2024-02-28, 12:31
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Det finns en videolänk bland chattloggarna där de skärminspelat en stor del av dem. Men man kan ju knappt ens se räkan, så liten är den att den är täckt under pubishår och bland två pungkulor. Det enda man kan se är en liten silhuett av ballen bland allt könshår
Hahaha! Den där silhuetten brukar kallas för "mandelbiskvin".
Citera
2024-02-28, 12:37
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är inte NiPs logotyp om du kikar noggrant och jämför. Inte någon av deras logotyper matchar exakt med det där. Ändring: jag har nog fel. Ganska generisk logga dock. Men nog är det NiP trots mitt tjafs.

Är det inte bdsm-loggan?
Citera
2024-02-28, 12:48
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Är det inte bdsm-loggan?
Näe
Citera
2024-02-28, 12:54
Medlem
hetabengts avatar
Tappar all respekt för Dumpen när dom publicerar 383s vidriga urskuldande mail och har mage att kalla det eftertanke.
Dumpen blir ju fan medberoende.

Fy fan att dom låter sig duperas sådär av sociopatiska pedofiler.
Citera
2024-02-28, 12:58
Medlem
Alltså gädda 382. Inte nog med att han ville få barn med ett barn och ammas, VAD skulle han göra med dom barnen??

Och någon som vet om han HAR barn sen tidigare eller om det är hitte på?!
Citera
2024-02-28, 13:05
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Tappar all respekt för Dumpen när dom publicerar 383s vidriga urskuldande mail och har mage att kalla det eftertanke.
Dumpen blir ju fan medberoende.

Fy fan att dom låter sig duperas sådär av sociopatiska pedofiler.

Pekar de ut honom som peddo så har han ju rätt att yttra sig också. Tycker tvärtom det är bra att de publicerar #343:s text. Sen får ju var och en bilda sin uppfattning. För många räcker det dock att han dyker upp för träff med en 14-åring, så jag tror inte Dumpen eller en stor del av följarskaran har ändrat sin uppfattning. Han har ju trots allt gjort fel men hur han ser på saken är ändå intressant.
Citera
2024-02-28, 13:07
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Pekar de ut honom som peddo så har han ju rätt att yttra sig också. Tycker tvärtom det är bra att de publicerar #343:s text. Sen får ju var och en bilda sin uppfattning. För många räcker det dock att han dyker upp för träff med en 14-åring, så jag tror inte Dumpen eller en stor del av följarskaran har ändrat sin uppfattning. Han har ju trots allt gjort fel men hur han ser på saken är ändå intressant.

Jag tycker inte Dumpen ska vara en plattform för pedofilernas olika försök till damage control.
Detta kan pedofilen ordna med själv.
Citera
2024-02-28, 13:08
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Kan bara tacka alla som spinner vidare på detta. Har nog garvat hela dagen. Krismöte i strypsexbranschen. Diplomat utsänd. Medlingskonvent imorgon kväll.

Det är så illa att man måste ha sonderingsmöten () för att veta hur grupperingarna ens ställer sig till en etablering av en kommunikationslänk dem emellan. Man kan ju tro att man vill försöka sig på samtal mellan AUC och FARC. Men nej, det handlar om olika latex- och hundkoppelgäng i en stad med 90 000 invånare. Hysteriskt roligt.

Som nån annan konstaterade så lär det inte bli nåt medlingsuppdrag för #383. Han lär trots försök till offentlig avbön inte kunna komma tillbaka till strypsexbranschen i Umeå. Han har uppmärksammat folk utanför branschen på dessa gängs oförmåga att ens samexistera. Har dessa människor med alldeles för mycket fritid inte redan varit gjorda till åtlöje så är det på det viset nu. Genom #383:s försorg. Han befäster gängse bild av BDSM-sfären. Tokstollar (som dessutom inte är så särskilt vackra) som har för mycket tid att fokusera på knas och sex tar upp alldeles för stor del av livet. Så stor del att man lyckas bli osams med andra människor i samma stad som också har sex.

Men som sagt så tror jag att den här offentliga avbönen bara är ett försök att rädda sitt eget skinn. Han är alldeles säkert medveten om Dumpen och den spridningen och de konsekvenser en publicering får. Jag tror att han tänkte att offentlig ånger, ursäkt och prat om eskalerande sexmissbruk ska leda till att han kan komma tillbaka till jobb och ett någorlunda vanligt liv när han är "rehabiliterad".
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-28 kl. 13:34.
Citera
2024-02-28, 13:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Jag håller med dig, låt varenda pedofil skriva sitt försvarstal, det gör varken till eller från.

Det är roligt att han ändå måste försvara BDSM i slutet, som alla andra perversa sexgalningar som låtsas att det är kärlek att slå och bli slagen. Det verkade NÄSTAN som om han höll på att vakna.
Citera
2024-02-28, 13:22
Avstängd
Var är FUP på hakuna-matata?

https://dumpen.se/2024/02/28/43660/

Skärmdumpen visar uppenbarligen att dom har den men ingen FUP är publicerad.
Citera
2024-02-28, 13:28
Medlem
#383 som kallar sig beroende.Håller med psykiaterna med om att det är ett beroende ? Låter för mig som begreppet "sockerberoende" i mina ögon, för nej, du spyr inte, krampar inte och kan inte dö av att inte få syssla med BSDM!

Däremot kan man givetvis bli perverst sexfixerad och det finns säker någon psykologisk bakomliggande orsak till det.

Att kalla det sexberoende medför ju att samtliga av Dumpens fångster bör läggas in på psyket för avgiftning.

Nej, att kalla sig sexberoende är att ta på sig en gigantisk offerkofta, även om stadierna stämmer för vissa:

1. Kolla "mjukporr"
2. Undersöka fetischer på porrsajter (nyfiken)
3. Fastna för en fetisch och bli fixerad (socialt eller psykologiskt).
Senast redigerad av Florman 2024-02-28 kl. 13:38.
Citera
2024-02-28, 13:31
Medlem
Citat:

Tycker inte att han har "rätt" att yttra sig.

Däremot ser jag inget fel med att Dumpen publicerade hans brev. Det tillför en del till helhetsbilden av honom.

Han kan i motsats till majoriteten av gäddorna formulera sig hyfsat väl. Kanske är stor del av det hans skriver ärligt menat? Eller inte. En gädda går inte att lita på. Och även om det han skriver skulle stämma så ville han ändå ha BDSM-sex med en 14-åring på ett fosterhem.

Hur som helst så tycker jag det var helt ok av Dumpen att publicera och att det inte på något sätt innebär att Dumpen försvarar gäddan. Försöker förstå, möjligen. Men samtidigt är väl ökad förståelse av hur dessa vrickade typer fungerar bara positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in