Citat:
Ursprungligen postat av
Whatelseshouldi
Det var DU som inte hade nån aning för några timmar sen och ställde frågan helt öppen. Sen googlar du upp en studie och bestämmer dig för att alla som säger emot har fel. Be att få stänga tråden då om du bara vill höra ett enda svar(?) Hoppas du fattar att det finns studier om precis allt. Du kan hitta studier som stödjer vad som helst som du vill tro på. Du kan t.o.m som företagare beställa studier som är till din fördel.
Jag har haft ett intresse för sånt här i många år och vet vad jag pratar om. Har även med sånt här att göra i mitt jobb.
Det finns en hel del kosttillskott som är bra, jag tar själv några stycken. Men så finns det också en stor uppsjö av bara skräp. Om du bara visste vad lätt det är att tjäna pengar på sånt här. Det är just såna som dig som göder skiten. Gå och köp för fan..
Men du motiverar ju inte VARFÖR mer än massa spekulationer från din sida. ”Uppsjö av skräp”.. Du måste ju kunna visa till något isåfall? Annars blir det oviktigt.
Nej jag ska inte köpa, jag ska ta reda på om det fungerar. Förstår du?
Jag kan inte ta en snubbe på FB som säger ”trust me bro” och bara lita på det. Är du med?
Har du provat dessa Mushroom Gummies? Vad är din erfarenhet?
Om ditt svar är nej. Känner du någon som provat dom? Om ditt svar är nej. Har du läst om någon som provat dom? Om ditt svar är nej. Vad gör du ens i tråden?