Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-25, 23:07
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Nja något är lite skumt här.. normala poliser sätter väl inte igång och "tjatar" på en kollega att de vill ligga med henne? Tycker det låter rätt långsökt faktiskt.
Och hade jag varit henne om det vore så, hade jag gått till chefen på en gång.

Varför gick inte dom till chefen då? Eller, just det chefen visste ju om allt och skojade om det.
Innan han själv fick sparken.

Du har uppenbarligen inte läst nånting om händelserna.
Och män har väl aldrig tjatat sig till sex...
Citera
2024-03-25, 23:09
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slalompjäxor
Återigen, det är inte fråga om ett skadestånd utan om en förlikning med försäkringsbolaget som tagit sig en titt på hennes klagan och funnit att det är bäst att inte låta saken gå till domstol. Eventuella moraliska skavsår är det inte heller fråga om, så huruvida hon varit otrogen mot sin man, idkat samlag med fler personer än en eller rAsBlAnDaT är inte relevant för sammanhanget. Hennes uppgifter om att ha blivit groomad kommer alltså inte bekräftas, då det tagits beslut om att inte ta det i en rättegång. Detta innebär inte att hon talar sanning, utan enbart att försäkringsbolaget i samråd med statsförvaltningen hellre betalar henne för att försvinna än att låta henne tala fritt. Hon skriver med största sannolikhet på ett yppandeförbud i förlikningen dessutom, så med det här beslutet är saken ur världen så att säga.

Fast hon fick ju pengar för att täcka rättegång och advokatkostnader.
Citera
2024-03-26, 08:18
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Varför gick inte dom till chefen då? Eller, just det chefen visste ju om allt och skojade om det.
Innan han själv fick sparken.

Du har uppenbarligen inte läst nånting om händelserna.
Och män har väl aldrig tjatat sig till sex...
Nej och åter nej!

Blev hon våldtagen? Nej!

Hon särade frivilligt på benen många gånger!

Hon hade enligt uppgift " trekant" med manlig kollega och hans fru.

Hon var enligt uppgift gift.

Sanningen är ju att hon rev flera barriärer där hon kunnat undvika detta, men hon valde sex.

Hade hon varit totalt emot detta fanns flera lösningar. Pratat med sin man. Kontaktat facket. Kontaktat advokat. Hotat med uthängning. Kontaktat chefens chef om nu närmaste chefen ignorerade detta.

Nej något är väldigt skumt här.

Och om det nu fanns poliser som "tjatat" sig till sex, borde ju kvinnan redan där insett att dessa poliser inte har alla hästar i båset...
Citera
2024-03-26, 09:33
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Kan ärligt säga att jag inte längre begriper mig på samtiden alls.

Tydligen är frivillig sex numera ett brott om kvinnan kommer på efteråt att hon vill att det skall vara det.

Grattis feminister, eller något.

Och vart i denna historia hittar du stöd för den tesen? Kvinnan fick sparken och gav sig efter sin arbetsgivare för att hon inte gillade att få sparken. Arbetsgivaren köper sig fri från vidare rättsliga turer. Ingenstans slås det fast att kvinnans påstående om vad hon har blivit utsatt för skulle vara sanna. Och ingen har dömts för något brott. Iaf som jag fattar det hela.
Citera
2024-03-26, 21:45
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Nej och åter nej!

Blev hon våldtagen? Nej!

Hon särade frivilligt på benen många gånger!

Hon hade enligt uppgift " trekant" med manlig kollega och hans fru.

Hon var enligt uppgift gift.

Sanningen är ju att hon rev flera barriärer där hon kunnat undvika detta, men hon valde sex.

Hade hon varit totalt emot detta fanns flera lösningar. Pratat med sin man. Kontaktat facket. Kontaktat advokat. Hotat med uthängning. Kontaktat chefens chef om nu närmaste chefen ignorerade detta.

Nej något är väldigt skumt här.

Och om det nu fanns poliser som "tjatat" sig till sex, borde ju kvinnan redan där insett att dessa poliser inte har alla hästar i båset...

Du verkar va lite korkad.
Hon blev våldtagen sett till vad rapporten kom fram till men poliserna fick inte rättmätigt straff. Om kollegorna hade anmält henne för förtal, nåt som vem som helst hade gjort hade det antagligen slutat i både fängelse och skadestånd. Istället kom dom undan med att allt var "frivilligt", när dom i själva verket manipulerat henne. Läs mitt inlägg #84 och kamma till dig.
Trist med män som försöker hitta "förklaringar".
Hon hade enligt uppgift besök av en kollega och hans tjej och kollegan drog då ner brallorna och visade könet. Var det trekanten du tänkte på?
Det förekom oralsex i polislokalerna, bla på gymmet.
Hon var topless på ett poolparty efter att en kollega tvingat i henne vodka.
Hon var enligt uppgift gift och mitt i ett husköp när hennes supervisor tjatat sig till sex, vilket hon gick med på till slut. När hon ville avbryta affären hotade Powell att ta livet av sig genom att sänka en flaska JD och köra ihjäl sig.
Hon skickade en 13 minuter lång video när hon onanerade till en kollega som sedan spred den vidare bland flera kollegor. Schysst värre va? Typiskt manligt beteende. Minst tre av poliserna ljög till en början om att de hade haft sexuella kontakter ned henne, men medgav till slut och erkände.
Chefen skojade om det, så han visste om det.
Dom hade sex på hotel och i ett "boathouse".
Men det framkommer ju att hon var ur balans. Och kom f-n inte med nåt dravel om att kvinnor också har ett ansvar. Minst 6 män hade ett ansvar, men allesammans drog fram dicken,. Föga förvånande. Men det är ju så ni är. Vidriga as.

Är det ett problem för dig att ha sex med en kollega?
Ät det ett problem för dig att ha trekant?
Är det ett problem för dig att vara otrogen?

Baserat på ditt svar som jag redan vet om innan du svarar är att du en man. Du hade inte haft problem med det alls. Du vill förstås framstå som att du har det, men vi båda vet sanningen.
Liksom i det här fallet blev hon manipulerad då hon inte bara befann sig i beroendeställning, men också i skilsmässa, troligtvis till följd av Sgt. Powells beteende.
Nu orkar jag inte skriva i den här tråden mer, det är uppenbart att dom flesta här är helt korkade.
Och om du vill ta 6-7 polismäns parti utöver dom 3 män som bev suspenderade, bara för att du stör dig på kvinnor (eller hatar dom) så får du väl göra det. Men kom ihåg att du är en besvikelse. Jag trodde vettiga män stog bakom kvinnor. Fråga din flickvän vad hon tycker om ditt inlägg.
Citera
2024-03-27, 21:36
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Du verkar va lite korkad.
Hon blev våldtagen sett till vad rapporten kom fram till men poliserna fick inte rättmätigt straff. Om kollegorna hade anmält henne för förtal, nåt som vem som helst hade gjort hade det antagligen slutat i både fängelse och skadestånd. Istället kom dom undan med att allt var "frivilligt", när dom i själva verket manipulerat henne. Läs mitt inlägg #84 och kamma till dig.
Trist med män som försöker hitta "förklaringar".
Hon hade enligt uppgift besök av en kollega och hans tjej och kollegan drog då ner brallorna och visade könet. Var det trekanten du tänkte på?
Det förekom oralsex i polislokalerna, bla på gymmet.
Hon var topless på ett poolparty efter att en kollega tvingat i henne vodka.
Hon var enligt uppgift gift och mitt i ett husköp när hennes supervisor tjatat sig till sex, vilket hon gick med på till slut. När hon ville avbryta affären hotade Powell att ta livet av sig genom att sänka en flaska JD och köra ihjäl sig.
Hon skickade en 13 minuter lång video när hon onanerade till en kollega som sedan spred den vidare bland flera kollegor. Schysst värre va? Typiskt manligt beteende. Minst tre av poliserna ljög till en början om att de hade haft sexuella kontakter ned henne, men medgav till slut och erkände.
Chefen skojade om det, så han visste om det.
Dom hade sex på hotel och i ett "boathouse".
Men det framkommer ju att hon var ur balans. Och kom f-n inte med nåt dravel om att kvinnor också har ett ansvar. Minst 6 män hade ett ansvar, men allesammans drog fram dicken,. Föga förvånande. Men det är ju så ni är. Vidriga as.

Är det ett problem för dig att ha sex med en kollega?
Ät det ett problem för dig att ha trekant?
Är det ett problem för dig att vara otrogen?

Baserat på ditt svar som jag redan vet om innan du svarar är att du en man. Du hade inte haft problem med det alls. Du vill förstås framstå som att du har det, men vi båda vet sanningen.
Liksom i det här fallet blev hon manipulerad då hon inte bara befann sig i beroendeställning, men också i skilsmässa, troligtvis till följd av Sgt. Powells beteende.
Nu orkar jag inte skriva i den här tråden mer, det är uppenbart att dom flesta här är helt korkade.
Och om du vill ta 6-7 polismäns parti utöver dom 3 män som bev suspenderade, bara för att du stör dig på kvinnor (eller hatar dom) så får du väl göra det. Men kom ihåg att du är en besvikelse. Jag trodde vettiga män stog bakom kvinnor. Fråga din flickvän vad hon tycker om ditt inlägg.
Din feministpajas!!

Inte undra på att det ser ut som det gör när personer som dig försvarar kvinnan helt oberoende om vad och hur hon agerar!
Det spelar ingen roll i din manshatartillvaro!
Jag tror kvinnan är nymfoman!
Har ett stort behov av sex, vilket ställt till det! Men det skulle ju du aldrig erkänna eller förstå, eller hur? I din värld som manshatare och antagligen flata är mannen den onde i världen..
Stackare..
Förresten, arbetade du på den aktuella polisstationen??
Citera
2024-03-28, 15:51
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
På riktigt? 1 dollar är värd ca 10 kr. 500.000 dollar är värda ca 5 miljoner kr. Du håller väl med om att 5 miljoner är mer än 800.000?

Säg att du tar ut summan i kontanter.

För enkelhetens skull räknar vi med enkronors-mynt och endollar-mynt.

Hur får du 500 tusen mynt till att vara fler mynt än 800 tusen mynt? Det är här någonstans du går vilse. Visa mig gärna din uträkning.
Citera
2024-03-28, 16:13
  #92
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatPaella
Säg att du tar ut summan i kontanter.

För enkelhetens skull räknar vi med enkronors-mynt och endollar-mynt.

Hur får du 500 tusen mynt till att vara fler mynt än 800 tusen mynt? Det är här någonstans du går vilse. Visa mig gärna din uträkning.

Du visar återigen din okunskap. Det finns inga endollar-mynt. Däremot endollarsedlar och en sådan är värd lika mycket som 10 enkronorsmynt. Och 500.000 endollarsedlar är värda lika mycket som Fem miljoner enkronorsmynt. Det är detta vi pratar om, inte antalet.

Trollar du eller tror du på riktigt att alla valutor har samma värde?
Citera
2024-03-28, 17:25
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du visar återigen din okunskap. Det finns inga endollar-mynt. Däremot endollarsedlar och en sådan är värd lika mycket som 10 enkronorsmynt. Och 500.000 endollarsedlar är värda lika mycket som Fem miljoner enkronorsmynt. Det är detta vi pratar om, inte antalet.

Trollar du eller tror du på riktigt att alla valutor har samma värde?

Circulating coins exist in denominations of 1¢ (i.e. 1 cent or $0.01), 5¢, 10¢, 25¢, 50¢, and $1.00.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coins_..._States_dollar
Citera
2024-03-28, 17:46
  #94
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatPaella
Circulating coins exist in denominations of 1¢ (i.e. 1 cent or $0.01), 5¢, 10¢, 25¢, 50¢, and $1.00.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coins_..._States_dollar

Ok, men det förändrar inte faktum. 500.000 dollar är mer än 800.000 kr pga att dollarn är värd mer än kronan.
Citera
2024-03-30, 18:29
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Din feministpajas!!

Inte undra på att det ser ut som det gör när personer som dig försvarar kvinnan helt oberoende om vad och hur hon agerar!
Det spelar ingen roll i din manshatartillvaro!
Jag tror kvinnan är nymfoman!
Har ett stort behov av sex, vilket ställt till det! Men det skulle ju du aldrig erkänna eller förstå, eller hur? I din värld som manshatare och antagligen flata är mannen den onde i världen..
Stackare..
Förresten, arbetade du på den aktuella polisstationen??

Nu hade jag inte tänkt svara i den här tråden nåt mer, men när jag såg ditt svar skrek jag rakt ut!
Det är klart att kvinnor kan ha stort behov av sex, men snarare brukar det handla om bekräftelse.
Unga tjejer kan även gå med på ditten och datten för att dom är osäkra, känner sig otrygga eller för att dom hört vad män förväntar sig.
Jag skulle inte kalla mig själv för manshatare, men är glad att jag slipper ha att göra med er i sängen och bakom stängda dörrar, för en vet aldrig när en stöter på ett vidrigt as. Ni är överallt.
Citera
2024-03-31, 14:36
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt
Nu hade jag inte tänkt svara i den här tråden nåt mer, men när jag såg ditt svar skrek jag rakt ut!
Det är klart att kvinnor kan ha stort behov av sex, men snarare brukar det handla om bekräftelse.
Unga tjejer kan även gå med på ditten och datten för att dom är osäkra, känner sig otrygga eller för att dom hört vad män förväntar sig.
Jag skulle inte kalla mig själv för manshatare, men är glad att jag slipper ha att göra med er i sängen och bakom stängda dörrar, för en vet aldrig när en stöter på ett vidrigt as. Ni är överallt.
Du skrev ju själv att män är "vidriga as"..

Tycker ärligt synd om dig, och funderar ju givetvis vad som kan ha fått dig att inta den inställningen??

Med all den info som finns i detta fall, hade en normalbegåvad kvinna undgått dessa poliser som jag tidigare skrev.

En normalbegåvad kvinna skulle aldrig tillåta sig själv att bli "utnyttjad" så många gånger och att hon dessutom hade man och just köpt hus mm.

Det är så många faktorer som talar för att kvinnan också hade en dragning/behov som hon fick tillgodosett på ett egentligen rätt korkat sätt.

Är din far också ett "vidrigt as"..?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback