Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-21, 02:02
  #1
Avslutat konto
Hej! Var på en första dejt ikväll, det gick superbra med bra stämning och dejten ville träffas igen. Efter några timmar av att snacka fick jag helt plötsligt världens sämsta reaktion till spriten och behövde gå och spy ner hela toaletten. Blev såklart ombedd att lämna lokalen av personalen (dock inte så att dejten såg det) och vet inte hur jag ska gå framåt härifrån. Var liksom inte märkbart påverkad innan dess och kände mig inte ens full innan. Skäms så mycket och vet inte om jag ska be om ursäkt eller bara inte ta kontakt med personen. Vill verkligen träffa denna person igen men känns som att jag sabbat allt!!
Citera
2024-03-21, 02:44
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bgvgvndersv
Hej! Var på en första dejt ikväll, det gick superbra med bra stämning och dejten ville träffas igen. Efter några timmar av att snacka fick jag helt plötsligt världens sämsta reaktion till spriten och behövde gå och spy ner hela toaletten. Blev såklart ombedd att lämna lokalen av personalen (dock inte så att dejten såg det) och vet inte hur jag ska gå framåt härifrån. Var liksom inte märkbart påverkad innan dess och kände mig inte ens full innan. Skäms så mycket och vet inte om jag ska be om ursäkt eller bara inte ta kontakt med personen. Vill verkligen träffa denna person igen men känns som att jag sabbat allt!!
kanske en reaktion på vad hon la i glaset
Citera
2024-03-21, 03:00
  #3
Medlem
Tjejer älskar ju mystiska män som behandlar dem som skit.

Jag tycker bara det är att köra på. Detta kan till och med vara till din fördel.

Texta något mystiskt och samtidigt lite romantiskt, typ: ursäkta att jag försvann, något akut dök upp så jag var tvungen att dra. Men jag träffas gärna igen. Får stånd bara jag tänker på dig.
Citera
2024-03-21, 06:12
  #4
Medlem
franges avatar
Så går det om man dricker starksprit på en dejt...
Citera
2024-03-21, 06:47
  #5
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Tjejer älskar ju mystiska män som behandlar dem som skit.

Jag tycker bara det är att köra på. Detta kan till och med vara till din fördel.

Texta något mystiskt och samtidigt lite romantiskt, typ: ursäkta att jag försvann, något akut dök upp så jag var tvungen att dra. Men jag träffas gärna igen. Får stånd bara jag tänker på dig.


Hahahaha
Citera
2024-03-21, 08:38
  #6
Medlem
halaltarzans avatar
Säg att du typ var så nervös inför dejten och att det var därför du spydde. Inbillar mig att en del tjejer faktiskt skulle tycka det var lite gulligt. Då tror de i alla fall att de inte har med någon proffsdejtare som avverkar ett par dejter i veckan att göra och allt går på rutin.
Citera
2024-03-21, 08:40
  #7
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bgvgvndersv
Hej! Var på en första dejt ikväll, det gick superbra med bra stämning och dejten ville träffas igen. Efter några timmar av att snacka fick jag helt plötsligt världens sämsta reaktion till spriten och behövde gå och spy ner hela toaletten. Blev såklart ombedd att lämna lokalen av personalen (dock inte så att dejten såg det) och vet inte hur jag ska gå framåt härifrån. Var liksom inte märkbart påverkad innan dess och kände mig inte ens full innan. Skäms så mycket och vet inte om jag ska be om ursäkt eller bara inte ta kontakt med personen. Vill verkligen träffa denna person igen men känns som att jag sabbat allt!!

Men säg det till henne? Eller mjuka till det med "blev utslängd av personalen" och om hon frågar dra en rövare om att vakterna måste tatt fel på dig och nån annan om du inte vill förklara hela det här "fick reaktion på spriten"
Citera
2024-03-21, 08:49
  #8
Medlem
Prova det den irakiska försvarsministern skrev, han som gick på svenska bidrag

"can you meet sex"

"i want fuck you sex sex sex"


Svenska tjejer kan knappt motstå babbecharmen så värt att testa.


konversationen;
https://x.com/MemIngenjoeren/status/...951808601?s=20
Citera
2024-03-21, 10:21
  #9
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Tjejer älskar ju mystiska män som behandlar dem som skit.

LOL! Då brukar man kanske mena män som aktivt behandlar kvinnan illa, inte män som beter sig Papphammar på en dejt.
Citera
2024-03-21, 12:16
  #10
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bgvgvndersv
Hej! Var på en första dejt ikväll, det gick superbra med bra stämning och dejten ville träffas igen. Efter några timmar av att snacka fick jag helt plötsligt världens sämsta reaktion till spriten och behövde gå och spy ner hela toaletten. Blev såklart ombedd att lämna lokalen av personalen (dock inte så att dejten såg det) och vet inte hur jag ska gå framåt härifrån. Var liksom inte märkbart påverkad innan dess och kände mig inte ens full innan. Skäms så mycket och vet inte om jag ska be om ursäkt eller bara inte ta kontakt med personen. Vill verkligen träffa denna person igen men känns som att jag sabbat allt!!

Skriv till personen ifråga så märker du vad vederbörande vill göra. Varför göra det svårare än vad det egentligen är..
Citera
2024-03-21, 12:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bgvgvndersv
Hej! Var på en första dejt ikväll, det gick superbra med bra stämning och dejten ville träffas igen. Efter några timmar av att snacka fick jag helt plötsligt världens sämsta reaktion till spriten och behövde gå och spy ner hela toaletten. Blev såklart ombedd att lämna lokalen av personalen (dock inte så att dejten såg det) och vet inte hur jag ska gå framåt härifrån. Var liksom inte märkbart påverkad innan dess och kände mig inte ens full innan. Skäms så mycket och vet inte om jag ska be om ursäkt eller bara inte ta kontakt med personen. Vill verkligen träffa denna person igen men känns som att jag sabbat allt!!

Frågan är ju om det var du eller spriten som talade under dejten. Var det spriten, så kommer du ju ha uppenbara problem framöver. Sedan så får du runda av lite tidigare nästa gång. Hon verkade uppenbarligen intresserad av att hänga med hem om du väl hade kommit till skott tidigare efter att ha suttit och fyllnat till helt. En gång är ingen gång, så dra iväg något mail eller sms, men en upprepning kommer garanterat inte att hålla om ni inte bägge två fyllnar till lika rejält och däckar, men hur kul är det? Ge henne bara en enkel liten ursäkt och gör ingen stor grej av det utan påpeka istället hur trevligt ni hade det innan hela fadäsen.
Citera
2024-03-21, 13:06
  #12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Frågan är ju om det var du eller spriten som talade under dejten. Var det spriten, så kommer du ju ha uppenbara problem framöver. Sedan så får du runda av lite tidigare nästa gång. Hon verkade uppenbarligen intresserad av att hänga med hem om du väl hade kommit till skott tidigare efter att ha suttit och fyllnat till helt. En gång är ingen gång, så dra iväg något mail eller sms, men en upprepning kommer garanterat inte att hålla om ni inte bägge två fyllnar till lika rejält och däckar, men hur kul är det? Ge henne bara en enkel liten ursäkt och gör ingen stor grej av det utan påpeka istället hur trevligt ni hade det innan hela fadäsen.


Läser ofta det du skriver och kan bara konstatera att du i regel uttrycker dig väl, antar att du är lika vältalig ute i verkligheten. Själv så tillhör jag förmodligen samma skara som TS som behöver en (eller två) rackare innanför västen när det ska raggas för att tungan ska lossna. Så döm honom inte för hårt. Egentligen lever väl vi liksom i fel tid, tiden då Grottbjörnens folk utspelade sig hade nog passat oss bättre, man springer omkring och grymtar om dagarna och när man vill göka slår man bara ihop händerna och pekar var kärringen ska ställa upp sig.
__________________
Senast redigerad av halaltarzan 2024-03-21 kl. 13:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in