Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-30, 17:33
Medlem
Jaaaaaaaa 5-2

Alltså är Lang Sveriges vekaste spelare ??
2024-03-30, 17:34
Medlem
klemenzas avatar
Stabil seger. Leksand orkar inte uppbringa ngn seriös push.
2024-03-30, 17:38
Medlem
statoil^s avatar
Frölundas kväll. Målvaktsspelet blev avgörande i en spelmässigt sjukt jämn match. Leksand borde haft ledningen efter första.
Det här går till sju matcher. Frölunda MÅSTE upp med sitt spel till måndag för att undvika en match sju. Betryggande seger för Frölunda, men sammanfattningsvis känns det som en match med överkant i siffror. Spelmässigt kändes det som 1-1 eller 2-1 innan Leksands 4-2-reducering.

Härligt med en kvartsfinal som går till sju!
2024-03-30, 17:38
Medlem
J.R.s avatar
Tråkig match - för att vara slutspel i alla fall -trodde Leksand skulle vara bättre än så här. Svag insats av masarna.
2024-03-30, 17:41
Medlem
fejsetnr1s avatar
Har bra känsla detta året kan man tro på sm guld.... Ja för fan vi kommer mala ner alla som ställs emot oss....frrrröööööölluuuuuunaaaaaauuuu
2024-03-30, 17:44
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Stabil seger. Leksand orkar inte uppbringa ngn seriös push.

Leksand skänker ju bort matchen tycker jag. Det svänger ju fram och tillbaka. Totalt sett så tycker jag matchen var jämnare än vad siffrorna visar. Det var ju ingen utklassning.

Luktar fortfarande sju matcher. Borde väl ha stått 1-1 eller 2-1 med en normal målvaktsinsats innan Leksands reducering till 4-2.

Men enig att det var Frölundas match. Tror dock det ändå går till sju …
2024-03-30, 17:57
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Leksand skänker ju bort matchen tycker jag. Det svänger ju fram och tillbaka. Totalt sett så tycker jag matchen var jämnare än vad siffrorna visar. Det var ju ingen utklassning.

Luktar fortfarande sju matcher. Borde väl ha stått 1-1 eller 2-1 med en normal målvaktsinsats innan Leksands reducering till 4-2.

Då tror vi olika... Är tämligen säker på att vi avgör detta på måndag....
2024-03-30, 17:59
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Frölundas kväll. Målvaktsspelet blev avgörande i en spelmässigt sjukt jämn match. Leksand borde haft ledningen efter första.
Det här går till sju matcher. Frölunda MÅSTE upp med sitt spel till måndag för att undvika en match sju. Betryggande seger för Frölunda, men sammanfattningsvis känns det som en match med överkant i siffror. Spelmässigt kändes det som 1-1 eller 2-1 innan Leksands 4-2-reducering.

Härligt med en kvartsfinal som går till sju!
LIF har gett Fusklunda 2 matcher helt gratis genom usla målvaktsinsatser och ligger under med 3-2 i serien.
Säger något om Roger Rönnbergs bögar.
2024-03-30, 18:02
Medlem
Citat:

Lgk hägrar
2024-03-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
LIF har gett Fusklunda 2 matcher helt gratis genom usla målvaktsinsatser och ligger under med 3-2 i serien.

Skärp dig!!!
2024-03-30, 18:11
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Målvakterna är också del av laget. Men masarna är mycket riktigt i desperat behov av nya till nästa säsong.

Stäng ned några fler skolor och köp nytt.
2024-03-30, 18:19
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Målvakterna är också del av laget. Men masarna är mycket riktigt i desperat behov av nya till nästa säsong.

Stäng ned några fler skolor och köp nytt.
Jag tror mer på att Fusklunda får byta tränare, att prestera så pass dåligt trots man knappt behöver ställa in skridskorna i två matcher ger inte direkt hopp om SM-guld för Roger Rönnbergs bögar.
Respass mot Skellefteå om man ens tar sig dit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in