Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-12, 17:13
  #13
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Ja.. duuuh vad tror du att skjuta illegal smuggeltesto är då??

Eld är snabb enkel sterilisering och har seal of approval av pundare sedan 70-talet.

TS kör ny nål varje gång vilket är det bästa, men pga symtomen måste man utesluta att skit kommit in från nålen.

Jaduuu. Jag tror helt enkelt det är stick tekniken som ger pipet.
Att elda på nålen kanske funkar för heroinister och tjockisar men det är för att dem oftast är smutsiga människor som inte har råd att köpa nya kanyler och använder samma gear flera gånger.

Jag råder ABSOLUT inte någon att elda på kanyljävlen och definitivt inte återanvända någon kanyl.

Kan man inte lägga de 100 lapparna på ny sterila verktyg så ska man ge fan i roids.
Citera
2024-03-12, 18:03
  #14
Medlem
Zantoris avatar
haha elda på kanylerna, dummaste jag hört. helt cp.
pundarsnack rakt av, skärpning!
Citera
2024-03-12, 18:19
  #15
Medlem
Gymmes avatar
Släng vialen.
Har gjort samma misstag som dig och använt hela vialen, så onödigt att sätta press på kroppen.
Citera
2024-03-12, 19:40
  #16
Medlem
tram123s avatar
Låter som smuttsiga olja.
Kan vara just en batch som kontaminerats, släng skiten och hör av dig till shopen.
Är det en seriös shop så brukar dom kompensera en.

Kan även vara att du inte tål bäroljan men det är rätt liten sannolikhet.
__________________
Senast redigerad av tram123 2024-03-12 kl. 19:48.
Citera
2024-03-12, 19:46
  #17
Medlem
Då det garanterat är tillverkat i källarmiljö utan någon kvalitetskontroll av molekylerna och dess bärare så har du antagligen fått en smutsig batch. Det är inte direkt mästerkemister som tillverkar grejerna om man säger så. Även om det hela inte är så svårt så ligger kvaliteten i moment de inte har en aning om eller rent av skiter i.
Citera
2024-03-12, 19:55
  #18
Medlem
Varför blå nål

Kör inget annat än brun möjligen orange.
Byt olja är också ett hett tips.
Citera
2024-03-13, 15:02
  #19
Avstängd
TredjeDikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Jaduuu. Jag tror helt enkelt det är stick tekniken som ger pipet.
Att elda på nålen kanske funkar för heroinister och tjockisar men det är för att dem oftast är smutsiga människor som inte har råd att köpa nya kanyler och använder samma gear flera gånger.

Jag råder ABSOLUT inte någon att elda på kanyljävlen och definitivt inte återanvända någon kanyl.

Kan man inte lägga de 100 lapparna på ny sterila verktyg så ska man ge fan i roids.
"Smutsiga människor"? Du menar såna som köper Fultesto från Bulgarien och trycker in hela vialen i quadsen? I övrigt håller jag med dig, stickteknik är en bra kandidat till Pip.
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
haha elda på kanylerna, dummaste jag hört. helt cp.
pundarsnack rakt av, skärpning!
Jag eldar allt, om det är en sticka i fingret och jag ska in och gräva med nål och pincett så eldar jag dem 5 sek. Men du kanske tycker att det är bättre att lägga sitt liv i händerna på Rumäner, Ryssar och Bulgarer? Eller köpa en autoklav för 20K?
Citat:
Ursprungligen postat av OberheimXI
Då det garanterat är tillverkat i källarmiljö utan någon kvalitetskontroll av molekylerna och dess bärare så har du antagligen fått en smutsig batch. Det är inte direkt mästerkemister som tillverkar grejerna om man säger så. Även om det hela inte är så svårt så ligger kvaliteten i moment de inte har en aning om eller rent av skiter i.
Exakt.
Citera
2024-03-22, 13:56
  #20
Avstängd
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanamn
Gäller Fulme"n Pha""a
Fulmen har piss mycket EO i sina oljor. Riktigt aids
Citera
2024-03-23, 14:37
  #21
Medlem
Jag har samma problem, jag har testat att injicera både i axeln, röven och låret.

Har vanligt pip i 2 dagar som övergår till ren smärta, svullnad och rodnat i 5 dagar efter det.

Jag har testat 2 olika märken men det verkar inte ha gjort någon skillnad.

Deus Pharma och Avex, jag har bytt vialer, bytt sprutor, använder ny kanyl för att ta ut och en ny för att injicera.

Kommer tappa det snart för jag använder testo som TRT och har inga planera på att sluta, så jag behöver hitta en lösning.

Har ni tips på märken som skiljer sig från de jag har testat? för jag tänker att det kan vara olja alternativt ester som jag plötsligt blivit allergisk mot.
Citera
2024-03-23, 18:38
  #22
Medlem
Zantoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbish
Jag har samma problem, jag har testat att injicera både i axeln, röven och låret.

Har vanligt pip i 2 dagar som övergår till ren smärta, svullnad och rodnat i 5 dagar efter det.

Jag har testat 2 olika märken men det verkar inte ha gjort någon skillnad.

Deus Pharma och Avex, jag har bytt vialer, bytt sprutor, använder ny kanyl för att ta ut och en ny för att injicera.

Kommer tappa det snart för jag använder testo som TRT och har inga planera på att sluta, så jag behöver hitta en lösning.

Har ni tips på märken som skiljer sig från de jag har testat? för jag tänker att det kan vara olja alternativt ester som jag plötsligt blivit allergisk mot.
Avex oljor är sjukt lena och bra, konstigt.

Det som funkade för mig var att tvätta rent både vial och huden där du ska trycka, sedan tar du det väldigt sakta och försiktigt. Efter du är klar så kan du prova att massera runt injektionsstället i ca 20 sek.

Dock låter det som att du inte riktigt träffar muskeln och skjuter in oljan direkt i fettet, men kanske har fel.
Citera
2024-03-23, 18:51
  #23
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbish
Jag har samma problem, jag har testat att injicera både i axeln, röven och låret.

Har vanligt pip i 2 dagar som övergår till ren smärta, svullnad och rodnat i 5 dagar efter det.

Jag har testat 2 olika märken men det verkar inte ha gjort någon skillnad.

Deus Pharma och Avex, jag har bytt vialer, bytt sprutor, använder ny kanyl för att ta ut och en ny för att injicera.

Kommer tappa det snart för jag använder testo som TRT och har inga planera på att sluta, så jag behöver hitta en lösning.

Har ni tips på märken som skiljer sig från de jag har testat? för jag tänker att det kan vara olja alternativt ester som jag plötsligt blivit allergisk mot.

Många ug märken använder samma kokare kan vara det som är problemet?
Testa Osaka jag har aldrig fått någon pip av det märker.
Citera
2024-03-24, 10:31
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Avex oljor är sjukt lena och bra, konstigt.

Det som funkade för mig var att tvätta rent både vial och huden där du ska trycka, sedan tar du det väldigt sakta och försiktigt. Efter du är klar så kan du prova att massera runt injektionsstället i ca 20 sek.

Dock låter det som att du inte riktigt träffar muskeln och skjuter in oljan direkt i fettet, men kanske har fel.

Jag tror inte det har hållit på i över 10 år, det här är väldigt nytt, jag blev konspiratorisk och trodde det hade med de här jävla covid vaccinen att göra.

Jag håller verkligen hygienen, trycker in nålen hela vägen, efter alla år nålar och instick är inget jag tänker på längre, har väldigt låg fett procent.

Jag har försökt läsa på lite och man kan bli allergisk mot Benzylen i doserna, så jag försöker kolla ifall man kan hitta testo som är gjort med annat, men jag kan vara ute och cyklar.

Ska kolla upp Osaka och vad det är gjort på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback