2024-02-22, 08:12
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Det är inte de psykologiska bakgrundsfaktorerna som folk i allmänhet är intresserade av.
Folk vill ha blod, förnedring och freakshow.
Det är det minsta man kan begära för swishpengarna.
#376 bjöd inte på något av detta.
Edit: men det är inte kört ännu för #376. Han kanske kastrerar sig själv framför riksdagshuset iklädd enbart en merch-toppluva från dumpen.se

#376 stod ju bara och ljög rakt ut. 10 år på Kik. Men "bara" 3 års pedofilraggande. Glöm det. Även om han ser ut som Dilbert.

Blod, förnedring och freakshow blir det när dessa peddos väl får tag på ett barnoffer.
Citera
2024-02-22, 08:16
Medlem
#375. Säkert ingen som legat på psyk förr. Måste bli en stor chock. Hasa runt i landstingskläderna bland folk med diverse problem som.märks. Äta mat ur en uppvärmd låda och dela rum med nån som kanske snackar för sig själv. Han blir en erfarenhet rikare. Definitivt.
Citera
2024-02-22, 08:40
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
#376 stod ju bara och ljög rakt ut. 10 år på Kik. Men "bara" 3 års pedofilraggande. Glöm det. Även om han ser ut som Dilbert.

Blod, förnedring och freakshow blir det när dessa peddos väl får tag på ett barnoffer.

Ja, det är möjligt. Hur än dessa gäddors nervbarnor är sammankopplade så finns det alltid en psykologisk förklaring till många av de snevridna val de gör. Jag tycker det var bra att de lät 376 snacka på. Alla vill inte bara ha blod, en del vill faktiskt lyssna på förklaringarna även om en del är lögn så finns det en sanning också.

Edit: Läste fel. Uppfattade det som att du menade att Dumpenföljarna vill se blod, förnedring och freakshow. Mitt fel.
Senast redigerad av Hussefar 2024-02-22 kl. 08:44.
Citera
2024-02-22, 08:53
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Ja, det är möjligt. Hur än dessa gäddors nervbarnor är sammankopplade så finns det alltid en psykologisk förklaring till många av de snevridna val de gör. Jag tycker det var bra att de lät 376 snacka på. Alla vill inte bara ha blod, en del vill faktiskt lyssna på förklaringarna även om en del är lögn så finns det en sanning också.

Jag vill gärna höra pedofilernas förklaringar. Men "förklaringarna" är så erbarmligt torftiga.

Det som gör mig deprimerad är att pedofilerna alltid ljuger. Varenda en av dem. Och att det alltid bottnar i att de vill knulla barn - helt utan tanke på sin egen eventuella familj, sin sociala ställning, givetvis helt utan tanke på barnet - de vill knulla barn. De är beredda att riskera allt för att få knulla barn.

Jag tänker mer på - hur ska samhället hantera pedofiler? Ska vi avliva dem? Ska vi kastrera dem? Eller låsa in dem på livstid? Låta dem hänga sig? Eller vad?

Hur ska ett samhälle hantera pedofiler? De är ju uppenbarligen beredda att riskera allt för att få knulla ett barn. Man kan inte ha dem i politiska sammanhang, inte i militära sammanhang, de kan inte jobba på dagis/skolor, de kan inte jobba någonstans där det finns barn. Och barn finns överallt.

Så vad ska samhället göra med pedofilerna?
Citera
2024-02-22, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Det beror ju inte på att de inte får knulla hemma, det beror ju på att de trängtar efter att knulla just barn.
De vill inte knulla sin fru sedan 25 år, de vill knulla barn.

Kittlingen, pirrandet, äventyret, Kik, det förbjudna, det stora språnget - och sedan dyker dumpen upp. Platt fall deluxe.

#375 gjorde ju bort sig rejält när han skrev något i stil med "jag gillar väl min fru" men vi har inget sex.

Gillar väl. Låter som en man som faktiskt tröttnat på frugan. Läste hon den meningen, så drog hon nog direkt.
Citera
2024-02-22, 09:17
Medlem
#376 logik, samt fler av gäddorna…

”… du är ju jätteung.” ”…det är inte så lämpligt”

Men ändå så frågar dom vad en 14 åring kan göra för en flaska sprit och cigg. Rent av vidriga människor, bara publicera mer! Blir en donation till dumpen för deras fina insats i samhället
Citera
2024-02-22, 09:29
Medlem
Jsg tycker ingen annan gädda har så mycket ångest som #375 de första 80 sekunderna
Citera
2024-02-22, 10:44
Medlem
Jag skulle önska att Dumpen lät asen få prata.
Ofta dom avbryter och kör nästa fråga innan aset fått en chans att svara.
Det känns som hetsigt och påstressande och inget utrymme för aset att ens hitta andningen igen.

En del gånger har dom inte varit lika hetsiga och då känns det som aset verkligen hinner "se sin framtid" och vilken katastrof deras liv kommer bli.
Samt att informera varenda en när dom filmar om att det kommer bli publicerat

Att se gädda efter gädda dras fram ur vassen till allmän beskådan ger iaf mig lite hopp om att våra barn kan bli fredade.
Citera
2024-02-22, 13:54
Medlem
ComedyBalls avatar
#375 verkar ju vara någorlunda intellektuell och normal person, undra hur han känner för att sitta i samma båt som Candyman Kent, Ica-gäddan och övriga svagbegåvade varselmongon 😂
Citera
2024-02-22, 15:00
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
#375 verkar ju vara någorlunda intellektuell och normal person, undra hur han känner för att sitta i samma båt som Candyman Kent, Ica-gäddan och övriga svagbegåvade varselmongon 😂
Mindre korkad kanske, men ändå ungefär lika lyckad som de andra varselvästarna. Vanlig industriarbetare som alkat ner sig till att se minst tio år äldre ut än vad han är. Singel och bor hemma med farsgubben.
Citera
2024-02-22, 15:20
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Och med det vill du din knickedickare påstå att Försvarsmakten tagit fel beslut runt denne säkerhetsklassade anställde.
Du vill påstå att de säkerhetsklassar mjölksorterare inom samma säkerhetsspår som för högre befäl
Gädda #375 kan nog sälla sig till dina mjölksorterare framöver.
Jag har arbetat inom befattning med betydligt mer känsliga uppgifter inom FM i 17 år så jag har HYFSAT god kunskap om vad en sketen kapten på K4 sitter på..

Det är högst tveksamt om en kapten på K4 som är 60-ish har tillgång till vare sig kryptonycklar till MG-K eller sambandsnycklar, möjligen fysiska nycklar/ koder till vapenkassuner.
Senast redigerad av knickedick108 2024-02-22 kl. 15:33. Anledning: Edit
Citera
2024-02-22, 16:00
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Mindre korkad kanske, men ändå ungefär lika lyckad som de andra varselvästarna. Vanlig industriarbetare som alkat ner sig till att se minst tio år äldre ut än vad han är. Singel och bor hemma med farsgubben.

Va? Är du på rätt gädda nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in