Citat:
Ursprungligen postat av
Wotan
Han säger ju själv "jag har två sidor" eller något liknande. Jag tror att det är en manipulativ, ond jäkel. Påstår sig ha kontakt med vården men söker aktivt barn, eller dyker upp intresserad på platsen iaf.
Angående släkten, jag tror inte att där är en kommun i södra/västra Skåne utan minst en politiker (med hög post, ordförande, fritidspolitiker, nämndeman eller liknande) för (M) med det namnet. Både män, kvinnor, bröder, fruar mm har höga poster.
Ja och han blir ju lite aggro när han går iväg. Ett manipulativt äckel. Helt klart. Samtidigt så är han puckosvamlig när han säger att han får vård. Säger att han har en kompis som är läkare, som gör samma sak som Patrik. Sen säger han att kompisen är psykolog. Snurrigt värre. Man borde väl veta vad kompisen har för yrke och vad det för behandling man får? Han säger iofs att han går på medicin för att inte "bli så".
Kollade lite av konfrontationen igen och jo, nog måste det vara nåt fel i huvudet på honom? Förutom det uppenbara att han vill sätta GPS-halsband på barn och göra andra vidrigheter. Först tänkte jag att det var stress i kombo med talfel med tanke på att han jobbat i livsmedelsbutiker och varit politiskt aktiv men han verkar ha nån retardation.
#392 kanske gled med i egenskap av sitt namn? "Vi ska inte vara sämre än andra kommuner! Vi har minsann också en XX-sson!".