2024-03-22, 18:19
Medlem
Aragonis avatar
Någon som har namn på "pite"gäddan?
Citera
2024-03-22, 18:34
Medlem
Rumpkorvens avatar

Här utstrålar det neurokirurg om gäddan! Inte.

Men vad i hela helvete håller folket i Piteå på med? Hänger upp affischer på stan om att dumpen är på besök.. Varför vill de skydda stadens pedofiler?
Citera
2024-03-22, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Sara: Du ska ta in barn på arbetsplatsen och våldta dem bland de gamla.

Han skulle inte bara våldta ett barn utan göra det när de boende ligger och sover på sina rum.

Det är mörkt ute så han jobbar säkert kväll och är ensam på avdelningen och ska hämta barnet på sin rast för att ha analsex i förrådet.

#395 borde hudflängas "de äldre sover",skriver han, jo tjena, rätt som det är behöver någon gå på toa, halkar och larmet går, men då är #395 ute för att hämta ett knull!? Betydligt värre gädda än någon av alla lastbilschaufförer, de hanterar åtminstone döda ting
Citera
2024-03-22, 18:51
Medlem
Wotans avatar
https://dumpen.se/2024/03/22/gaddor-...app-394-pitea/

"Nej...Nej...Ok då, förlåt...Nej...Nej...Oj, jag visste inte...Hon var med på det själv...Jag frågade i början aldrig..."
Citera
2024-03-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonknull
Tack!
Jag är så säker på att #394 är skyldig att jag vågar sätta mitt vänstra ben på det! Det bästa är att hans stackars fru vet det..hon skulle ha lyssnat på sin familj när de sa åt henne att inte blanda sig med 🐫-knullare..
Om han vore oskyldig så skulle det vara med på nyheterna..vilken jävla fjabbe, stackars fru o barn..

Han är solklart skyldig, men kör med "pappastors" lögn om att han blivit hackad.

Så någon som haft KiK i flera år får för sig att låtsas vara någon annan och sätta dit denne med "hjälp" av Dumpen som funnits i drygt ett år?

Vad är det för fel på dessa gäddors hjärnor, skäms de inte över så genomskinliga lögner?
Citera
2024-03-22, 19:24
Avstängd
Storanglarens avatar
Uppdatering om #246. Han har lämnat 55+boendet i Askersund och har flyttat söderut till skåne och till en förort till Helsingborg som heter Åstorp, där han är skriven på en adress sedan i onsdags.
Citera
2024-03-22, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av pillsnpotions
Har faktiskt också missat inläggen om just 200. Hänger här en del för updates men inte varje vecka. Herregud människans Facebook är helt öppen att kommentera för alla inloggade. Hur klarar han sig från att bombarderas m kommentarer?

"Jag tänker aldrig bli knipsad. Min k.uk är min. Den är till för mig och tjejerna ❤️ Jessica ❤️. Nora. Julia.❤️. sen... Erika.❤️ Om ni vill ,❤️ och mammorna och kvinnorna ❤️❤️❤️❤️❤️ inga mediciner, sprutor eller nåt annat. Jag bestämmer över mitt eget kön för det är mitt eget kön. Det är jag som bestämmer det. Jag alltså [ fullständigt namn]. / Mvh [ fullständigt namn]."

Hur fan kan en sån här typ ha gått lös?

Har du rebus på namnet???
Citera
2024-03-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
250 000 för 10 år sen är värt 330 000 i dagens penningvärde. Men som den lilla pedofilkrösus han är så var det nog bara kaffepengar för honom.

Vi fortsätter att spola ner både tid och pengar. Den utbildningen kommer han nämligen aldrig mer att ha någon användning för. Men som sagt, inget berör vår nytillkomna pedofilmagister, den svartmuskiga smygzigenaren RamiH1337. Är man l33t så är man.

Halv mille stod det väl? Men ja, inflationen ack ack. Tiden (och studielånen) är, som du påpekar, värre.
Citera
2024-03-22, 19:41
Medlem
396 Karlstad
Citera
2024-03-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Har du rebus på namnet???
Nä. Du kan själv leta i tråden om du orkar.
Citera
2024-03-22, 19:45
Medlem
eldrattans avatar
Även denna sluttrudelutt på chattloggen klipptes av för att dölja ett visst "vårdföretag". Är det den nya taktiken alltså. Isf. så borde man ju iaf anstränga sig lite när man klipper av trudelutten så det inte är så uppenbart.
Citera
2024-03-22, 19:50
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nej.

Men 394 gick lätt att googla fram.

Rebus på 394:

Förnamn bokstav 1-4: Carlos Alberto Valder**** Palacio, född 2 september 1961 i Santa Marta, är en colombiansk före detta fotbollsspelare. Man kan k**** någon man tycker om. Man kan också **** in en tavla.

Förnamn bokstav 5-7: Sankta Lucia, skänk mig en ***. Det luktar illa i en svins***. Inte en femma utan en ***. Mat***s är ett svenskt mansnamn.

Efternamn bokstav 1-4: Slang (typ brandslang) på engelska. Börjar på H.

Efternamn bokstav 5: "Varför" på engelska, kortformen med en enda bokstav. F* fan. Sl*na. B*råkrat.

Efternamn bokstav 6-7: S**lleblixt. **geria. Se**l. **ttonhundratalet. Petter-**cklas.

Född: På dagen tio år efter Björn Ferry.

Det som är det värsta med denna skäggbabbe är att hans tjej jobbar som barnsjuksköterska på familjecentralen i Strängnäs. Tänk er själva när han hämtar tjejen på jobbet och han smiter in på muggen för att dra en ronk när han får se barnen som kommer ut från hennes mottagningsrum. Någon borde granska hans uppehållstillstånd i Sverige. Hans agerande är helt klart föremål för utvisning och återvandring till hans hemland så hans fru kan skaffa en pursvensk kille som inte tänder på barn.
Senast redigerad av Storanglaren 2024-03-22 kl. 19:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in