Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Jag skulle ha velat ha en partner som stannar kvar även om jag genom medvetna handlingar får personen att må dåligt. Det vore egoistiskt.
Så som jag förstått det (via Anjo visserligen, hahaha!) så har Chrippa bara fått träffa Lillen med övervakat umgänge 6 timmar varje vecka efter att Jocke drog igång sitt drev mot Chrippa. Kanske en lögn, jag vet inte helt säkert.
Anjo och Rask är mycket noga med att trycka det i ansiktet på Chrippa, att dom är närvarande föräldrar som kan krama sina barn när dom vill och leka och busa hur mycket dom vill eftersom dom inte övergett dina barn för en psykopat..
Den dagen sanningen kommer fram kommer inte jag gapa om "vad var det jag sa!"
Jag kommer känna en inre frid för nära anhöriga till Christofer, Linnéa och Chloés.
Att sanningen är smutsig och mer spännande än pablo escobar, scarface och gudfadern tillsammans för somliga är sorgligt men inte desto mindre äcklig.
Julia går från den ena till den andra som sysslar med tveksamma affärer, är hon en sk grön gumma?
Rävar och jordgubbar, gängkriminalitet, det är oerhört problematiskt.
Hon ifrågasätts inte.
Hennes uppenbara stalkningbeteende sätter ingen stopp för, hon hyllas av släkt o vänner....