Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-04-13, 05:02
  #85
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld

Då blir det lite som 1998 när de hade Lennart Daleus och de körde plakatkampanjen inför 1998 års val med "Vem är Lennart?" De förlorade flera mandat -98 och han lämnade posten 2001 varvid potthårsfrisyren Maud tog över. Då kom pederasterna och Muhammedanerna in.


Nya kampanjen kan bli, ” Var är Muharrem?”

Centerpartiet sliter med hur de skall marknadsföra en skallande turk till väljarna. Lär bli nästan omöjligt.
Citera
2024-04-13, 07:43
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Nya kampanjen kan bli, ” Var är Muharrem?”

Centerpartiet sliter med hur de skall marknadsföra en skallande turk till väljarna. Lär bli nästan omöjligt.
Ja, Muharrem har ju ägnat sig åt en rad sociala mediekampanjer där de tar foton på honom som röjandes sly (bonde), laga mat ute vid ett torp (äger fritidshus ute på landsbygden) men det är bara att inget av dem stämmer för de är konstgjorda gissningsvis PR-firma som har i uppdrag att framställa Demi som något han inte är.

Deras opinionssiffror är i diket och jag håller tummarna för att detta skitparti åker ur riksdagen.
Citera
2024-04-20, 17:06
  #87
Medlem
Spelarn1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Ja, Muharrem har ju ägnat sig åt en rad sociala mediekampanjer där de tar foton på honom som röjandes sly (bonde), laga mat ute vid ett torp (äger fritidshus ute på landsbygden) men det är bara att inget av dem stämmer för de är konstgjorda gissningsvis PR-firma som har i uppdrag att framställa Demi som något han inte är.

Deras opinionssiffror är i diket och jag håller tummarna för att detta skitparti åker ur riksdagen.

Ja de här kampanjerna Centern kör i sociala medier nu är bara så patetiskt. De försöker framställa murre som någon slags helyllesvensk som är ute och grejar i stugan.

Men oavsett hur mycket man sminkar en våldsturk så är det i grunden fortsatt en våldsturk...
Citera
2024-04-29, 22:54
  #88
Medlem
TobiasBeechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Ja, Muharrem har ju ägnat sig åt en rad sociala mediekampanjer där de tar foton på honom som röjandes sly (bonde), laga mat ute vid ett torp (äger fritidshus ute på landsbygden) men det är bara att inget av dem stämmer för de är konstgjorda gissningsvis PR-firma som har i uppdrag att framställa Demi som något han inte är.

Deras opinionssiffror är i diket och jag håller tummarna för att detta skitparti åker ur riksdagen.

Centerpartiet borde starta en youtibeserie, Torpet, likt Farmenspinoffen. Tänk Murre mjölka en ditkörd ko, slakta och stycka ett lamm som en riktig muslim, cruisa i en liten traktor med rutig skjorta och Emilkeps, nynnandes "Jag är en fattig bonddräng men jag lever ändå". Kanske får vi se Torp-Murre koka äpplemos eller göra en ostkaka. Trampades med gummistövlar i hönsskit när han lägger en hög med pinnar innan han går in för att äta någon riktig svensk gammal bondrätt, och klappa kattungarna som fötts i ett närliggande still. Och få fiska för första gången i sitt liv. Och lite mer krystad Emilsång, "Tänk jag drömde en natt att jag hade en katt och den åt bara sill och potäter" utan att vare sig ha sett sill eller förstår vad potäter är.
Citera
Igår, 11:10
  #89
Medlem
Lumbagos avatar
Nu har Murre visats upp intill ett traktorekipage, som hade parkerats på "Gärdet" i Stockholm.
Citat:
Presskonferens på landet. Eller ja, Gärdet i alla fall
https://twitter.com/KristofferT/stat...53319280304487
Citera
Igår, 11:24
  #90
Medlem
Klart gulligt att av bilden att döma hade ekipaget bara en enda rundbal hö med.

Om vi skall vara lite snälla med Demirok så klarade han rätt bra att förklara hur C vill uppmuntra till gårdsförsäljning och gynna små ölbryggerier.
Detta är i reportage från bryggeriSM i Linköping som han gästade.
https://www.beernews.se/articles/c-l...olitik-mossig/
Citera
Igår, 11:36
  #91
Medlem
Demiroks bild inför EU-valet där han låtsas vara på "landsbygden" visar sig vara arrangerad på ett fält strax öster om Stockholm då Kaknästornet syns i bakgrunden.

https://imgur.com/a/RhBKdn4
Citera
Igår, 12:16
  #92
Medlem
Lumbagos avatar
Angående traktorekipaget på "Gärdet" i Stockholm, så ser det ut som att traktorn har finmönstrade däck.

Traktorn används alltså normalt INTE hos något jordbruk, utan används för transporter på riktiga vägar, eller parkskötsel, eller liknande.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback