• 1
  • 2
2023-09-03, 08:57
Medlem
Det r vl snabbverkande opiat? S snabbt in, snabbt ut. Sg -ish 4 timmar?
Sen fattar jag inte heller varfr tjack skulle vara bankat med fentanyl, men det r kanske den nya boogieman? Kidzen rker inte spicespetsat weed, de rker fentanylspetsat weed.
Citera
2023-09-03, 15:23
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklepios
Att ngot i Sverige skulle vara utblandat med fentanyl r osannolikt. Du behver inte oroa dig, kanske ta en lgre dos nsta gng bara, lter som du fick i dig fr mycket.

Med tanke p att det frekommit ddsfall dr blbr varit spetsat med fentanyl i Sverige r det inte alls osannolikt.
Citera
2023-10-31, 00:08
Medlem
Asklepioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Med tanke p att det frekommit ddsfall dr blbr varit spetsat med fentanyl i Sverige r det inte alls osannolikt.
Det lr vara ensataka aktrer som str fr 100% att fuska p s vis.

Jag tror det r ett moment som ver tid kommer vara lika vana

Frjvligt r det!
Citera
2024-01-07, 00:03
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Som USA gjorde med opiumet i Kina en gng i tiden.
*england
Citera
2024-01-07, 01:33
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av too-old-for-this
Tagit 4c-mar. Sist gng jag tog kom effekten efter 1 timmar och knde mig vldigt stimulerad kunna inte ta och knappt dricka. Denna gngen tog det 3 timmar fr att f effekt. men kan ta hur ltt som helst. Jag har lite svrt att andas och noddar typ. Knner mig harmonisk och euforisk. Jag tror kanske mitt pulver kan ha varit spetsat med fentanyl.

Men min frga r: Hur vet man/knner man att man tagit ngot spetsat med fentanyl. Om jag t.ex. skulle ta tjack spetsat med fentanyl, skulle man mrke det och p vilket stt?

Men om du mr bra p drogen,varfr ftga. r du rdd fr att d eller. Fr det r en risk man fr ta som knarkare. Hr i dag kanske borta imorgon. Lev fr stunden fr du vet aldrig nr den tar slut.
Citera
2024-03-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
exakt! sjukt farlgit inlgg! det har fre kommit lnge och det finns som sagt mnga dds fall som r orsakade av detta. Det viktigaste du kan gra om du inte testar sjlv med test kit som nn skrev om r att tnka att frra dosen kan ha varit utan fenta men att nsta kan ha blivit ut blandat med fenta och d mste du ta en liten dos frst och inte sl p stort direkt liksom. naloxon (narcan) r bra att ha och att alltid ha en vn med som kan ringa efter hjlp. det kan vara oerhrt stort skillnad p styrkan om du pltsligt fr frn en batch som r mindre bankad/utspedd s en mste vara frsiktig varje gng!
Citera
2024-04-14, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plananna
exakt! sjukt farlgit inlgg! det har fre kommit lnge och det finns som sagt mnga dds fall som r orsakade av detta. Det viktigaste du kan gra om du inte testar sjlv med test kit som nn skrev om r att tnka att frra dosen kan ha varit utan fenta men att nsta kan ha blivit ut blandat med fenta och d mste du ta en liten dos frst och inte sl p stort direkt liksom. naloxon (narcan) r bra att ha och att alltid ha en vn med som kan ringa efter hjlp. det kan vara oerhrt stort skillnad p styrkan om du pltsligt fr frn en batch som r mindre bankad/utspedd s en mste vara frsiktig varje gng!

Fentanyl overdoser kan vara svra och behandla , krver mer naloxon n vid heroin verdos.
Ge inte heller naloxon i exsess, bara tillrckligt fr och bryta andningsdepressionen.
Detta fr att undvika framkalla en akut abstinens
Citera
2024-04-15, 10:56
Medlem
ja vad bra att du skrev det ocks, det r viktigt att tnka p men nr det gr fort s r det ltt att missa sklart
Citera
2024-04-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av too-old-for-this
Folk blir vl mer beroende av det och vill kpa mer. S d kan folk som sljer tjna mer pengar. Men dom bryr sig inte ett skit om folk dr eller inte

Ja, fr ngon som kper tjack och frvntar sig att sitta vaken i 4 dagar men istllet dckar kommer skert att g tillbaka och kpa mer av samma person.

Tror du p att folk stoppar fentanyl i halloween godis ocks?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in