Om adressen och namnen stämmer, finns kvinnan på adressen med på denna sidan om någon är intresserad. Scrolla ner till cykelkurser för vuxna och starta videon. I hjälm och rosa tröja.
Ni som ej fattar att ambulanspersonal behöver ta ur tjänst, de behöver nog se de mesta andra springer ifrån..
visa lite mer respekt åt blåljuspersonal kanske
Senast redigerad av emelieb 2024-04-24 kl. 05:40.
Jag tror de handlar om två psyko föräldrar som gjort helt sinnessjuka saker mot sina barn och något litet barn/syskon par har då försvarat sig själv och huggit ena föräldern, något sånt.
Bara spekulationer men vi får se.
Därför dom inte rubricerat något ännu och är förtegna.
”En vuxen person är allvarligt skadad.
Polis utreder också våld mot barn på adressen, enligt uppgift till Aftonbladet.”
Enligt uppgifter till LT är två minderåriga personer skadade.
Självförsvar från barnens sida tror jag.
Om de vore ena föräldern som gått crazy tänker jag att dom hade rubricerat mordförsök direkt?
Kvinnan och hennes nya pojkvän ligger bakom hela händelsen.
^arabfarsan^ är halvtransa, han brukar gå runt med klackar och femina kläder m.m
Han är snäll och skulle inte kunna skada någon, han är en tönt helt enkelt.
^arabfarsan^ är halvtransa, han brukar gå runt med klackar och femina kläder m.m
Sluta säg han skulle inte kunna skada ngn. Sluta va så naiva
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!