Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Precis, men varför kräver Julia pengar till sina egna behov? Det är inte riktigt sjysst.
Hon utpressar honom, vilket är sjukt och skulle han anmäla henne för det, skulle hon dömas för det och mycket mer.
Skulle hon klara ett drogtest tror du?
Chrippa är ren, men hur är det med Jullan?

Ingen aning. Vet inte om Chrippa är ren, det är sekretess på sånt. Så har ingen aning!
Citera
2024-04-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Igen aning. Vet inte om Chrippa är ren, det är sekretess på sånt. Så har ingen aning!
Chrippa lämnar prover pga omständigheter...
Han är ren, han har öppet erkänt sina synder.
Vad tror du ett test skulle påvisa för Jullan? Med tanke på vad som framkommer i den fupen från folkbokföringsbrottet och vad Chrippa faktiskt säger under rättegången?
Vi har alla garvat åt förhudsundersöknkng, men seriöst, vad är det Chrippa säger, utan att säga det?
Citera
2024-04-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nu mår han, skabbräven...!
https://pixeldrain.com/l/Y1oRX1bV

Har han läst Flashback, mån tro?

Han läser Flashback. Det är ju mer än vad Anjo och Jocke gör, eller?
Citera
2024-04-11, 17:50
Avstängd
Jag tycker det är mycket klagomål från en del här på Julia. Att hon vill vara influenser, att hon fortfarande hoppas på Chrippa. Jag unnar henne att försöka sig på influenser livet. Det gör hon med all rätt. Med tanke på allt hon varit med om (det handlar ju inte bara om hur Chrippa behandlat henne utan även exet efter Chrippa). Ni försöker bara byta fokus, det är Chrippa och Linnea som fortsätter göra dumma val. Och oavsett vad ni säger så ÄR hon med ditt barn men exponerar inte henne så som det sägs att hennes pappa vill så alla får se att han ”faktiskt får umgås med henne”

Testa att sätta er in i Julias sits lika lätt som ni lyckas sätta er in i Linneas sits. Tänk efter hur det måste ha känts för henne genom allt? Och då menar jag from dagen Chrippa började ha mer kontakt med Linnea och var otrogen i Kroatien med henne..
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-04-11 kl. 17:56.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Precis, men varför kräver Julia pengar till sina egna behov? Det är inte riktigt sjysst.
Hon utpressar honom, vilket är sjukt och skulle han anmäla henne för det, skulle hon dömas för det och mycket mer.
Skulle hon klara ett drogtest tror du?
Chrippa är ren, men hur är det med Jullan?

Han får väl sluta ge henne pengar då till exempel? Det är ju ett förslag? Om varken du eller jag är Chrippa och inte heller Julia har vi ingen aning. Han kanske ger henne pengar för att han bryr sig om Julia, det är mamma till hans barn. Eller så har han svårt att säga nej. Absolut NOLL aning i detta så jah vet faktiskt inte och kan inte uttala mig om det.
Citera
Medlem
C får bo i lägenheten i hela 7 veckor till i en fastghet där ingen vill ha han. Grattis. Vilket slott bär det av till efter det?
Citera
2024-04-11, 17:51
Medlem
Citat:

Öh, Chrippa är den enda som står för att han läser här inne.
Anjo och Rask vet inte hur man hittar någonting....och Jocke han låter legoknektarna läsa och meddela samt attackera
Citera
2024-04-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Han får väl sluta ge henne pengar då till exempel? Det är ju ett förslag? Om varken du eller jag är Chrippa och inte heller Julia har vi ingen aning. Han kanske ger henne pengar för att han bryr sig om Julia, det är mamma till hans barn. Eller så har han svårt att säga nej. Absolut NOLL aning i detta så jah vet faktiskt inte och kan inte uttala mig om det.

Ja hon är mamma till hans barn, hon har barnet hos sig, han vill träffa barnet
Vad tror du skulle hända om han inte gav henne pengar?
Citera
2024-04-11, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Ja du då får han väl göra som ex-antal pappor fått lov att göra i alla år..Gå till familjerätten och kräva umgänge?!
Citera
2024-04-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Får jag gissa?
Jag tror att Julia skulle neka Chrippa att fejstajma med Chloé och vägra honom någon som helst kontakt.
Utpressningssituationer mellan separerade föräldrar är inte ovanligt.
Tex du får ha barnet under en helg, men då ska jag ha 10 000:- någonting sånt vet jag förekommer alltför ofta. Pappor som köper tid med sitt barn och vidriga mödrar som utnyttjar sitt barn genom att sälja det.
Citera
2024-04-11, 17:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Han har lagen på sin sida i detta fallet så varför inte?
Citera
2024-04-11, 17:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han har lagen på sin sida i detta fallet så varför inte?

”Kanske dyker upp i veckan” ja hur ska Olivia tolka det. Linnea och Oliva är inte vänner iaf haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in