2024-02-28, 13:35
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Jag tycker inte Dumpen ska vara en plattform för pedofilernas olika försök till damage control.
Detta kan pedofilen ordna med själv.

Jag tycker det är bra att varje gädda får stå till svars för sina gärningar. För att vara topic så i detta fall #383. Kommer de med anklagelser så har han ju rätt att försvara sig eller i vart fall ge sin syn på saken. Tycker det står rätt klart att han gjort rätt åt helvetes fel när han kommer för att ha dominant sex med en fjortonåring.

Jag positiv till sådana här texter. Tycker faktiskt konfrontationer där det bara lite hätskt sägs att personen har en skev sexualitet är rätt tråkiga i längden.
Senast redigerad av Hussefar 2024-02-28 kl. 13:47.
Citera
2024-02-28, 13:37
fel
Citera
2024-02-28, 13:40
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
https://www.darkside.se/?event=57968

Fika träffen i morgon lär väl bara ha ett samtalsämne, tips på kafeer i Umeå med Veganskt och GF på menyn så man kan beskåda spektaklet ? 😆
Tidigare har det varit träff på Kulturbageriet. De är öppna till 21, har veganskt, men glutenfritt står det inget om på deras hemsida. https://www.darkside.se/?event=56106
Citera
2024-02-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Måste ju vara något självdestruktivt som driver dem. Han ser ju ut som en ovårdad soffpotatis, så hur kan man tända på en sån? Ser kvinnorna lika ovårdade ut? Frågorna är många.

BDSM är inte min grej, men att de hade velat bli piskade av en kille med magrutor och välansad behåring hade jag haft större förståelse för. Men det här....

Är man pervers så är man. Inga halvmesyrer där inte.
Citera
2024-02-28, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Alltså gädda 382. Inte nog med att han ville få barn med ett barn och ammas, VAD skulle han göra med dom barnen??

Och någon som vet om han HAR barn sen tidigare eller om det är hitte på?!

Ja han har barn sen innan! Hur nu det är möjligt med tanke på vad som framkommit om hans personlighet o beteenden genom åren!
Citera
2024-02-28, 13:49
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Tidigare har det varit träff på Kulturbageriet. De är öppna till 21, har veganskt, men glutenfritt står det inget om på deras hemsida. https://www.darkside.se/?event=56106

Piskmedlaren kanske tar BDSM-folket till Kulturhuset Klossen. Han är ju vice ordförande i Studiefrämjandet så varför inte använda sig av deras lokaler.

Citera
2024-02-28, 13:49
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Gädda 352: Någon som vet mer om hur det går med ICA-transan? Han verkar ju inte riktigt må så bra med tanke på att han inte orkat städa innan mäklaren var där och fotade. Förståligt! Få har skämt ut sig på den nivån! Jag vet inte hur man orkar leva med den skammen. Hörde lite rykten här om att han tagit sitt liv. Sant eller falskt? Jag hittar ingen info som bekräftar det.
Citera
2024-02-28, 13:51
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det är så illa att man måste ha sonderingsmöten () för att veta hur grupperingarna ens ställer sig till en etablering av en kommunikationslänk dem emellan. Man kan ju tro att man vill försöka sig på samtal mellan AUC och FARC. Men nej, det handlar om olika latex- och hundkoppelgäng i en stad med 90 000 invånare. Hysteriskt roligt.

Som nån annan konstaterade så lär det inte bli nåt medlingsuppdrag för #383. Han lär trots försök till offentlig avbön inte kunna komma tillbaka till strypsexbranschen i Umeå. Han har uppmärksammat folk utanför branschen på dessa gängs oförmåga att ens samexistera. Har dessa människor med alldeles för mycket fritid inte redan varit gjorda till åtlöje så är det på det viset nu. Genom #383:s försorg. Han befäster gängse bild av BDSM-sfären. Tokstollar (som dessutom inte är så särskilt vackra) som har för mycket tid att fokusera på knas och sex tar upp alldeles för stor del av livet. Så stor del att man lyckas bli osams med andra människor i samma stad som också har sex.

Men som sagt så tror jag att den här offentliga avbönen bara är ett försök att rädda sitt eget skinn. Han är alldeles säkert medveten om Dumpen och den spridningen och de konsekvenser en publicering får. Jag tror att han tänkte att offentlig ånger, ursäkt och prat om eskalerande sexmissbruk ska leda till att han kan komma tillbaka till jobb och ett någorlunda vanligt liv när han är "rehabiliterad".
Jo men exakt så är det ju. Han (383) inbillar sig att han genom avbönen maximerar sina möjligheter att återgå till ett normalt liv någon gång i förlängningen. Lite som Will Smith gjorde efter käftsmällen. Och det kanske han gör. Det signalerar att han har ambitionen att kunna rehabiliteras, vilket ändå måste betraktas som positivt. Samtidigt kan det vara farligt att avslöja sin eftertänksamhet eftersom det också röjer vilken eventuell falskhet och vilka baktankar en tänkande människa kan förknippas med. En slug jävel, helt enkelt. Jag tror nog fan det bästa är att bara vara så tyst som möjligt i alla kanaler.

Han ska i alla fall vara glad att han slipper fortsätta klä ut sig till latexgris och stå och runka i nåt skyffe medan han blir tillfogad blåmärken och får den utklippta babianröven allt rödare slagen.
Citera
2024-02-28, 13:54
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
383 ska det vara va? Problemet med texterna är att gäddorna har chans att väga sina ord på guldvåg och vem är ens texten riktad till? Gissningsvis familj, vänner, arbetskamrater samt arbetsgivare. Föregående gädda hade knappast förmågan att uttrycka sig i skrift. Det har denna. Han jobbar på universitetet där skrift är kutym och utnyttjar det (då han vet att många på uni läser) och för att skyla över de facto att han ville utnyttja någon. Manipulation och inte ett dugg självrannsakan är min analys.

Ja du har så rätt så. Redigerat rätt nummer nu.

Klart att intelligens är en klart avgörande faktor. Vissa kommer alltid ha lättare att "försvara sig" än andra och det går inte att göra så mycket mot. #383 och 382 är som natt och dag. Nu tror jag inte eller kräver att varje gädda ska ge ut en skriftlig förklaring för det kommer såklart inte ske. Däremot så bör man tagga ner lite i konfrontationerna. Upplever det som att de få gäddorna som är redo att öppna upp sig blir avbrytna allt för ofta. Vi vet vad de tänkt göra och dömer dem för det. Men, alltid intressant att höra vad som får dem att sätta sig i den situationen de satt sig i.

Edit: Sara tycker jag blir bättre o bättre på detta. Så där ska hon ha en eloge.
Senast redigerad av Hussefar 2024-02-28 kl. 13:58.
Citera
2024-02-28, 14:01
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag tror nog fan det bästa är att bara vara så tyst som möjligt i alla kanaler.

Tror jag också. Det och fly fort som fan från platsen. De som stannar och snackar brukar bli hetare ämnen att diskutera.

Eller kan man alltid fortsätta analysera Ukraina-kriget som om inget hänt. Vilken lirare...
Citera
2024-02-28, 14:02
Medlem
PROLIFICs avatar
V.g. #383 och hans chattlogg är han ju väldigt pang på. Jag har viss, ofrivillig, insyn i BDSM-sfären och den tycks vara extremt hierarkisk. Det kan väl vara en del i den stora strypsexkonflikten som förhindrar samexistens och en "livskraftig scen för BDSM" (ej mina ord). Hursomhelst så reagerar han inte på att en 14-åring säger sig vara erfaren inom BDSM. Är man själv inne i den snurren så borde man rimligen förstå att så inte är fallet. Vilket han förmodligen också gör, men han struntar i det och rattar ändå hem med handbojor och vibrator till flickebarnets familjehem. Och vuxna välmående människor förstår dessutom att en 14-åring inte är erfaren ens när det gäller väldigt basic sex.

I övrigt så borde han göra nåt åt sitt skägg. Han ser ut som det där barnspelet Mix Max där man samlar olika kroppsdelar och gör figurer. Litet skalligt huvud + långt och risigt skägg ser fel ut. Han får hoppas på bättre matchning nästa spelomgång.
Citera
2024-02-28, 14:05
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Och har ett förhållande med P Wahlgren minsann

Var ser man det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto