2024-03-20, 18:55
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Skulle aldrig i hela mitt liv, vilja bo i hans hus. Där han dragit sina dildos in och ut i stjärten.
Undra om köparna vet om hela historien
Ja vissheten om det gör ju huset obeboeligt även om det bara är hjärnspöken. Kanske går det tvätta bort ur ens psyke om man tar dit några firmor på raken och sen symboliskt har en dag och gnuggar på. Var ju trots allt billigt med drygt 100 papp för huset.
Citera
2024-03-20, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Det är ju kaffepengar för en sådan lya. 130 papp. Ja det är precis så det räcker för en behandling på impulskollen då.
Hahaha. Men ett enplanshus för 130k är det något skämt? Det är ju väldigt billigt.
Citera
2024-03-20, 19:25
Medlem
Jag har bott på samma gata som D*niel.
Redan för 18 år sen fick jag peddo och seriemördar vibbar av honom.
Då bodde han ihop med en thailändska.
Om jag inte minns fel var han med i ett Robins avsnitt där han hade på sig ett gristryne.
Innan jag flyttade gifte han sig med en kvinna från Gahna. Tror hon hade en eller två söner och en dotter som flyttade in samtidigt som hon själv.
Senast redigerad av AlBundysEnaSko 2024-03-20 kl. 19:42.
Citera
2024-03-20, 19:25
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Hahaha. Men ett enplanshus för 130k är det något skämt? Det är ju väldigt billigt.

Det är en bostadsrätt som jag förstått det. Dock väldigt billigt ändå. För 130lax kan man väl stå ut med lite rövstank och bruna fläckar på tapeten tycker jag allt.
Citera
2024-03-20, 20:56
Medlem
Nytt napp #393
https://dumpen.se/2024/03/20/another...app-393-malmo/
Citera
2024-03-20, 21:03
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Den mördarblicken när han får höra stt han kommer hängas ut på Dumpen.

Fantastiskt. Någon som vet hur det går för honom idag?
Citera
2024-03-20, 21:17
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Nytt napp #393
https://dumpen.se/2024/03/20/another...app-393-malmo/

Internationell gädda tydligen. Det som sticker ut med just denna konfrontation är att chattloggen är avklippt i slutet. Man kan ju undra varför det är så... Brukar ju alltid vara en liten truddelutt där dom alltid hänvisar till en viss "vårdinrättning"
Citera
2024-03-20, 21:26
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
#299 är väl inte gift?
Om jag knäckt rätt rebus så är väl han sambo och bor i Solna? *osäker*

Du har rätt. 299 är skriven på en BRF i Solna med sambo.
Citera
2024-03-20, 21:29
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Skulle aldrig i hela mitt liv, vilja bo i hans hus. Där han dragit sina dildos in och ut i stjärten.
Undra om köparna vet om hela historien

Herregud, behöver man ens tänka på allt som försiggått i ett visst hus.

Värre är det väl om det blir en sån där makaber turism, där folk åker runt och spanar in Dumpen-landmärken.

Turistbussar: "Här bodde den och den, som gjorde si och så."
Citera
2024-03-20, 21:43
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Vad hände med den där "kalmargäddan" som det talades så mycket om i denna tråden. Nappet som var dumpens största ever, var det skitsnack eller?
Citera
2024-03-20, 22:30
Medlem
Ollonets avatar
[quote=ScottFree|87720794]#392. När man trodde att man hade sett allt, vad lyteskomik anbelangar!
Då dyker denna dyslektiska slusk upp och underhåller oss med uttalanden som att han går i behandling "hos en kompis", som är läkare. Eller vad det psykolog? Min gissning gällande hans ålder var cirka 75, men den visade sig vara 52! Genlotteriet har inte varit honom nådig!
Han har enligt egen utsago en hjärna, och är väldigt dominant. Han ser inte ut att kunna dominera en hamster ens, där den lille gubben står och skakar och själv blir helt dominerad av Dumpen!

Jag tror definitivt på hans utsago att han inte träffat någon på detta sättet tidigare, av förklarliga skäl, MEN i skuggan av detta komiska så tror jag inte att hans förehavanden i Ghana skulle tåla en närmare granskning. Han är nog inte neger-älskare per se, utan han vet helt enkelt att han inte kan få en svensk kvinna och att hans sjuka böjelser ses som normala där nere. Fasaden han har, att han bygger en skola i Ghana känns inte särskilt mysig, nu när vi vet vad som intresserar honom. Jag tror inte att han har några offer i Sverige, men ett flertal i Ghana.
Det var tydligen inga "light-forum" han har hängt på heller, utan sådana som delar övergrepps-material på riktigt små barn.[/QUOTE

Han ser inte ut att kunna dominera en hamster ens.Dagens skratt
Citera
2024-03-20, 22:30
Medlem
VillageOblivias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag tänkte precis skriva detsamma. Han har åldrats rasande fort och inte med behag. Att han skriver som han gör beror kanske på dyslexi? Även om han i konfrontationsvideon framstår som LSS-klientel så behöver det kanske inte vara så. #392

Jag blev riktigt förvånad när jag såg datumen på hans Facebook-bilder. Nog för att människor ofta åldras märkbart runt 50-strecket, men det dramatiska förfall han har genomgått på inte alltför många år känns inte som ett resultat av normalt åldrande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in