Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-11, 08:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Det är den videon där Chrippa sitter i Anjos studio
och berättar allt!
Vilken tid/tidsstämpel/tidsangivelse kan man se/höra videon där Linnea säger sådär till lilla C?
Citera
2024-04-11, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vilken tid/tidsstämpel/tidsangivelse kan man se/höra videon där Linnea säger sådär till lilla C?

Jag har ingen lust att titta på videon igen. Det är ljudinspelningar som är med i Anjos video när C är i studion med honom.
Citera
2024-04-11, 08:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Jag har ingen lust att titta på videon igen. Det är ljudinspelningar som är med i Anjos video när C är i studion med honom.
Fast ska man komma med så grova anklagelser borde man kunna lägga fram bevis för sitt påstående.
Citera
2024-04-11, 09:34
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Chrippa. Snälla anmäl! Det är den enda lösningen i detta läge! Begär att Anjo, Joakim och Rask får kontaktförbud. Anmäl för förtal, olaga intrång, stöld, egenmäktigt förfarande, trakasserier och stalking.

Det är det ENDA sättet du kan få börja träffa Lillen och få stopp på trakasserierna som pågår. För dom kommer att hitta på fler och fler lögner för att ta henne ifrån dig.

#hederförtryck

Lätt att se varför Jocke gifte sig med Jonna. Han vill ha någon som aldrig lämnar honom. https://m.youtube.com/watch?v=M-jwA2MN8dY

Han får träffa lillen när han vill? Snackar du om! Han är vårdnashavare, det bara att han ringer Julia och möter upp dom. Jävla stolpskott.
Citera
2024-04-11, 09:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Det vill väl alla?
Jag skulle inte vilja ha en partner som stannar kvar även om jag genom medvetna handlingar får personen att må dåligt. Det vore egoistiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Han får träffa lillen när han vill? Snackar du om! Han är vårdnashavare, det bara att han ringer Julia och möter upp dom. Jävla stolpskott.
Så som jag förstått det (via Anjo visserligen, hahaha!) så har Chrippa bara fått träffa Lillen med övervakat umgänge 6 timmar varje vecka efter att Jocke drog igång sitt drev mot Chrippa. Kanske en lögn, jag vet inte helt säkert.
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Hade inte Chrippa själv yttrat sig om vad och hur Linnea skulle ha betett sig och "bekräftade" både i tal och sina brev (och ja, när Chrippa suttit och pratat i sina senaste videor märker man att hans försök till målande beskrivningar finns i honom så de som avfärdar dessa pga sättet de är skrivna på bör tänka om) så hade inte det som ledde till kravet på att Linnea inte skulle få vistas i lägenheten och resten efter det haft den tyngd bakom sig som det nu har och resultatet i vart det är nu. Så det är Chrippa själv som är den som orsakat allt...och om nu Linnea skulle vara oskyldig så är det ju ett faktum att Chrippa kastade henne under bussen för att rädda sig själv då och om hon inte är det så ja då har ju hon varit orsaken till att de kastades ut ur lägenheten.

Och sen till Mumsbulle & co, ni får heja på och stå bakom Chrippa och Linnea hur mycket ni vill, hur det slutar får vi ju eventuellt se MEN bara för att det är folk som inte är av samma åsikt som er kan den som känner sig träffad åtminstone bara ge fan i att anmäla alla inlägg som inte faller dig i smaken för det är ju bara barnfasoner.
Kom inte och säg att drevet startades där och då, eller fortgår pågrund av det. Inte heller är fritt val av flickvän något brottsligt, som ska få konsekvenser av denna art. Kom igen nu grabbar, tror ni detta är Qatar?

https://m.youtube.com/watch?v=-ErAv9Wtkns&t=27s
Senast redigerad av Pallal 2024-04-11 kl. 10:02.
Citera
2024-04-11, 09:57
Medlem
Citat:

Så som jag förstått det (via Anjo visserligen, hahaha!) så har Chrippa bara fått träffa Lillen med övervakat umgänge 6 timmar varje vecka efter att Jocke drog igång sitt drev mot Chrippa. Kanske en lögn, jag vet inte helt säkert.

Det stämmer, och genom det beslutet gjorde Chrippa valet att, med Linneas stöd, sluta med droger helt. Han har alltså varit utan sedan dec 2023, i sin strävan att "göra om, göra rätt" och få sin dotter tillbaka.
Jag ser det, flera ser det, men inte alla, och en del vill inte se det, men Chrippa har utvecklats i en positiv riktning. Tyvärr betyder att han tar kontrollen över sitt eget liv, vilket inte uppskattas av storebrodern, som redan före skolålder velat styra och kontrollera över alla i sin omgivning
Citera
2024-04-11, 10:03
Medlem
Citat:
Jag skulle ha velat ha en partner som stannar kvar även om jag genom medvetna handlingar får personen att må dåligt. Det vore egoistiskt.

Anjo och Rask är mycket noga med att trycka det i ansiktet på Chrippa, att dom är närvarande föräldrar som kan krama sina barn när dom vill och leka och busa hur mycket dom vill eftersom dom inte övergett dina barn för en psykopat..
Den dagen sanningen kommer fram kommer inte jag gapa om "vad var det jag sa!"
Jag kommer känna en inre frid för nära anhöriga till Christofer, Linnéa och Chloés.

Att sanningen är smutsig och mer spännande än pablo escobar, scarface och gudfadern tillsammans för somliga är sorgligt men inte desto mindre äcklig.

Julia går från den ena till den andra som sysslar med tveksamma affärer, är hon en sk grön gumma?
Rävar och jordgubbar, gängkriminalitet, det är oerhört problematiskt.
Hon ifrågasätts inte.
Hennes uppenbara stalkningbeteende sätter ingen stopp för, hon hyllas av släkt o vänner....
Citera
2024-04-11, 10:09
Avstängd
Man kan vrida och vända på det hur man vill men faktum är att herr kräfta har slagit fru kräfta och fru kräfta har slagit herr kräfta för det har herr kräfta gått ut med själv.
Låt dom slå ihjäl varandra om dom vill men till er som säger ett Chloe ska vara där är så jävla idiotiska.
Enligt paret kräfta själva så har dom inte bara utsatt Chloe för grovt barnfridsbrott utan herr kräfta har ju vid flertalet tillfället bekräftat att fru kräfta varit våldsam mot Chloe.

Hur kan man ens ha mage att backa sådana personer? Det är väl skitsamma vad ni tycker om personen han ”krigar” med, det är ju inte det som är det stora i detta.

Det är att ni anonymt och fegt sitter och backar ett par som utsätter ett litet barn för brottsliga handlingar
Citera
2024-04-11, 10:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo och Rask är mycket noga med att trycka det i ansiktet på Chrippa, att dom är närvarande föräldrar som kan krama sina barn när dom vill och leka och busa hur mycket dom vill eftersom dom inte övergett dina barn för en psykopat..
Den dagen sanningen kommer fram kommer inte jag gapa om "vad var det jag sa!"
Jag kommer känna en inre frid för nära anhöriga till Christofer, Linnéa och Chloés.

Att sanningen är smutsig och mer spännande än pablo escobar, scarface och gudfadern tillsammans för somliga är sorgligt men inte desto mindre äcklig.

Julia går från den ena till den andra som sysslar med tveksamma affärer, är hon en sk grön gumma?
Rävar och jordgubbar, gängkriminalitet, det är oerhört problematiskt.
Hon ifrågasätts inte.
Hennes uppenbara stalkningbeteende sätter ingen stopp för, hon hyllas av släkt o vänner....

Det finns ju en stor skillnad i det du skriver mellan Chrippa och Julia.

Julia anmälde honom, vittnade och såg till att Chloe kom ifrån situationen.

Chrippa tänker inte på Chloe, Chrippa vill inte att Chloe ska vara trygg. Där har du varför hon inte ifrågasätts på samma sätt
Citera
2024-04-11, 10:14
Medlem
Citat:
Jag skulle ha velat ha en partner som stannar kvar även om jag genom medvetna handlingar får personen att må dåligt. Det vore egoistiskt.

Så som jag förstått det (via Anjo visserligen, hahaha!) så har Chrippa den senaste tiden bara fått träffa Lillen med övervakat umgänge, 6 timmar varje vecka. Kanske en lögn, jag vet inte helt säkert.

Hur vet man om man har blivit anmäld och för vad?

Tycker Jonna verkar rätt bestämd och styrande när det kommer till Jocke. Men vet att du hänvisar till saker 2012. 12 år gammalt skit och dom var bra mycket yngre och omognare än idag.

Men vi kommer nog aldrig se på samma sätt.
Citera
2024-04-11, 10:20
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:

Så som jag förstått det (via Anjo visserligen, hahaha!) så har Chrippa den senaste tiden bara fått träffa Lillen med övervakat umgänge, 6 timmar varje vecka. Kanske en lögn, jag vet inte helt säkert.

Hur vet man om man har blivit anmäld och för vad?

Du har inte sett hans videos isf. Han kan träffa lillen när han vill men han skiter i henne, vad är det du inte förstår?
Citera
2024-04-11, 10:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Man kan vrida och vända på det hur man vill men faktum är att herr kräfta har slagit fru kräfta och fru kräfta har slagit herr kräfta för det har herr kräfta gått ut med själv.
Låt dom slå ihjäl varandra om dom vill men till er som säger ett Chloe ska vara där är så jävla idiotiska.
Enligt paret kräfta själva så har dom inte bara utsatt Chloe för grovt barnfridsbrott utan herr kräfta har ju vid flertalet tillfället bekräftat att fru kräfta varit våldsam mot Chloe.

Hur kan man ens ha mage att backa sådana personer? Det är väl skitsamma vad ni tycker om personen han ”krigar” med, det är ju inte det som är det stora i detta.

Det är att ni anonymt och fegt sitter och backar ett par som utsätter ett litet barn för brottsliga handlingar
Det är ju här soc är så bra. Dem ska utreda, dem ska bedöma, och dem ska vara säkra på att hemmet är bra och tryggt innan lilla C återvänder.

Det spelar ingen roll vad vi på flashback tror och tycker baserat på det dem (chrippa, Anjo, Jocke, m.fl) väljer att dela med sig av eller vinkla.
Soc har en djupare insyn och kan göra en bedömning vad som är bäst för barnet.

Nu har soc sagt att lilla C inte ska bo hos chrippa just nu, då finns det en anledning till det, och Chrippa måste sammarbeta med soc för att få tillbaka lilla C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in