Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-10, 23:22
Medlem
gasten2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Sdrja. D har en av mrdarna bildat mopedklubb och som pstr sig best av hederliga mopedintresserad ldre ungdom....
http://www.skovdenyheter.se/nyhet/63...tat-i-acklinga

japp det har jag och dessutom lmnat det gamla bakom som syftas i denna trden. visst jag har skert fel och brister, men inte smre n att jag kan rtta in mig i ledet och leva ett normalt liv med familj och arbete..
har du eller ngon annan problem med det? ja det var ju trkigt fr er d. fr ni mste ju ha ett vldigt hndelselst liv sjlva som sitter hr och dmer andra...
Citera
2015-12-20, 18:53
Medlem
BHBs avatar
http://www.spifab.se/ckfinder/userfi..._offer_low.pdf

//BHB
Citera
2019-02-09, 22:58
Medlem
Schournalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gasten2
japp det har jag och dessutom lmnat det gamla bakom som syftas i denna trden. visst jag har skert fel och brister, men inte smre n att jag kan rtta in mig i ledet och leva ett normalt liv med familj och arbete.
Och det nya livet gr fortsatt bra?
Citera
2019-02-11, 12:45
Medlem
Schournalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
Och det nya livet gr fortsatt bra?
Som svar p den frgan kan man ven lsa personutredningen i ovanstende ml.
Citera
2021-09-20, 01:03
Medlem
DirtyJobs avatar
Lyssnade p mordpodden som var riktigt intressant.
Det man undrar ver vem den d psykiskt sjuka mamman var och hur livet ser ut fr henne idag och framfrallt hur det gick fr dottern i livet.

Dom som utfrde mordet och dom andra tv jnsarna kan man inte kalla fr ngra atomforskare, klart att dom alla skulle ka dit och att pst att det skulle stanna vid ett rn r bara en efterhandskonstruktion.
Citera
2021-09-26, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Lyssnade p mordpodden som var riktigt intressant.
Det man undrar ver vem den d psykiskt sjuka mamman var och hur livet ser ut fr henne idag och framfrallt hur det gick fr dottern i livet.

Dom som utfrde mordet och dom andra tv jnsarna kan man inte kalla fr ngra atomforskare, klart att dom alla skulle ka dit och att pst att det skulle stanna vid ett rn r bara en efterhandskonstruktion.

Lyssnade ocks p podden och undrar hur gammal dottern var? Har man krkort r man myndig och d finns ingen anledning till att bo hos mamman eller lyssna p ngra alternativ eller val hur man skall fortstta sitt liv. Min uppfattning blir att det nog inte bara var mamman som had psykiska problem
Lser svaren frn en av de dmda och frundras hur man envist betonar hur oskyldig man r. Har man mrdat r man en mrdare punkt
Senast redigerad av Goldentie 2021-09-26 kl. 08:04.
Citera
2021-09-26, 12:02
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lyssnade ocks p podden och undrar hur gammal dottern var? Har man krkort r man myndig och d finns ingen anledning till att bo hos mamman eller lyssna p ngra alternativ eller val hur man skall fortstta sitt liv. Min uppfattning blir att det nog inte bara var mamman som had psykiska problem
Lser svaren frn en av de dmda och frundras hur man envist betonar hur oskyldig man r. Har man mrdat r man en mrdare punkt

Hller helt med dig angende hur mrdaren frsker frskna historien.

Tror dottern var mellan 20-25r s det var helt klart en osund relation mamman hade till sin dotter.
Citera
2021-09-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Hller helt med dig angende hur mrdaren frsker frskna historien.

Tror dottern var mellan 20-25r s det var helt klart en osund relation mamman hade till sin dotter.

Var dom frn Bua eller bodde dom bara dr och i s fall sedan hur lnge?
Citera
2021-09-26, 20:13
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Var dom frn Bua eller bodde dom bara dr och i s fall sedan hur lnge?

Dom hade vl flyttat omkring en del men dottern hamnade i Bua pga arbetet men bodde till en brjan tillsammans med sin mamma p annan ort, kanske Gteborg lr i nrheten minns inte exakt nu.
Citera
2022-12-13, 12:11
Medlem
r det ngon som vet namnet p svrmodern?
Citera
2024-02-25, 20:48
Medlem
LemPicas avatar
Jag undrar detsamma.
Undrar ocks vad GM heter.
Inga lnkar fungerar lngre i trden.

Citat:
Ursprungligen postat av Vianayoshi
r det ngon som vet namnet p svrmodern?
Citera
2024-02-25, 21:44
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag undrar detsamma.
Undrar ocks vad GM heter.
Inga lnkar fungerar lngre i trden.
GM:
Christer hfeldt

https://m.facebook.com/story.php/?id...3&locale=sv_SE
Senast redigerad av PutteStrul 2024-02-25 kl. 21:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in