Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-03, 07:56
  #30373
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Ja och varför han hotar med det? För att inget annat går in i huvet på kräftan , tror du Jocke säger så för att va en fitta? Nej, han säger så för att han är vuxen nog att förstå att ju mer du skjuter upp det , desto värre blir det.
Först pratar han med Chrippa om att han vet att chrippa inte kommer palla sitta i fängelse, och Chrippa håller med och säger att han aldrig skulle palla det.
När man vet att ens bror är mentalt instabil, inte mår bra, när ens bror har sagt att han inte kommer klara av att sitta i fängelse, då är det exakt rätt tillfälle med att hota brorsan att man ska sätta honom fängelse och krossa det lilla han har kvar, exakt så tycker du en bror som bryr sig och vill hjälpa agerar???
Det är ju snarare ett försök att driva chrippa till självmord.
Ingen med en fungerande hjärna tror att hota en mentalt instabil människa att första dens liv kommer hjälpa dem på något sätt...
Citera
2024-03-03, 07:58
  #30374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Ja och varför han hotar med det? För att inget annat går in i huvet på kräftan , tror du Jocke säger så för att va en fitta? Nej, han säger så för att han är vuxen nog att förstå att ju mer du skjuter upp det , desto värre blir det.
Det är möjligt om samtalet hölls privat, mellan dem.

Men nu va Jocke m e d v e t e n om att samtalet spelades in, för ett senare syfte.
Med det det ställde Jocke utlämnande frågor till Chrippa, samtidigt som han lyfte sig själv.
Och wips så läckte såklar samtalet ut på nätet, i samma veva som Chrippa inte följde jockes plan.

Det är Äckligt uträknande och fult.

Gör man så mot sin BROR?
Mot någon?
Citera
2024-03-03, 08:08
  #30375
Medlem
Håller fullständigt med dej här. Crippa en en idiot. Men man ska absolut inte hylla jocke i allt det här.
Helt obeskrivligt fult gjort att läcka privata samtal med en familjemedlem. Hur man ens får tanken att spela in privata samtal är för mig en gåta. I framtiden ifall dramay lägger sig och alla blir vänner hoppas jag inte chrippa förlåter jockey för detta. För så gör man inte
Citera
2024-03-03, 10:27
  #30376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är möjligt om samtalet hölls privat, mellan dem.

Men nu va Jocke m e d v e t e n om att samtalet spelades in, för ett senare syfte.
Med det det ställde Jocke utlämnande frågor till Chrippa, samtidigt som han lyfte sig själv.
Och wips så läckte såklar samtalet ut på nätet, i samma veva som Chrippa inte följde jockes plan.

Det är Äckligt uträknande och fult.

Gör man så mot sin BROR?
Mot någon?

Knappast första gången. Han har för vana att spela in och spara. Han började läcka redan för sju år sedan. Finns på YT.
Citera
2024-03-03, 10:32
  #30377
Medlem
Attityds avatar
C och L har delat med sig av material till Liam.M om Jocke, som enligt C ska komma med i Liam.Ms nästa video, som hämnd.
Barnsligt. Ingen av dem kan diskutera som vuxna människor
Citera
2024-03-03, 10:39
  #30378
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är möjligt om samtalet hölls privat, mellan dem.

Men nu va Jocke m e d v e t e n om att samtalet spelades in, för ett senare syfte.
Med det det ställde Jocke utlämnande frågor till Chrippa, samtidigt som han lyfte sig själv.
Och wips så läckte såklar samtalet ut på nätet, i samma veva som Chrippa inte följde jockes plan.

Det är Äckligt uträknande och fult.

Gör man så mot sin BROR?
Mot någon?

Gör man så mot sin BROR?
Mot någon?


Håller med dig här..
Nej man GÖR INTE SÅ.. Inte mot ngn bror, syster, familjemedlem.. Mot någon ja.. Det beror på.
Men nu finns det människor som gör sådant. (vet av egen erfarenhet)
Klart det finns ett syfte en baktanke bakom om någon gör så emot dig.
Jag själv har svårt att förlåta någon som gör så mot mig.
Men nu handlar detta inte om mig.
Både Jocke, Chrille, Linnea, Julia, Anjo,, ALLA i denna soppa spelar in varandra.
Visst är det sjukt.

Känns lite som att intresset kring deras drama börjar dala. Till deras förtret kan jag tänka mig.
Dom vill ha och behöver denna uppmärksamhet. Och dyker det upp något nytt drama nu för att
lägga ved på elden så tror jag inte på samma genomslagskraft.
Följarna börjar ledsna.
Citera
2024-03-03, 10:51
  #30379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
C och L har delat med sig av material till Liam.M om Jocke, som enligt C ska komma med i Liam.Ms nästa video, som hämnd.
Barnsligt. Ingen av dem kan diskutera som vuxna människor
Är inte du nyfiken på vad Christofer och Linnéa "själva" har att framföra?
Det är brukligt att man får försvara och förklara sig, även om Jocke skulle föredra diktatur.
Tillochmed dödsdömda får chansen att lätta sitt hjärta, innan avrättning.

Jocke o Jonna lallar runt och skryter och gnäller i Dubai, som om ingenting har hänt.
Så mycket bryr dom sig om Christofer...
Citera
2024-03-03, 11:00
  #30380
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är inte du nyfiken på vad Christofer och Linnéa "själva" har att framföra?
De har haft 2 månader på sig att framföra sin sida. Varje gång C öppnar munnen kommer det bara nedvärderande skitsnack. Skyller alltid på alla andra. Och nu ska han hämnas... patetiskt.
Vem startade cirkusen?! Samma dag han hamnade i häktet - just det, L satte honom där.
Om de skulle stå upp för sina egna bravader istället och berätta om hur det kommer sig att han hamnade i häktet och varför lilla C pratar med egna ord om slag.

2 månader har dom haft på sig att förklara, istället ska de byta fokus bort från dem. Först på Anjo och nu på Jocke...
Nej, är inte nyfiken. har tröttnat
Citera
2024-03-03, 11:23
  #30381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
De har haft 2 månader på sig att framföra sin sida. Varje gång C öppnar munnen kommer det bara nedvärderande skitsnack. Skyller alltid på alla andra. Och nu ska han hämnas... patetiskt.
Vem startade cirkusen?! Samma dag han hamnade i häktet - just det, L satte honom där.
Om de skulle stå upp för sina egna bravader istället och berätta om hur det kommer sig att han hamnade i häktet och varför lilla C pratar med egna ord om slag.

2 månader har dom haft på sig att förklara, istället ska de byta fokus bort från dem. Först på Anjo och nu på Jocke...
Nej, är inte nyfiken. har tröttnat
ALLT är skapat av Jocke och Anjo, i förebyggande syfte, när det oundvikliga hände och Chrippa gjorde sig skyldig till någonting så pass grovt att han häktades och hölls instängdci 12 dagar.
Det är ingenting som görs lättvindligt.
Under den tiden gjorde Jockes anhängare ALLT för att krossa Linnéa, fabricerade och ljög, lekte rättegång, stal, stalkade, hotade, förtalade, anmälde, utnyttjade Lillen, mm
Jocke, Anjo, Gustav, Julia, Jonna, Lisen, Tindra, Danjal mfl
Öppet på internet förklarade dessa goda människor *krig*
Skitsnacket mot Linnea och hennes familj samt utpressning och hot, försvårande av utredning, manipulerande av bevis, skyddande av brottsling...

Vem eller vilka borde varit tysta?

Det är väl på tiden att få se vad Christofer och Linnéa har att säga, genom Liam M, som Jocke och Anjo valt att göra.
Ska man betrakta Liam M som åklagare nu, i folkets domstol? Det är en åklagares uppgift att sammanställa förundersökningen och just nu är det han som utsetts av Jocke och gänget.

Hade det inte varit bättre om Jocke inte försökt leka allsmäktig och gjort affärer med AnjoJudas?
Citera
2024-03-03, 11:37
  #30382
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
ALLT är skapat av Jocke och Anjo, i förebyggande syfte, när det oundvikliga hände och Chrippa gjorde sig skyldig till någonting så pass grovt att han häktades och hölls instängdci 12 dagar.
Det är ingenting som görs lättvindligt.
Under den tiden gjorde Jockes anhängare ALLT för att krossa Linnéa, fabricerade och ljög, lekte rättegång, stal, stalkade, hotade, förtalade, anmälde, utnyttjade Lillen, mm
Jocke, Anjo, Gustav, Julia, Jonna, Lisen, Tindra, Danjal mfl
Öppet på internet förklarade dessa goda människor *krig*
Skitsnacket mot Linnea och hennes familj samt utpressning och hot, försvårande av utredning, manipulerande av bevis, skyddande av brottsling...

Vem eller vilka borde varit tysta?

Det är väl på tiden att få se vad Christofer och Linnéa har att säga, genom Liam M, som Jocke och Anjo valt att göra.
Ska man betrakta Liam M som åklagare nu, i folkets domstol? Det är en åklagares uppgift att sammanställa förundersökningen och just nu är det han som utsetts av Jocke och gänget.

Hade det inte varit bättre om Jocke inte försökt leka allsmäktig och gjort affärer med AnjoJudas?

Hur kan du skriva att ALLT är skapat av Jocke och Anjo,?
Detta har Chrippa & Linnea skapat genom att anklaga varandra. Det är Linnea som satte Chrippa i häktet. Sedan haka Jocke och Anjo på detta drev. Jocke ville väl rädda sin bror såklart och Anjo ville väl få fram sanningen. Sedan syltade dom alla in sig i massa lögner och anklagelser. Tror Anjo blev *tystad* och drog sig ur. Det är vad jag tror. Chrippa kasta skit på Linnea och Linnea på honom.
Sedan föll han tillbaka och kastade sedan skit på Anjo, Jocke, Julia mfl.

Nej jag skriver som ovan. Jag är inte speciellt nyfiken på varken del 3 eller 4 i detta drama.
Det är bara pajkstning till både höger och vänster och nu vet man inte vem eller vad som är sant.
Chrippa & Linnea har gjort bort sig.
Den som är smart i detta är den som dragit sig ur och ifrån. Som inte matar dessa TROLL något mer.
Citera
2024-03-03, 12:01
  #30383
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hur kan du skriva att ALLT är skapat av Jocke och Anjo,?
Detta har Chrippa & Linnea skapat genom att anklaga varandra. Det är Linnea som satte Chrippa i häktet. Sedan haka Jocke och Anjo på detta drev. Jocke ville väl rädda sin bror såklart och Anjo ville väl få fram sanningen. Sedan syltade dom alla in sig i massa lögner och anklagelser. Tror Anjo blev *tystad* och drog sig ur. Det är vad jag tror. Chrippa kasta skit på Linnea och Linnea på honom.
Sedan föll han tillbaka och kastade sedan skit på Anjo, Jocke, Julia mfl.

Nej jag skriver som ovan. Jag är inte speciellt nyfiken på varken del 3 eller 4 i detta drama.
Det är bara pajkstning till både höger och vänster och nu vet man inte vem eller vad som är sant.
Chrippa & Linnea har gjort bort sig.
Den som är smart i detta är den som dragit sig ur och ifrån. Som inte matar dessa TROLL något mer.


Kunde inte formulerat det bättre själv. Folk här inne snöar in på Jocke och anklagar honom när det bara finns en stor idiot här som är luffaren chrippa. Det är han och L som skapat allt skit från början. Hur han först sitter i häktet för att sedan komma ut och sedan sticka med Linnea igen. Sedan åter igen vänder han och försöker lura alla och Jocke fixar allting till han som han pissar på så jävla hårt. Han favoriserar en trasig liten fjortis till brud framför sin egen jävla dotter. Sitt eget kött och blod.

Och det komiska i allt är att det var HAN som säger att L slagit hans unge och han, men ändå tar han dit ungen när L är där. En barnmisshandlare enligt han själv då. Han är den största mytomanen som någonsin gått i ett par skor.

Och en del här reagerar starkt på att Jocke spelat in samtal. Vad fan spelar det för roll och vad väger de i jämförelse med hur jävla illa luffaren bettet sig mot sin egen familj?

Skärp er och väx upp för ni är ju uppenbarligen på samma låga nivå som luffaren själv.
Citera
2024-03-03, 12:03
  #30384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hur kan du skriva att ALLT är skapat av Jocke och Anjo,?
Detta har Chrippa & Linnea skapat genom att anklaga varandra. Det är Linnea som satte Chrippa i häktet. Sedan haka Jocke och Anjo på detta drev. Jocke ville väl rädda sin bror såklart och Anjo ville väl få fram sanningen. Sedan syltade dom alla in sig i massa lögner och anklagelser. Tror Anjo blev *tystad* och drog sig ur. Det är vad jag tror. Chrippa kasta skit på Linnea och Linnea på honom.
Sedan föll han tillbaka och kastade sedan skit på Anjo, Jocke, Julia mfl.

Nej jag skriver som ovan. Jag är inte speciellt nyfiken på varken del 3 eller 4 i detta drama.
Det är bara pajkstning till både höger och vänster och nu vet man inte vem eller vad som är sant.
Chrippa & Linnea har gjort bort sig.

Den som är smart i detta är den som dragit sig ur och ifrån. Som inte matar dessa TROLL något mer.
Linnéa var tyst och Chrippa var tystad genom häktningen.
Jocke skapade detta tillsammans med Anjo.
När Chrippa släpptes var det rena rama cirkusen och han hyllades som en hjälte, medan Linnea fortsatt var tyst.
Chrippa hade inget annat val än att haka på, så att Jocke och "vännernas" brottsliga övertramp inte skulle bli uppenbara.

Har du hängt med i alla vändor, är det rätt uppenbart vem/vilka som skadat Christofer, Linnéa och Lillen.
För att rädda sitt egna varumärke, som inte tål fläckar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in