Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-12, 14:44
  #1825
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begoniii
Många antydningar om förändring på bloggen nu! Separation på g?

Det är nog snarare den nya stilen som är förändringen. Slashasen har ju bakat två tårtor och dessutom bullar, för att sedan varit närvarande ett helt barnkalas. Ni som vet vad det innebär är med största sannolikhet överens med undertecknad att en friskrivning är nära förestående. Kul, med tanke på att tiden är inne för ett nytt kryptoprojekt!
En fundering är att hälsan förbättras i takt med värdet på den kryptovaluta de lurat till sig?
Citera
2024-03-13, 08:37
  #1826
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begoniii
Många antydningar om förändring på bloggen nu! Separation på g?

Hon vill verkligen antyda det. Hon släpper igenom kommentarer som frågar om det, men undviker att svara på just dem.

Kan vara det eller Gotlandshuset som ryker. Flera skollov utan en enda resa dit. Gissar att pengarna börjar ta slut. Trots att deras andra företag går såååå bra - så lät det när hon skulle spela ner WoAs inverkan på den egna ekonomin.
Citera
2024-03-13, 16:29
  #1827
Medlem
Katciu88s avatar
Jag tror att det är gotlandshuset som ska ryka. Som nämnt, de har skitit i att åka dit de senaste loven trots allt lovordande om hur fantastiskt det är med stugan. "Vädret spelar ingen roll, niklas mår så mycket bättre där, blablabla".

Separation från guldkon Nikals, "skatten" som hon så lämpligt kallar honom, tror jag knappast är aktuellt för madame golddigger Vanja. Eller är det adjö och farvälet av Nikals trampstamp som upprör...? Svårt att veta med dessa på-låtsas människor.
Citera
2024-03-13, 17:51
  #1828
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Hon vill verkligen antyda det. Hon släpper igenom kommentarer som frågar om det, men undviker att svara på just dem.

Jag tror att detta bara är fulspel från vanjas sida; hon vill få det att verka som att det är separation på G så att hon väcker folks nyfikenhet och får massa clicks på bloggen.

Egentligen är det bara nått smått hon sitter och trycker på, att hon ska lägga ned rimlig träning, grannen ska flytta, ungen ska byta skola etc.
Citera
2024-03-14, 07:59
  #1829
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Jag tror att detta bara är fulspel från vanjas sida; hon vill få det att verka som att det är separation på G så att hon väcker folks nyfikenhet och får massa clicks på bloggen.

Egentligen är det bara nått smått hon sitter och trycker på, att hon ska lägga ned rimlig träning, grannen ska flytta, ungen ska byta skola etc.

Du hade rätt, ingen separation skriver hon på bloggen.

Citat:
Däremot händer det mycket i mitt liv för tillfället. Eller - man kan väl säga att det har hänt saker under en längre period som fått mig att landa i en massa nya tankar och känslor. En process som har varit skitjobbig om jag ska vara ärlig, men jag förstår nu att den varit så, så, SÅ välbehövlig. Så på många sätt är det ett nytt liv som väntar. Men ett som (som alltid ❣️) kommer inkludera Niklas.

Låter inte som Gotlandshuset heller.
Citera
2024-03-14, 18:56
  #1830
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Du hade rätt, ingen separation skriver hon på bloggen.



Låter inte som Gotlandshuset heller.

Synd att dom inte ska separera. Hoppas de skiter i huset men det tror jag absolut inte. Hon älskar ju att slippa stressa runt på sommarlovet.

Man kan ju alltid hoppas hon slutar blogga och instagramma!
Citera
2024-03-14, 21:17
  #1831
Medlem
Tror att det är slut på bloggandet och livet genom det. Kanske dags att sluta vara en offentlig person och dela allt med barn och sambo med alla runtomkring? I längden är det ju hopplöst med tanke på att de växer och deras integritet… Så, jag tror inte att det blir några fler WOA eller så många blogginlägg till faktiskt…
Citera
2024-03-16, 20:32
  #1832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majs100
Tror att det är slut på bloggandet och livet genom det. Kanske dags att sluta vara en offentlig person och dela allt med barn och sambo med alla runtomkring? I längden är det ju hopplöst med tanke på att de växer och deras integritet… Så, jag tror inte att det blir några fler WOA eller så många blogginlägg till faktiskt…

Hon har svarat på en kommentar i bloggen att hon inte ska sluta blogga.
Citera
2024-03-16, 21:22
  #1833
Medlem
Skulle det inte kunna vara så att Vanja tagit en "vanlig anställning" på deltid som ska kombineras med influencerskapet? Tanken slog mig då både Johanna bradford och Elsa billgren det samt att Sofia wood börjat plugga så det verkar vara lite "inne" i den skaran...
Citera
2024-03-17, 11:28
  #1834
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsiw
Skulle det inte kunna vara så att Vanja tagit en "vanlig anställning" på deltid som ska kombineras med influencerskapet? Tanken slog mig då både Johanna bradford och Elsa billgren det samt att Sofia wood börjat plugga så det verkar vara lite "inne" i den skaran...

Ja att behöva skaffa ett riktigt jobb lär ju kvalificera som "det sorgligaste man kan vara med om" för ett sånt här influencer-ljushuvud som Vanja

Citat:
Men sakta men säkert går saker åt rätt håll, och den senaste veckan har låst upp en helt ny känsla av hopp. Samtidigt som en av de sorgligaste saker jag varit med om inträffat.
Citera
2024-03-21, 12:35
  #1835
Medlem
kaktusplastiks avatar
Det blir svårt att ta det här på allvar när hennes vanligaste kriser och förändringar gäller ögonbryn och jeans.

Citat:
Sakta men säkert hittar jag rätt. Det senaste året har jag befunnit mig i en enormt transformativ process, och även om det inte syns utanpå är det så, SÅ många saker som skiftat inuti. Efter att ha känt mig otroligt vilsen har nu fler och fler bitar börjat falla på plats. De senaste två månaderna har jag fattat fler livsavgörande beslut än jag gjort det senaste decenniet.

---

Jag väljer att skriva om det här på mitt sätt, vilket i dagsläget innebär att utelämna detaljer. Kanske kommer de senare, kanske inte. Det viktiga för mig är att berätta om själva processen, för kanske behöver just du som läser det här just nu höra några ord från en som är på väg ut på andra sidan. Kanske är du precis i början av din process, i mitten - eller kanske lever du i ditt Efter. Dit jag också är på väg.

Eller så är du där jag var innan allt det här startade; i ett annat liv där tanken på att gå igenom en sån här typ av transformation inte ens finns på kartan. Och kanske behövs den inte. Eller så gör den det längre fram. Och kanske kommer du då ihåg det här inlägget, letar upp det - och känner hopp och trygghet om ett fint Efter. ❤️


Vad kan detta handla om egentligen? Det är så otroligt svulstigt och nyandligt beskrivet.
Citera
2024-03-21, 17:44
  #1836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Det blir svårt att ta det här på allvar när hennes vanligaste kriser och förändringar gäller ögonbryn och jeans.




Vad kan detta handla om egentligen? Det är så otroligt svulstigt och nyandligt beskrivet.

Hon är sån jävla tönt alltså. Hon har beskrivit detta i fleeeeeera inlägg, beskrivit det så pass allvarligt att många trodde hon skulle separera från sin sambo. Och sen beskrivit det som ”det sorgligaste jag har gjort i mitt liv”. På den nivån kan det inte vara ngt ytligt, då är hon fan mer korkad än jag trodde.

Varför hålla på och mygla runt och hinta om saker. Pinsam människa. Säg hellre ingenting alls.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback