[quote=ScottFree|87720794]#392. När man trodde att man hade sett allt, vad lyteskomik anbelangar!
Då dyker denna dyslektiska slusk upp och underhåller oss med uttalanden som att han går i behandling "hos en kompis", som är läkare. Eller vad det psykolog?
Min gissning gällande hans ålder var cirka 75, men den visade sig vara 52! Genlotteriet har inte varit honom nådig!
Han har enligt egen utsago en hjärna, och är väldigt dominant. Han ser inte ut att kunna dominera en hamster ens, där den lille gubben står och skakar och själv blir helt dominerad av Dumpen!
Jag tror definitivt på hans utsago att han inte träffat någon på detta sättet tidigare, av förklarliga skäl, MEN i skuggan av detta komiska så tror jag inte att hans förehavanden i Ghana skulle tåla en närmare granskning. Han är nog inte neger-älskare per se, utan han vet helt enkelt att han inte kan få en svensk kvinna och att hans sjuka böjelser ses som normala där nere. Fasaden han har, att han bygger en skola i Ghana känns inte särskilt mysig, nu när vi vet vad som intresserar honom. Jag tror inte att han har några offer i Sverige, men ett flertal i Ghana.
Det var tydligen inga "light-forum" han har hängt på heller, utan sådana som delar övergrepps-material på riktigt små barn.[/QUOTE
Han ser inte ut att kunna dominera en hamster ens.Dagens skratt