Svara
  • 1
  • 2
2024-04-23, 05:11
Medlem
Hej gr aldrig inlgg utan lser mest men nu knde jag att det var dags.
Vill brja med att be om urskt ifall inlgget luddigt, jobbigt att lsa eller r ondigt lngt fr att jag har med fr mycket ondigt skit.
Nr jag brjade skriva detta nr jag vaknade var jag allmnt groggy, vinglig och seg.
Sen blev jag strd mitt i allt s sparade ner det och fortsatte nu.

r frvrigt fortfarande groggy, vinglig och frvirrad ven att det har blivit bttre och knner fortfarande svag vrk i vnster brst o mer tinnitus n vanligt.

Men skriver lite om hur jag tagit amfetaminet , och vad jag gjort osv. Vi brjar vl d.

Jag har inte verdrivet mycket erfarenhet av Amfetamin, jag har aldrig kpt en egen pse innan, har bara smakat p en lina hr och dr nr jag blivit bjuden.
Tnkte att det var dags att skaffa sig lite eget och utforska drogen lite mer utanfr party sammanhang, droger r i huvudsak inte "fest" fr mig , det jag gillar mest r att verkligen studera drogen man tar, helst under ngra dagar, ta det lugnt uppt o studerar dess effekter och allt vad drogen gr osv. Jag gillar verkligen benmningen psychonaut, tycker att det knns korrekt.

Jag lser ven mycket om det jag stoppar i mig, mer n de flesta skulle jag vga pst.
Finns s mnga som bara slnger i sig vilken skit som helst, utan att tnka p just den drogens rekomenderade doser och vilka blandningar osv som r okej, ven alltid noga med att f i mig mycket vatten, magnesium och olika vitaminer.
Jag frsker knarka s skert som mjligt, jag smknarkar fr att ha det gtt, om jag vill d skjuter jag huvudet av mig.

Men kan erknna att jag inte lste alls lika mycket denna gng dock, knde mig tillrckligt bekant med amfetamin fr att veta dess effekter("dom r ju inte s speciella", tji fick jag) och sen var jag dum i huvudet, brukar alltid kolla s att det inte r fentanyl eller bankat med ngot annat olmpligt skit, men denna gngen skaffade jag inte ett snt testkit samtidig, s det blev inte av denna gng 😩.

Fortsttning i kommentarerna.
Citera
2024-04-23, 05:12
Medlem
Aja till amfetaminet.
Fick det frrafrra fredagen i brevldan, har bestllt frn dom frr, alltid varit bra grejer, nu var det tyvrr kladdigt, vet att det inte r helt ovanligt men jag hade lite dextro hemma men inte tillrckligt, hade magnesium tuggtablett,tnkte, det borde vl funka ( Och det r ju nyttigt 😏 haha). Testade att krossa en och f det till fint puder, snortade lite och det kndes inget konstigt, gtt att det var lite citronsmak tnkte jag d, dextrot och tabletterna blev 1 gram tillsammans, var rdd att det inte skulle rcka fr att hjlpa till att torka 5 gram, men det funkade bra, frutom att det riktigt vita , fina tjacket, blev gult tjack, vitt ser bara bttre ut p ngot vis hehe.

Spolar fram till det var torrt.

Gjorde frst ett litet allergi test och vntade ett tag. Knde inget s det var inga problem med den delen.

Fixade en lina p 0.2 och drog i mig den. "Damn! Det hr var potent, fan va gtt"
knde jag direkt, nu kom den gosiga vrmen och pirret.

Blev riktigt ptnd, visst iom att jag bara smakat hr och dr innan och aldrig varit medicinerad fr min adhd s kan jag inte ha nn srskild tolerans mot amfetamin, men tycker oftast att jag ftt dra i mig betydligt mer n mnga andra personer dom gnger, men inte denna gng.
Citera
2024-04-23, 05:15
Medlem
Brjade smpilla med lite allt mjligt i lgenheten medans jag knde efter.
Jag stdade och diskade, sippade p ett glas vin samtidigt och knde mig kanon, riktigt skn inombords och mer euforisk n vad jag r van vid nr jag jag testat. Men varje gng jag testat har man ju varit full innan eller rkt cannabis innan, nu var det ju amfetaminet som var huvuddrogen och frutom det lilla glaset med vin s var det den enda drogen jag hade i mig en s lnge, hade aldrig anvnt det s nyktert frn alkohol innan helt enkelt.

Nr jag hade pillat klart med allt s tnkte jag fylla p lite men nr jag verkligen knde efter knde jag att det faktiskt inte behvdes n.
Ville inte bli fr hg, ven att det finns stunder det r gtt att vara riktigt jvla hg, d framfrallt p rkat, nr man bara ska vara hemma, s tycker jag allt som oftast att det r goast att ligga p en lagom niv (hah lagom typiskt svensk&#128513 .

Och sen ville jag inte bli fr hg fr att jag skulle ivg och glo p UFC 300 med ngra vnner, bara en av dessa som vet att jag stoppar i mig lite olagligheter nn gng ibland om ret , det r bara 4 st verhuvudtaget som vet, varav 3 av dessa r dom som jag brukar hobbypunda med, dom hanterar droger p samma stt som jag, allts i perioder nn gng ibland. Jag r noga med att det inte ska komma ut, fr det vore verkligen inte bra fr mej och min status, framfrallt inte nu.

Men men, jag knde dock att jag ville rka lite cannabis, s fixade en medelstark en i pipan och rkte den innan jag gick och duschade.

Den slog till och blandades med amfetaminets effekter helt underbart denna gng, visst knde jag att amfetamin r gtt ven ensamt dr dom frsta timmarna, men det r helt klart nnu bttre kombinerat med thc tycker jag, blir en hrlig balans mellan uppt o nert helt enkelt. Tycker ven att jag mrker av amfetaminet nnu mer nr jag r hg p cannabis. Filosoferar mycket p bda, lttare att inte flumma ivg fr mycket med amfetamin i blodet mrkte jag, logiskt men har bara inte knt det s innan.
Citera
2024-04-23, 05:17
Medlem
Brjade smpilla med lite allt mjligt i lgenheten medans jag knde efter.
Jag stdade och diskade, sippade p ett glas vin samtidigt och knde mig kanon, riktigt skn inombords och mer euforisk n vad jag r van vid nr jag jag testat. Men varje gng jag testat har man ju varit full innan eller rkt cannabis innan, nu var det ju amfetaminet som var huvuddrogen och frutom det lilla glaset med vin s var det den enda drogen jag hade i mig en s lnge, hade aldrig anvnt det s nyktert frn alkohol innan helt enkelt.

Nr jag hade pillat klart med allt s tnkte jag fylla p lite men nr jag verkligen knde efter knde jag att det faktiskt inte behvdes n.
Ville inte bli fr hg, ven att det finns stunder det r gtt att vara riktigt jvla hg, d framfrallt p rkat, nr man bara ska vara hemma, s tycker jag allt som oftast att det r goast att ligga p en lagom niv (hah lagom typiskt svensk&#128513 .

Och sen ville jag inte bli fr hg fr att jag skulle ivg och glo p UFC 300 med ngra vnner, bara en av dessa som vet att jag stoppar i mig lite olagligheter nn gng ibland om ret , det r bara 4 st verhuvudtaget som vet, varav 3 av dessa r dom som jag brukar hobbypunda med, dom hanterar droger p samma stt som jag, allts i perioder nn gng ibland. Jag r noga med att det inte ska komma ut, fr det vore verkligen inte bra fr mej och min status, framfrallt inte nu.
Citera
2024-04-23, 05:20
Medlem
Nu fyllde jag p med en lina till, ungefr hlften s stor, kommer ihg att just den sved till fint som satan och minns att jag tnkte tillbaka till ljuva tonren p fritidsgrden, vid mer n ett tillflle utmanade vi varandra att sniffa alla mjliga kryddor som sved och jag kommer ihg att jag gillade knslan redan d, helt utan effekt 😅 "det r d fan att man ska gilla den typen av "smrta" fnissande jag till mig sjlv.

Denna lina gav allt ytterligare en bra skjuts, jag ville bli ngot hgare fr det r s jvla gtt att duscha nr man r hg tycker jag.

Jag gick in till badrummet, tnkte nu r vl gonen crazy, kollade i spegeln, ingen frndring alls. "men det r ju det starka badrumsljuset, pucko " , gick till spegeln i sovrummet, dr var det inte tnt mer n vid fnstret. Men nej, pupillerna var inte ens lite frstorade.." Hmm" Brjade kl av mig, mrkte till min stora frvning. "ingen tjackballe 🤔 vafan r detta, jag knner det nd riktigt mycket just nu".

Jag menar, jag slipper grna dessa tv "biverkningar" men det kndes konstigt att dom inte hade dykt upp n.
Citera
2024-04-23, 05:20
Medlem
Men men, duschade och kldde p mig, kollade snabbt i spegeln igen, sprang dit ofta nu fr att kolla.

Tog ett glas vin till, kom p att jag ska ner i kllaren och lgga i tvtt i torktumlaren.

Vinglade till lite fort i trappen, men knde mig stabil nog att vga trffa p ngon om jag hade gjort det. Man knner ju inte sig "borta" s p amfetamin.

Nr jag kom upp igen och sippade lite till s ringde kompisen och sa att det blir att vi brjar lite tidigare n planerat. "Gtt, jag r fr en gng skull i stort redan redo, s nu kommer jag i tid" Kkade , hllde ver lite tjack i en mindre pse, packade ihop min dricka och begav mig.

Knde att det r lugnt, ingen kommer mrka ngot en slnge jag fortstter att tnka p att ligga p lagom niv. Knde mej definitivt pverkad men inte utflippad. Under kvllen behvde jag bara en bump d och d p toaletten. Samtidigt dr ,kollade jag gonen, pupillerna ngot strre, men inte mycket, lngt ifrn vad dom kan vara, fortfarande ingen tjackballe.

Kvllen blev toppen, men i slutet av galan hade alla utan jag och en till somnat. (Dom andra hade nog behvt lite ur psen 😏knde jag).

Galan var slut, vi tog en cigg sen begav jag mig hem, noterade att euforin och det naturliga leendet p lpparna satt i .
Citera
2024-04-23, 05:21
Medlem
Nr jag kom hem kikade jag gonen igen, ngot frstorade pupillerna, nu som frst hade jag tjackballe, men ven den inte alls s illa som det kan vara.

"Jaha, fr hoppas att det inte tar allt fr lng tid att somna" tnkte jag, brukar inte vara en av dom som absolut inte kan, men det har hnt.. Men rkte en pipa till, borstade tnderna (ocks s jvla gtt nr man r hg av ngon anledning) Sen gick jag o la mig och somnade ltt som fan, ven om jag brukar kunna somna p det brukar det ta lng tid, har haft smnproblem sen tonren, mnga ntter jag inte kan somna p flera timmar, men inte nu, nu gick det lttare n vad det brukar nyktert till o med.
Vaknade efter 7 timmar, helt perfekt.

Hade bestmt innan att jag skulle brja lrdagen med en bomb, och s blev det.

Fixade 0,2 ven denna gng, svalde denna med massa apelsinjuice, rkte en liten jolle o drack kaffe. Och invntade, tog lite tid, olika det dr. Men sen tillslut knde jag det, gtttt.

Hade inga riktiga planer fr resten av helgen, s sysslade med lite allt mjligt, krde p ngot hrdare idag, utan att verdriva. Pillade med lite allt mjligt, kom p mig sjlv mer n en gng med att man r fan rtt annorlunda n vanligt just nu nd, nr jag hll p med grejer p stt man annars inte gr.

En annan sak jag inte mrkt av p amfetamin r hur sjukt kt man kan bli, bara sdr, kommer som vgor i hela kroppen och d framfrallt dr nere, som ett pirr, ja ni vet.
Har bara ftt det s av MDMA innan, som frvrigt r min favorit drog n s lnge, ja, o cannabis som jag brukar mest d.

Men men, eftersom jag aldrig knt s p amfetamin tnkte jag fort, tnk om det r bankat med mdma? Hoppas inte.
Citera
2024-04-23, 05:23
Medlem
Men, dagen var kanon och knde mig n s lnge snppet hgare n fredagen men nd stabil, tiden springer ju dock verkligen ivg i toppfart.
Nu var det redan kvll igen och hr knde jag. Ne nu vill jag fan knna mej nnu hgare innan det r dags att sova. Rkte en rejl, drog en lina under tiden, dra t helvete vad det slog till, sknt, blev till och med riktigt psykadeliskt med visuals en snabbis, mina hnder sg vldigt mysko ut nr jag kollade p dom, sg ngot rra sig i handflatorna och dom sg vldigt rda ut och sg lite andra mnster i kkstapeten osv, jag var inte rdd, jag gillar snt, mer frvnad, snt r vl inte vanligt med amfetamin? Har iofs haft psyckadeliska stunder p bara rka, nr jag rkt riktigt mycket ocks, men inte s pass, mste blivit nnu nnu pga kombon kanske, sen brjade jag tnka nnu mer att det r bankat med mdma.
Hade skrivit" Str fast vid att det knns som det r utbankat med MDMA ibland ,iallafall lite.

Fr s likt som det var en snabbis ikvll har jag aldrig varit med om innan. Men hoppas bara verkligen lite isf."
Dom linorna knns som dom kommer lite random.".

Nr det var ver kndes det "som vanligt " igen.

Glmde lgga till dr med "ktvgorna" det samma o samma visa med Tjackballen, den krympte lite, inte lika mycket som vanligt, men det var i perioder liten 🤔 o sen kunde den helt pltsligt vara normal igen, fr att sen bli liten och hlla p sdr. och en grej hnde som jag verkligen blev frvnad ver.
Under dagen/kvllen fick jag ofrivilligt stnd, utan berring, 4 gnger. Nog fr att man kan bli jvligt sugen, men att f upp den s, utan potensmedel har aldrig funkat fr mig och om man fr liv i den blir det liksom bara halvflagg och inte som nu, stenhrd.
4e gngen, gjorde jag ngot jag ngot t det, behver inte g in mer p det n att det tog tiiid, men oj oj..
Citera
2024-04-23, 05:24
Medlem
Andra saker som jag tyckte var lustigt r att jag kunde ta utan problem .. Och ssmningom, nr jag ville, kunde jag somna.. nstan.. lika ltt ingen.

Sov ungefr 5 timmar denna gng, men knde mig utvilad, skrev till brorsan att han skulle stta p en kanna kaffe (han r smidigt nog min granne). Steg upp, lite sliten i kroppen, tog tv magnesium, pissade, tog en liten lina, gick ver till honom o prata och drack kaffe. Var dr under i stort sett hela dagen,ville inte bli
helt nykter riktigt n s sprang in till mig o smg i mig en liten mini lina d o d.

Nu blev jag hungrig🤔, kemiska droger brukar dda aptiten och jag brukar bara kunna f i mig frukt o filmjlk typ, men vi bestllde pizza och jag fick i mig den ltt.

Brjade bli sent, knde att det var dags att g hem och lgga sig, ven denna gng var det hyffsat ltt att sova fast att det var betydligt tidigare n de andra kvllarna.

Knde fortfarande den dr gldjen och tnkte, detta blev en riktig fin helg nd, innan jag somnade.

Mndagen var jag pigg och glad, tnkte inte ens p droger, s inget sug. Det var sknt.
Citera
2024-04-23, 05:25
Medlem
Veckan gick, jag var ledig men knde att jag ville vara nykter, p onsdagen umgicks jag med en vn, vi brukar rka en jolle ibland nr han kommit hem frn jobbet.
Denna dag frgade jag om han ville smaka lite av affet, det ville han. Han har mer erfarenheter av det n jag, en period krde han p rtt rejlt. Han tyckte om det som jag hade, kndes som riktigt bra kvalitet sa han , men mrkte inte ngot utver det vanliga,. Han tyckte ocks att pupillerna osv frstorades ovanligt lite , men hade samtidigt varit med om det frr, inte det jag frklarade om det med tjackballen dock.. Aja, jag tog inget av det denna kvll.

Sen var det fredag, knde nu kr vi igen. Orkade inte bomba fr hade redan haft ont i magen pga andra problem under dagen, s jag snortade en 0,3 lina denna gng, delade upp den s jag fick lite gtt i varje borre, s var man igng igen, samma knslor igen, bra dag, fyllde p smtt d jag knde att det behvdes, vilket fortfarande inte var ofta.
P kvllen kom ngra polare frbi blev lite brshng i soffan hemma hos mig.
Dom blev pizzasugna, jag bestllde en kebabrulle, denna gng var jag inte s hungrig innan, men fick i mig halva, sparade andra halvan, gick fortfarande ltt att ta, att jag inte orkade hela hnder ibland ven nykter..

Dom var inte kvar s lnge, kl var vl strax efter tolvslaget nr dom gick.
Dom gngerna som jag kikade under kvllen s var pupillerna ngot strre men fortfarande betydligt mindre n vad jag r van vid, likadant som vriga dagar gllande kuken.

Jag rade dygna, men ville inte sluta stda mitt i natten 😂 o pltsligt var det lrdag morgon och jag var pigg. Sen var det kalas p dagen, hr tog det lite lngre tid innan jag kunde fylla p, men det var rtt sknt faktiskt, drog i mig en hyffsat stor nr jag kom hem runt 18 ist.

Knde fr att vara ensam hela kvllen. Spelade red dead till typ Kl 20. , drack lite rom och fyllde p lite i snoken d o d, la mig p soffan och bara njt.

Var uppe och sprang ngra gnger, drack mycket vatten, fortsatte ocks dricka rom, men snuttade bara hela kvllen.
Knde att nu brjar jag bli trtt runt kl 03, borstade tnderna, krp ner under tcket och somnade hyffsat fort, men efter varit vaken sen kl 10 p fredagen s var det inte s konstigt att det gick ltt denna gng.

Sen kom grdagen, vaknade runt kl 11, brukar aldrig bara g "Cold turkey" inte ens med "bara" alkohol, brukar typ alltid bli runt 3 st l eller ngot fr att trappa ner, s drog en medelstor lina till kaffet , efter ngon timme kte jag och bror till frldrarna p middag, tog en mini lina nr jag kom hem, knde att jag bara var lite pverkad, och det var bara det jag ville vara d. Gjorde lite allt mjligt. Sen skulle jag ut p en promenad innan sngen, rkte frst lite cannabis,drog helgens sista lina, en rtt s fjuttig en, sen gick jag den vanliga rundan med ngot snabbare skor n vanligt.

Men det r nu ngot blir fel, jag fick ett litet tryck i huvudet nr jag gick upp fr trappan i trapphuset , men det slppte fort, nr jag kom in i lgenheten och stod i hallen brjade det flimra lite men inte hela synfltet utan hr och dr, det var typiska frger. Rosa eller lila,bltt, grnt osv , det gick ver fort igen, gick och tvttade ansiktet i kallvatten lnge, jag sg inte konstig ut, inte ens trtt. Gick till kket, skulle plocka upp ngot frn en lda och pltsligt brjar det nnu mer obehagliga. Ett tryck till i huvud och nr jag reste p mig frn den bjda positionen kndes det som jag hll p att svimma, sen slppte det men sen brjade det rycka i kroppen, det frflyttade sig frn nacken till ryggen,till armen,till brstet, till benet till jag vet inte vad.

i min hjrna knde jag mig nu spiknykter, det kan man ju gra nr man fr lite panik, men min kropp var det inte och jag vinglade som fan, jag satt mig ner och drack mycket vatten, hjrtat och halspulsdrorna och tinningarna dunkade fort och framfrallt hrt som fan.
Hjlpte inte att sitta stilla, brjade bli lite orolig, aldrig knt detta p ngot innan, gick runt och runt i lgenheten och hll mig om hjrtat, vet inte om det var det som gjorde ont eller en muskel/nerv dr omkring, men just d kndes det som hjrtat, frskte andas lugnt och inte stressa upp mig, se s det inte bara var noja, men nej , ngonting var det. Va nra att ringa ambulansen ett tag nr det var som vrst o kndes som det bara kade,men jag avvaktade, det vill jag bara gra om jag absolut mste. Detta hll p lnge, minst 2 timmar knns det som,tillslut brjade det knnas lite bttre men fortfarande inte bra.
La mig ner men vgade inte frska sova just d frrn det kndes ytterligare lite bttre.

Somnade tillslut sov enda till kl 16 idag.
Som tur r, r jag ledig ytterligare ngra dagar. Jag vaknade, knde mig fortfarande obehagligt groggy, kroppen vldigt vinglig och knde mig allmnt frvirrad som sagt.

Och har bara funderat hela dagen p vad som hnde, r det utbankat med ngot farligt skit trots allt, konstigt att jag inte brjade m dligt nn gng innan den dr sista fjuttiga linan, verdos knns det inte som d jag knner att jag inte tagit tillrckligt fr det nn av dagarna. Fortfarande ungefr halva psen kvar och d har jag ju ven bjudit lite , och har haft den i tv veckor s "verdos"knns orimligt..
Fr tillfllet knner jag mig inte alls sugen p att testa en lina till ur psen pga det.
Citera
2024-04-23, 05:44
Medlem
Lifestealers avatar
vill inte komma med ngra moralkakor eller s men jag var likadan en gng i tiden. lste p, testade det mesta. det var mitt hemliga intresse, men det tappar sin charm efter ett gng r. Efter ett tag brjade jag hnga mycket med likasinnade och levde i den vrlden bra lnge. knark och kriminalitet. mycket tjejer. haft mycket roligt p dom, men det har ven hnt en del dliga saker genom ren. nd knarkar jag.

hller mig dock undan vissa droger idag. benso och tjack r satan sjlv. fr att inte tala om alla ckliga avtndningar man gtt igenom genom ren. Man frlorar sig sjlv tids nog. man blir helt tom. opioider/opiater blir man torsk p snabbare n man hinner blinka. och s vidare. cannabis har inte s mnga baksidor frutom att man kan nojja p det och man fr dligt minne vid frekvent anvndande. det fr man frvisso av av alla droger om man anvnder frekvent. tjack ingen smn = dligt minne, benso blackout = noll minne, cannabis = nrminnet skit, opioider/opiater glmmer det mesta. annars r det min go to drog - cannabis. LSD och liknande r inget man ska "knarka" p. dr r set and setting a och o och det hela ska ses som en upplevelse. alkohol r bland dom vrre. br jag nmna att jaq testat det mesta i rc vg? mephedronet var ju nt unikt nr det kom.

snart sitter du dr och runkar 3 dygn p tjack och letar efter det perfekta porrklippet som du aldrig hittar med en miljoner flikar ppna tills datorn krashar "minnet slut". det ena klippet vrre n det andra. blir aldrig liv i ballen. svett. mer svett. snart brjar du skjuta skiten och inser att man fr maxmal kthet av det. akta dig fan va cklit det r och vad cklig man blir. hittar man en likasinnad tjej att knulla med s kommer man cklas av varandra efter ett tag. undvik att tjackknulla med din tjej. hon kommer bli vrsta slynan och deet dr r svrt att sudda bort sen i verkligheten det gr inte tror hon tycker du r minst lika cklig ocks. nd tycker bda det r bsta sexet. tjejer blir likadana som killar. kta. tjackballe och kenfitta. det r grejer det.

sen vill jag bara sga att alla blir lugna och fokuserade av sm doser tjack och alla blir ptnda av stora doser. adhd eller ej.
Senast redigerad av Lifestealer 2024-04-23 kl. 06:21.
Citera
2024-04-23, 05:55
Medlem
ThExanors avatar

Ja. Det spelar ingen strre roll. Kptestkitet fr ditt bsta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto