Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-31, 10:08
  #73
Avstängd
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Fast detta handlade inte om en måltid. Då hade det inte behövts fotograferas. Bilden som tog skulle förmedla en slags helyllesvenskhet, på samma sätt som när han plockade lite pinnar, men det blir ju lite fel.

Jaja, det är klart det är tillrättalagt.

Men vad är det att bråka om egentligen?
Jag tycker själv det är ett oerhört korkat val av partiledare, men artiklar om detta??
Citera
2024-03-31, 10:18
  #74
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jaja, det är klart det är tillrättalagt.

Men vad är det att bråka om egentligen?
Jag tycker själv det är ett oerhört korkat val av partiledare, men artiklar om detta??

Det handlar kanske om att belysa ett mönster hos Demirok?

Han är en ortenkille, vuxit upp i Stockholms södra förorter och ägnat sig åt orten-aktiviteter, typ misshandla svenskar utan provokation.

Nu vill C stöpa om honom till något han inte är. Vi ser Demirok plocka pinnar, äta traditionell svensk mat (utan då tillbehör som inte passar till hans religion) etc.

Som någon skrev i tråden att vi förmodligen kommer få se en kavalkad av diverse aktiviteter som Demirok utför, tex mjölka kor, slå hö med lie etc för att försöka skapa en bild av honom som passar den traditionella centerväljaren.
Citera
2024-03-31, 11:10
  #75
Avstängd
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det handlar kanske om att belysa ett mönster hos Demirok?

Han är en ortenkille, vuxit upp i Stockholms södra förorter och ägnat sig åt orten-aktiviteter, typ misshandla svenskar utan provokation.

Nu vill C stöpa om honom till något han inte är. Vi ser Demirok plocka pinnar, äta traditionell svensk mat (utan då tillbehör som inte passar till hans religion) etc.

Som någon skrev i tråden att vi förmodligen kommer få se en kavalkad av diverse aktiviteter som Demirok utför, tex mjölka kor, slå hö med lie etc för att försöka skapa en bild av honom som passar den traditionella centerväljaren.

Ja så kanske det blir.
Jag tror inte dom kommer lyckas, men det är bara min uppfattning.

Först har man lämnat rötterna hos en av dom mest konservativa väljargrupperna i samhället.
Sedan går man vägen kring hyperliberalism, men drar visst på sig några pedofilskandaler på vägen, sedan vet man inte riktigt hur man skall hantera koranbränningar VS yttrandefrihet,så då försöker man avleda uppmärksamheten genom att angripa SD med random prylar, allierar sig med vänsterblocket, och sedan skaffar man sig en partiledare med tvivelaktig historik.

CENTERPARTIET: för dig som är självplågare!
Citera
2024-03-31, 11:17
  #76
Medlem
Jag tror att de mentalt befriade kvinnor inom C som är blatteaktivister och Annie Rööf-anhängare fortsätter som de efterblivna idioter de är. Pederasterna inom C har ju hittat dit de senaste 20 åren och lär inte lämna på ett tag.

C:s problem är att de har förlorat landsbygden till SD och Kd p.g.a. reduktionsplikten och liknande åtgärder. De har gått under spärren och riskerar att åka ut 2026. För C blir detta en nagelbitare och deras s.k. sociala medier propaganda funkar ju inte.

Då blir det lite som 1998 när de hade Lennart Daleus och de körde plakatkampanjen inför 1998 års val med "Vem är Lennart?" De förlorade flera mandat -98 och han lämnade posten 2001 varvid potthårsfrisyren Maud tog över. Då kom pederasterna och Muhammedanerna in.
Citera
2024-03-31, 12:55
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det är sant, men jag tror att få av dessa väljare tittar på den bilden. Så skadan blir inte så stor. Dessutom tror jag inte att så många invandrare röstar på C, de röstar på S som är garanten till bidragskranen. De invandrare som är framgångsrika och integrerade röstar på M och SD.




Ja, det kan bli en lång följetångskavalkad med diverse gamla bondeaktiviteter som Demoirok utför. Ungefär som Putin när han dyker efter antika skatter i Svarta Havet, flyger med gäss eller rider på björn.
Haha. De programmet skulle jag titta på. Stor humor se turken försöka göra nåt nyttig arbete.
Citera
2024-04-01, 19:31
  #78
Medlem
bl-gr-ns avatar
Någon jämförde Skallar-Turkens avsaknad av fläsk till raggmunkarna med vegetarianer.

Där slutar likheterna med Skallar-turken och vegetarianer.
Har sitt ursprung från ett Muslimskt land!
Har sin släkten i det muslimska landet!
Ändrar ordet gud i svenska psalmer/julsånger till Allah!

Bilden på skallar-turkens fläskfria måltid, var beräknad... Centern vill ta MENA/muslimska väljare från sossarna.
Dessutom kan Skallar-turken umgås lättare med släkten i Turkiet, när henen inspekterar sina husköp.
Skallar-turken är 100% turk och försöken att låtsas vara svensk, är just det på låtsas.
Citera
2024-04-02, 21:03
  #79
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Jag äter gärna fläsk men hoppar över raggmunken. Är jag svensk?

Beror på. Gör du det av religiösa skäl?

I det här fallet är det inte bara faktumet att det är extremt korkat att välja bort fläsk på religiösa grunder som är problemet, utan även att Dumircock representerar ett parti med stort väljarstöd bland grisbönder*. Stöd svensk djuruppfödning! Men inte grisar**, typ.

Sen undrar man varför man går och beställer just en raggmunk utan fläsk. Det är som att beställa leverpastej utan lever. Vi vet alla svaret - han ville göra ett politiskt ställningstagande för sin skitreligion. Sånt trams ska beivras hårt.




*Åtminstone på kommunal nivå...

**Demirok är uppvuxen i Stockholms län, där man inte har någon grisuppfödning alls. Som varandes del av grisbältet Skåne-Västra Götaland förolämpas jag av denne skitpolitiker från en skitregion.
Citera
2024-04-03, 01:24
  #80
Medlem
Centern har en lång tradition av dålig reklam. Vem minns "Det här är Lennart"?
https://imengine.gota.infomaker.io/?...ion=cropresize
Citera
2024-04-03, 01:26
  #81
Avstängd
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Centern har en lång tradition av dålig reklam. Vem minns "Det här är Lennart"?
https://imengine.gota.infomaker.io/?...ion=cropresize
Alla minns reklamen men ingen vet vem Lennart var.
Citera
2024-04-03, 05:40
  #82
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Visst. Jag anser att du drar påhittade fakta ur röven samtidigt som universiteten är skitröda. Men bevisa att du har rätt. Du bör väll stödja dig på fakta?

Till skillnad från dig har jag belägg:

https://sv.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequality

Nå, vad har du för belägg?
Citera
2024-04-03, 05:44
  #83
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Beror på. Gör du det av religiösa skäl?

I det här fallet är det inte bara faktumet att det är extremt korkat att välja bort fläsk på religiösa grunder som är problemet, utan även att Dumircock representerar ett parti med stort väljarstöd bland grisbönder*. Stöd svensk djuruppfödning! Men inte grisar**, typ.

Sen undrar man varför man går och beställer just en raggmunk utan fläsk. Det är som att beställa leverpastej utan lever. Vi vet alla svaret - han ville göra ett politiskt ställningstagande för sin skitreligion. Sånt trams ska beivras hårt.




*Åtminstone på kommunal nivå...

**Demirok är uppvuxen i Stockholms län, där man inte har någon grisuppfödning alls. Som varandes del av grisbältet Skåne-Västra Götaland förolämpas jag av denne skitpolitiker från en skitregion.

Jag tror inte ens att han åt sin portion med raggmunk. Hans tallrik är ju helt orörd. Det hade varit smartare att ha låtit fläskskivorna ligga på tallriken när han förmodligen ändå inte åt av maten.

Kanske lät han bli av ren reflex då han inte äter av religiösa skäl, eller att han var rädd vad hans familj skulle säga.

Jag tror inte att det handlade om rädsla att stöta sig med muslimer, eftersom knappt några muslimer röstar på C och i ännu mindre utsträckning följer hans twittrande.
Citera
2024-04-13, 04:16
  #84
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag tror inte ens att han åt sin portion med raggmunk. Hans tallrik är ju helt orörd. Det hade varit smartare att ha låtit fläskskivorna ligga på tallriken när han förmodligen ändå inte åt av maten.

Kanske lät han bli av ren reflex då han inte äter av religiösa skäl, eller att han var rädd vad hans familj skulle säga.

Jag tror inte att det handlade om rädsla att stöta sig med muslimer, eftersom knappt några muslimer röstar på C och i ännu mindre utsträckning följer hans twittrande.

Sverige får göra som Indien. Förbjuda konsumtion av nötkött. Dom slår ihjäl folk som äter kor. Vilket muslimer ofta gör.

2017 förbjöds konsumtion av nötkött och/eller koslakt i 21 av Indiens 29 delstater.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/i...slakt-i-indien
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2024-04-13 kl. 04:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback