Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 06:21
Medlem
Mune Sangss avatar
Är detta med att pappan är transvestit en bisarr trådsanning/ironi/skämt ?
Eller finns det någon substans/källhänvisning till påståendet ?
Citera
2024-04-25, 06:26
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Är detta med att pappan är transvestit en bisarr trådsanning/ironi/skämt ?
Eller finns det någon substans/källhänvisning till påståendet ?

Det är flera olika medlemmar här som har skrivit om pappan. Någon eller några har sett honom ute iklädd peruk och kvinnokläder. Jag trodde att det var ett skämt först men när fler och fler skriver om hans böjelse ser jag inte det som någon trådsanning längre. (När frun gått ute med maken, klädd som kvinna har hon sett oberörd ut)
Senast redigerad av Combival 2024-04-25 kl. 06:28.
Citera
2024-04-25, 06:27
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BojkottarALLA
Kan någon förklara för mig hur pappan skulle skada sig själv med livshotande skador? För mig är det osannolikt att ta död på sig själv med flera stickskador utan att få ont

Vem har sagt att det inte gör ont?
Såg en video där en man skar huvudet av sig själv( nästan iallafall , innan han dog av förblödning från halsen, då satt inte ens halva huvudet kvar)
Citera
2024-04-25, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engulbanan
Att ambulanspersonal som va på plats blir tagna ur tjänst pga brottets omständigheter läser man inte allt för ofta.
Som ambulanssjukvårdare är man ganska härdad med tanke på vad dom får se i jobbet. Så att barnen inte hade synliga skador tror jag bara är skitsnack.

(Off t men
Bara för att det inte skrivs om det, så betyder det inte att det inte händer... Eller tror du att msm alltid får veta, eller skriver, om allt som händer?)

En helt vidrig händelse, att barn ska mördas!

Funderar på hur de här stackars barnen haft det i sina korta liv? Vad har de blivit utsatta för genom åren? Vad märktes utåt?
Citera
2024-04-25, 06:41
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engulbanan
Att ambulanspersonal som va på plats blir tagna ur tjänst pga brottets omständigheter läser man inte allt för ofta.
Som ambulanssjukvårdare är man ganska härdad med tanke på vad dom får se i jobbet. Så att barnen inte hade synliga skador tror jag bara är skitsnack.

Som en annan person skrev tidigare, I det här fallet så är ambulanspersonalen också vittnen. De blev sannolikt hörda direkt efter händelsen av polis. Det är en till god anledning att de togs ur tjänst.
Citera
2024-04-25, 07:03
Medlem
plusnios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinklight
Det har rapporterats att det var grannar som larmade. Det måste innebära att det varit ett jäkla liv i huset? Eller vad var det som fick grannarna att reagera?

Läste i Göteborgs Posten igår att grannar hört skrik.

(Kan tyvärr inte länka, och jga TROR ändå att dte var en låst artikel)

Försöker mig på att länka ändå- få se om det funkar?
https://www.gp.se/krim/grannarna-eft...7-668d1640fad9
Senast redigerad av plusnio 2024-04-25 kl. 07:26. Anledning: Försöka lägga in en länk..
Citera
2024-04-25, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thuge
Är han smal med höga klackar vickandes när han går? Rätt mörk i hyn.

Nja rätt normalbyggd och aldrig sett han i klackar men möjligt han hade det ibland. Inte mörk i hyn. Tveksamt han varit ute bland så mycket folk känns mer som det var jobb och sen hem. Men hade arbetskläder och peruk plus läppstift och även fejkbyst de gånger jag så han som Lilly.
Citera
2024-04-25, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
okej men det är ju en trådsanning trodde jag?
Skulle aldrig vara tillåtet i hans hemland att komma ut som trans!

Nä såklart han inte kunde komma ut som trans i Egypten men nu bor han ju i Sverige. Tror inte hans övriga släkt gör det men det vet jag ingenting om men fick den känslan bara.
Citera
2024-04-25, 07:16
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
… Inom islam är mord dessutom strikt förbjudet..

Er du totalt efterbliven?

Muslimer slagter ikke-muslimer på daglig basis, i hele Europa incl Sverige, men det har du kanske missat?

Ja mord er haram inom islam OM muslimen er i dar al salam, men vi er i dar al harb, krigets hus, og der finns helt andre regler.
Citera
2024-04-25, 07:22
Moderator
Parongatans avatar
Finns det publicerade vittnesmål från de grannar som larmat 112 angående de skrik och bråk som högst sannolikt föregick de båda morden?

Tråden innehåller som vanligt, mest trådtjafs där debila nötter ska hacka på varandra, fastna i skitdetaljer och märka ord.

Det är relativt sällan inomhus mord föregås av såpass ljudliga skrik och bråk, att människor på utsidan hör och sedan larmar 112.

Så frågan är vad som är sagts i media om dessa vittnesmål?

Jag tror definitivt att den nyblivne cyklisten har all kapacitet att gå bananas. Ögonen ser sjuka, avstängda, iskalla och obehagliga ut. Som att hon har massor med våldskapital, när något går henne emot.

Som en colombiansk Christine Schürrer.
Citera
2024-04-25, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurkan
Nja rätt normalbyggd och aldrig sett han i klackar men möjligt han hade det ibland. Inte mörk i hyn. Tveksamt han varit ute bland så mycket folk känns mer som det var jobb och sen hem. Men hade arbetskläder och peruk plus läppstift och även fejkbyst de gånger jag så han som Lilly.

Pratade du med honom, tänker eftersom du vet namnet? Sen undrar jag också efter alla dessa inlägg 1. Är ”Lilly” mammans pojkvän? Vet vi det? 2. Var ”Lilly” överhuvudtaget i närheten i samband med morden? 3. Bodde ”Lilly” i närheten?
Citera
2024-04-25, 07:33
Medlem
Varför pratas de inte om detta något alls på nyheterna? Och tråden är rörig. Kan någon lägga upp sammanfattning på familj och vem GM är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in