2024-03-20, 00:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han säger ju själv "jag har två sidor" eller något liknande. Jag tror att det är en manipulativ, ond jäkel. Påstår sig ha kontakt med vården men söker aktivt barn, eller dyker upp intresserad på platsen iaf.

Angående släkten, jag tror inte att där är en kommun i södra/västra Skåne utan minst en politiker (med hög post, ordförande, fritidspolitiker, nämndeman eller liknande) för (M) med det namnet. Både män, kvinnor, bröder, fruar mm har höga poster.

Ja och han blir ju lite aggro när han går iväg. Ett manipulativt äckel. Helt klart. Samtidigt så är han puckosvamlig när han säger att han får vård. Säger att han har en kompis som är läkare, som gör samma sak som Patrik. Sen säger han att kompisen är psykolog. Snurrigt värre. Man borde väl veta vad kompisen har för yrke och vad det för behandling man får? Han säger iofs att han går på medicin för att inte "bli så".

Kollade lite av konfrontationen igen och jo, nog måste det vara nåt fel i huvudet på honom? Förutom det uppenbara att han vill sätta GPS-halsband på barn och göra andra vidrigheter. Först tänkte jag att det var stress i kombo med talfel med tanke på att han jobbat i livsmedelsbutiker och varit politiskt aktiv men han verkar ha nån retardation.

#392 kanske gled med i egenskap av sitt namn? "Vi ska inte vara sämre än andra kommuner! Vi har minsann också en XX-sson!".
Citera
2024-03-20, 00:43
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja och han blir ju lite aggro när han går iväg. Ett manipulativt äckel. Helt klart. Samtidigt så är han puckosvamlig när han säger att han får vård. Säger att han har en kompis som är läkare, som gör samma sak som Patrik. Sen säger han att kompisen är psykolog. Snurrigt värre. Man borde väl veta vad kompisen har för yrke och vad det för behandling man får? Han säger iofs att han går på medicin för att inte "bli så".

Kollade lite av konfrontationen igen och jo, nog måste det vara nåt fel i huvudet på honom? Förutom det uppenbara att han vill sätta GPS-halsband på barn och göra andra vidrigheter. Först tänkte jag att det var stress i kombo med talfel med tanke på att han jobbat i livsmedelsbutiker och varit politiskt aktiv men han verkar ha nån retardation.

#392 kanske gled med i egenskap av sitt namn? "Vi ska inte vara sämre än andra kommuner! Vi har minsann också en XX-sson!".

Typ så. Och att i vissa kommuner i Skåne får (M) så många mandat att de knappt kan fylla dem, så då slänger de kanske in en lättstyrd tosse ur släkten.

Hans Linkedin är det slutgiltiga beviset för att han är lite efter, inte en sammanhängande mening typ. Jag tycker att han påminner lite om Sven i "Den enfaldige mördaren", med den stora skillnaden att Sven var snäll och bara gav sig på onda vuxna män.
Citera
2024-03-20, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niederhogg
392:

(bokstaven före i alfabetet)
förnamn: ebojfm
efternamn: tpofttpo LN
bostadsort: Tufibh
ålder: som han påstår, bra dna

facebook:
förnamn.efternamn1

Det är visserligen sent och jag måste sova, men måste bara lösa denna roliga ”rebus” (eller vad man kan kalla det)!!!

EDIT;
Haha…!!! Såg början av videon och ögnade igenom chattloggen. Hans utseende, roliga dialekt och alla hans önskemål därtill!! Tror inte direkt att han är noga med att tvätta sig under förhuden heller!!
Men Gud i min himmel, vad är det här!??? Han lär bli en självklar klassiker i Hall of Fame!
Senast redigerad av Pinkepaus 2024-03-20 kl. 02:57.
Citera
2024-03-20, 03:52
Avstängd
HassanVonEssens avatar
392. Räckte med att få syn på de på tok för tätt sittande ögonen som syns i tease-bilden Dumpen använder på videon för att ana vidden av den här inavlade dårens kretinism. Huvudformen gör inte saken bättre heller. Den här är solklart förlöst med sugpropp. Vi har alltså att göra med en lätt efterbliven dubbelnatur, som han presenterar sig som, som fyller den sjuka chattloggen med Dumpen-historiens längsta, totalt motsägelsefulla, regelbok för hur sexslaven ska avguda honom. Man får ge honom att det blir rätt komiskt när en första klassens utebliven abort bygger upp en kravprofil på det sättet. Synd att han inte bjöd på några klassiska pussmunnar eller dubbelhakor ur nedifrånperspektiv. I vilket fall som helst kan vi konstatera en sak; han blir med säkerhet inget grant lik.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-03-20 kl. 03:54.
Citera
2024-03-20, 04:42
Medlem
Vad har hänt med bajenhuset-gäddan?
Hittar inte honom någonstans.
Citera
2024-03-20, 06:31
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
392. Räckte med att få syn på de på tok för tätt sittande ögonen som syns i tease-bilden Dumpen använder på videon för att ana vidden av den här inavlade dårens kretinism. Huvudformen gör inte saken bättre heller. Den här är solklart förlöst med sugpropp. Vi har alltså att göra med en lätt efterbliven dubbelnatur, som han presenterar sig som, som fyller den sjuka chattloggen med Dumpen-historiens längsta, totalt motsägelsefulla, regelbok för hur sexslaven ska avguda honom. Man får ge honom att det blir rätt komiskt när en första klassens utebliven abort bygger upp en kravprofil på det sättet. Synd att han inte bjöd på några klassiska pussmunnar eller dubbelhakor ur nedifrånperspektiv. I vilket fall som helst kan vi konstatera en sak; han blir med säkerhet inget grant lik.

Han tog i alla fall studenten med toppbetyg enligt linkedin.
Men inte nog med det.
Han har dessutom en "lönsammare placering, kött" utbildning från ICA Skolan med godkänt betyg.
Citera
2024-03-20, 06:53
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Med tanke på hans arbetsgivare så kan man undra vad gud tänker om hans beteende.
Jag undrar vad 392 tänker om Gud.
Citera
2024-03-20, 06:55
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
392.

På hans LinkedIn ska han ska bygga en skola i Ghana.
Stackars inneboende som inte vet något om honom.
Den kvinnliga personen (samt hennes/deras son) torde ha sitt ursprung i Ghana. Det är kanske henne som 392 påstår sig vara lyckligt gift med.

En inavlad existens som är 52 och ser ut som 72 och inte kan skriva ordentlig svenska. Undras hur han fått sina anställningar.
Senast redigerad av Redivivus 2024-03-20 kl. 07:13.
Citera
2024-03-20, 06:58
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han säger ju själv "jag har två sidor" eller något liknande. Jag tror att det är en manipulativ, ond jäkel. Påstår sig ha kontakt med vården men söker aktivt barn, eller dyker upp intresserad på platsen iaf.

Angående släkten, jag tror inte att där är en kommun i södra/västra Skåne utan minst en politiker (med hög post, ordförande, fritidspolitiker, nämndeman eller liknande) för (M) med det namnet. Både män, kvinnor, bröder, fruar mm har höga poster.
Här kan vi ha någon som har flugit under radarn väldigt länge, med omfattande historik i bagaget.
Citera
2024-03-20, 07:02
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
I början tänker man han är ett harmlöst mongo, men han ändrar stil och visar en annan sida när han börjar gå iväg. Då blir han aggressiv och nästan våldsam. En alldeles för snabb oförutsägbar humörsväng för att man ska kunna vara runt en sån person. Tror han är mycket farligare än man först tror.

Sen ”lyckligt gift” med barn.. Hur kan det ens finnas incels i den här världen när en mupp som #392 kan haffa fru och få yngla av sig? Obegripligt.
Mycket farlig och samvetslös person som utnyttjar sin efterblivenhet, som han är väl medveten om, för att manipulera sig fram och smita undan ansvar. Hans kvinna är från Ghana eller annat afrikanskt land. Minns f ö hur PappaStors afrikanska kvinna tog det då hon fick reda på hur hennes make höll på och jagade barn...
Senast redigerad av Redivivus 2024-03-20 kl. 07:15.
Citera
2024-03-20, 07:18
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Vilken dåre #392, dock var hans 34 regler för slaven lite kul att läsa.
Ett av de värre psykfallen dumpen sprungit på. Totalt verklighetsfrämmande. Men ändå medveten om vad han sysslar med och väldigt manipulativ.
Senast redigerad av Redivivus 2024-03-20 kl. 07:33.
Citera
2024-03-20, 07:32
Medlem
SnutteFia03s avatar

Han skriver i chatten "Jag är unik master jag har hjärna". Så vanligtvis har en "master" ingen hjärna då alltså?

Blir extra roligt att ha den kommentaren i åtanke när man ser konfrontationsvideon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in