2024-03-04, 15:56
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
En god nyhet för alla oss som tycker att det skall kosta att jaga småtjejer.
#355, den vidrige smilfinken från Kalmar har inget företag längre. Enligt "allabolag" är det begärt i konkurs 2024-03-01. Kanske ingen större förlust för honom då företaget inte gick med vinst ens innan han blev avslöjad, men ändå tillfredsställande på något sätt.
Företaget i fråga hyrde ut en löjlig cykel för events o dyl. Jag vet inte om man får länka, så jag säger att företaget är det engelska ordet för festcykel.

Jag förutsätter att han även har fått sluta med att köra buss, så han har nu ännu mera tid för att jaga småttingar online. Jag tror inte att vi har sett det sista av aset. Visserligen lyckades han ju på något märkligt sätt flyga under radarn efter övergreppen 2011, men det lär han inte kunna göra den här gången.
Hahaha! Vilken meningslös jävla grej. Kanske som turisttransport men annars var det ju dömt att misslyckas.
Citera
2024-03-04, 16:10
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#386 Mössan

Och som Hassan skrev; han drar ner mössan och står där som en tjurig femåring. Väldigt roligt.
Det där är ju en fantastiskt rolig reaktion egentligen. Så sjukt manligt att bara kavla ner toppluvan och stå där som en rumpnisse: "Voffo, voffo, voffo då? Voffo gör di på detta viset."
Citera
2024-03-04, 16:15
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Vilken meningslös jävla grej. Kanske som turisttransport men annars var det ju dömt att misslyckas.

#355 Ja, här i mellanmjölkens land så får man ju inte ens servera alkohol ombord en dylik tingest. Och med trista torra och nyktra svenskar trampandes så blir det nog inte så festligt!
Jag vill minnas att jag såg att företaget gick lite plus i nådens år 2022, men att frakta den där tingesten land och rike runt för fickpengar kan knappast vara värt besväret.
Citera
2024-03-04, 17:08
Medlem
Citat:
#355 Ja, här i mellanmjölkens land så får man ju inte ens servera alkohol ombord en dylik tingest. Och med trista torra och nyktra svenskar trampandes så blir det nog inte så festligt!
Jag vill minnas att jag såg att företaget gick lite plus i nådens år 2022, men att frakta den där tingesten land och rike runt för fickpengar kan knappast vara värt besväret.
Måste vara jobbigt för killen, med det utseendet, går ju inte o smyga under radarn liksom. Kanske använder peruk o keps nu....
Citera
2024-03-04, 18:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det där är ju en fantastiskt rolig reaktion egentligen. Så sjukt manligt att bara kavla ner toppluvan och stå där som en rumpnisse: "Voffo, voffo, voffo då? Voffo gör di på detta viset."

Jag satt och höll varenda tumme för att denna medelålders man till pedofil skulle snubbla på en isfläck och brutit något. Det hade varit ett fantastiskt crescendo
Citera
2024-03-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#386 Mössan

Alltså, man fattar ju att de har haft kontakt innan Kik eftersom han presenterar sig som Lasse från nåt som är maskat och han frågar barnet om hon "gick ur". De har uppenbarligen pratat tidigare men barnet avancerar fort in på sex som nån annan redan konstaterat. Konversationen på Kik har varit noll inriktad på sex men barnet frågar om han vill träffas samma kväll och knulla i hans bil. Inga konstigheter! Man vet som sagt inte var de fick kontakt och vad de pratade om där. Men hur kan man inte ana oråd när nåt går så där jävla snabbt?

Och som Hassan skrev; han drar ner mössan och står där som en tjurig femåring. Väldigt roligt.

#386 Du brukar ju jämföra med just dejtingsajter med vuxna som chattar. Hur många damer pratar först om väder och vind, till att plötsligt efter några meningar växla om till "Du, vill du knulla i din bil?" 😀

De här gäddorna är ju så sjukt verklighetsfrånvända.
Citera
2024-03-04, 18:59
Medlem
Wotans avatar
Citat:
En god nyhet för alla oss som tycker att det skall kosta att jaga småtjejer.
#355, den vidrige smilfinken från Kalmar har inget företag längre. Enligt "allabolag" är det begärt i konkurs 2024-03-01. Kanske ingen större förlust för honom då företaget inte gick med vinst ens innan han blev avslöjad, men ändå tillfredsställande på något sätt.
Företaget i fråga hyrde ut en löjlig cykel för events o dyl. Jag vet inte om man får länka, så jag säger att företaget är det engelska ordet för festcykel.

Jag förutsätter att han även har fått sluta med att köra buss, så han har nu ännu mera tid för att jaga småttingar online. Jag tror inte att vi har sett det sista av aset. Visserligen lyckades han ju på något märkligt sätt flyga under radarn efter övergreppen 2011, men det lär han inte kunna göra den här gången.

Sista inlägget på företagets Facebook är dagen innan #355 och #356 publicerades på Dumpen, så konkursen har nog lite med konfrontationen att göra ändå.
Citera
2024-03-04, 19:45
Medlem
Sniper3Ds avatar
Verkar som #356 är utslängd av tanten och flyttat hem till mammsen & pappsen.
Citera
2024-03-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper3D

En klassiker. Ni som inte har barn (ännu): förälder är man hela livet, även om de är 40 (man själv 70) och ställer till det för sig, så är ens plikt att ta hand om dem.

Citera
2024-03-04, 19:55
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper3D

Var det den charmören som hade den prickiga jätte-falukorven inpaketerad i plast?
Citera
2024-03-04, 20:04
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Var det den charmören som hade den prickiga jätte-falukorven inpaketerad i plast?

Japp, en av de värsta och mest empatilösa chattarna så här långt. Han ville inte att barnet skulle ta livet av sig än, eftersom hon skulle träffa honom först.
Citera
2024-03-04, 20:12
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
En klassiker. Ni som inte har barn (ännu): förälder är man hela livet, även om de är 40 (man själv 70) och ställer till det för sig, så är ens plikt att ta hand om dem.

Hur förklarar man vad dumpen är för någon 70+ som knappt kan använda en smartphone?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in