2024-03-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Alltså gällande 394.
Har dom ens på något vis bekräftat att det är han innan de publicerade?
Annars är det sjukt illa, då skulle ju jag lika gärna kunna ha ett konto med putte´s bild å ragga som fan.

Förmodar att 394 polisanmäler för grovt förtal om så skulle vara fallet, så Dumpen har nog tillräckligt information. Eller struntar polisen i dessa brott? Händer mycket på nätet, men killens liv som lärare är ju förstört. Tråkigt utan konfrontation.
Citera
2024-03-21, 10:32
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Så roligt att fler än jag tänker på den! För ngn som mig som kollat alldeles för mycket på "the behaviour panel" på youtube var det så roligt när han han drar up läppen o visar tänderna som en varg som varnar när de sa att han kommer publiceras. Ett skolexempel 1A liksom i kroppsspråk
Norbergsgäddan 352 gjorde också som nåt litet morr, vill jag minnas
Citera
2024-03-21, 10:40
Medlem
sandyhells avatar
[quote=Korv-Bajs|87730516]
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet

Jag har aldrig förstått mig på såna där BDSM lekar, eller vad det är för typer som håller på med sånt.
Men kan det vara så att det inte handlar så mycket om att folk stänger in sig i sina dungeons för att
"få vara sig själva för en stund" (ett "själv" som kanske inte alltid är så socialt accepterat),
utan om att man vill odla en fantasi om att man är någonting som man definitivt inte är i verkligheten
men egentligen skulle vilja vara?
Som #383, bdsm-tomten. Så mesig och med mjuka timida drag i ansiktet. Hur kan såna här män dominera nån? Med rätt partner som är med på låtsasleken funkar det väl, men hur lyckas man hålla sig för skratt när värsta tönten ska leka tuff härskare?
Citera
2024-03-21, 11:11
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Förmodar att 394 polisanmäler för grovt förtal om så skulle vara fallet, så Dumpen har nog tillräckligt information. Eller struntar polisen i dessa brott? Händer mycket på nätet, men killens liv som lärare är ju förstört. Tråkigt utan konfrontation.

När ska folk fatta att man inte kan anmäla en publikation med utgivningsbevis för grovt förtal?

394 får gå till JK isåfall.
Citera
2024-03-21, 11:55
Medlem
Citat:
Alltså gällande 394.
Har dom ens på något vis bekräftat att det är han innan de publicerade?
Annars är det sjukt illa, då skulle ju jag lika gärna kunna ha ett konto med putte´s bild å ragga som fan.

De har ju kontakt m personen o arbetsplatsen veckor innan publicering. De vet om att de kommer läggas ut o om det mot förmodan inte är dem o någon stulit deras identitet, har de ju möjlighet att reda ut det. Den här snubben jobbade som lärare så när de har ett yrke som innefattar daglig kontakt med barn fattar jag att de väljer att publicera även fast de inte träffats fysiskt.
Citera
2024-03-21, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
#393. Alltså sandalerna/flip-flopsen han har på sig på en av bilderna! 🤣🤣🤣

Tycker mig kunna se en "jolle" på bordet (askfat på ett vitt papper) på bilden där han ska visa sin mansdom ....
Citera
2024-03-21, 12:18
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Tycker mig kunna se en "jolle" på bordet (askfat på ett vitt papper) på bilden där han ska visa sin mansdom ....

Jag tycker mig se ett par grinders. Fast att han är påtänd och blossar som tusan i sin lya är fastslaget bortom allt rimligt tvivel.
Citera
2024-03-21, 12:47
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
#375 Är det någon som vet hur livet ter sig för Leif Andersson i Glommersträsk? Syns han på byn?

https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

#361 Besiktningsrunkaren har blivit ensamstående, tanten gjorde det enda rätta, tog sitt pick & pack och flyttade.

https://dumpen.se/2024/02/01/runkpau...361-lidkoping/
Citera
2024-03-21, 14:23
Medlem
CuckoosNests avatar
Har det kommit något namn/rebus på 393?
Citera
2024-03-21, 14:37
Medlem
Någon som vet hur det går för jan-banan #354 i Örnsköldsvik?
Citera
2024-03-21, 14:46
Medlem
Vilken gädda var det som ville flytta ut på landet med 'fiskaren' för att göra henne gravid, föda barnet och våldta spädbarnet till döds?

Det kan vara de grövsta samtalet jag hört. Kom ej dock ihåg vilken gädda det var
Citera
2024-03-21, 16:00
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Har det kommit något namn/rebus på 393?
Nej.

Men 394 gick lätt att googla fram.

Rebus på 394:

Förnamn bokstav 1-4: Carlos Alberto Valder**** Palacio, född 2 september 1961 i Santa Marta, är en colombiansk före detta fotbollsspelare. Man kan k**** någon man tycker om. Man kan också **** in en tavla.

Förnamn bokstav 5-7: Sankta Lucia, skänk mig en ***. Det luktar illa i en svins***. Inte en femma utan en ***. Mat***s är ett svenskt mansnamn.

Efternamn bokstav 1-4: Slang (typ brandslang) på engelska. Börjar på H.

Efternamn bokstav 5: "Varför" på engelska, kortformen med en enda bokstav. F* fan. Sl*na. B*råkrat.

Efternamn bokstav 6-7: S**lleblixt. **geria. Se**l. **ttonhundratalet. Petter-**cklas.

Född: På dagen tio år efter Björn Ferry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in