts för samma tortyr gånger hundra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grottgreta
Märk väl att dessa var aktivister inom homolobbyn. Att det på något sätt skulle vara annorlunda här i Sverige har jag svårt att tro, bögar är bögar jorden runt. Samma gränslösa beteende, men dessa typer av brott är nog mer utbrett i Amerika.
Hur stort är mörkertalet egentligen? Man bävar inför tanken. Homosexuella bör helt och hållet hållas utanför allt vad som kallas familjeliv och i synnerhet nekas att adoptera. Jag trodde att man tänkte på barnens bästa? Istället låter man bögar som på pappret kanske är världens snällaste, men bakom låste dörrar förvandlas till demoner, köpa sig ett eller flera barn att göra vad dom vill med. Görs det aldrig någon uppföljning?
Nej, någon gång måste man sätta ned foten för dessa avarter, exempel måste statueras.
Det är såna som du som avskräcker bra människor att adoptera barn som förtjänar bra liv så du är en del av detta. Låt den sjunka in.
Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
Jag tycker man ska göra skillnad på vanliga bögar som lever vanliga liv och Pridebögar. Pridebögarnas sjukliga fixering vid sex får mig att tro att en stor del av dom är precis så här.
Det är klart man ska.
Vi kan definitivt nåla fast ditt inlägg i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
hakro807
Såg statistik på det vid något tillfälle och trots att homosexuella utgjorde typ 2-3 procent av befolkningen så låg de bakom 50 procent av alla sexuella övergrepp på barn. Siffrorna var kanske inte exakt dessa, men det fanns en kraftig överrepresentation. Jag tror att vi måste börja acceptera att bögar är en riskfaktor för barns välbefinnande.
Källa på det? Behöver inte fråga men att du hittar på såna saker tyder på att du har ett allvarligt problem du borde kolla upp.