Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-10, 17:09
  #1
Avstängd
Jagarmiljonernas avatar
Precis som rubriken lyder. Vad pratar ni med kollegorna om på kneget? Själv jobbar jag med 3 av mina 7 närmaste polare, så det blir väl lite detsamma som annars. Sen så har vi jävligt tajt grupp, jobbar som byggare, så vi känner varandra väldigt väl. Så snacket blir väl det vanliga, det vill säga om fotboll, hockey, brudar, knull, öl, sprit och snusk. Vad pratar ni om med era kollegor?
Citera
2024-04-10, 17:14
  #2
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Precis som rubriken lyder. Vad pratar ni med kollegorna om på kneget? Själv jobbar jag med 3 av mina 7 närmaste polare, så det blir väl lite detsamma som annars. Sen så har vi jävligt tajt grupp, jobbar som byggare, så vi känner varandra väldigt väl. Så snacket blir väl det vanliga, det vill säga om fotboll, hockey, brudar, knull, öl, sprit och snusk. Vad pratar ni om med era kollegor?

På avdelningen är vi väl 12 pers.
Dom uppgifter jag arbetar med, är det jag och en annan. Har blivit en av mina bästa vänner, så vi snackar om i princip allt.
Citera
2024-04-10, 17:17
  #3
Avstängd
Trav! Jävlar, ikväll slår det till på V86!

Är det inte trav blir det mest om hur allting var bättre förr - och så hånar vi varann!
Citera
2024-04-10, 17:17
  #4
Medlem
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Undviker 95 % av alla kollegor jag har då jag inte orkar med dösnack och småprat. Övriga kan jag prata med på ett mer avslappnat sätt.
Citera
2024-04-10, 17:21
  #5
Medlem
Ducadreams avatar
Om jobbiga/äckliga/otrevliga patienter och allt mellan himmel och jord.
Citera
2024-04-10, 18:40
  #6
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna