Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killeisthlm
Sen beror det mycket på vart i landet man jobbar.
Mer i Stockholm.
Mindre i Kiruna.
Typ.

Jo såklart. Men jag tror inte det hör till vanligheterna oavsett att åka på barnamordslarm.
Citera
2024-04-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westbeastboy
"Morden kan ha begåtts innan polisen kom" enligt aftonbladet. Ja vad fan skulle de skett när polis är på plats? Jävla dålig journalister o uttrycka sig.

Det står faktiskt ’ en tid ’. Kan i värsta fall betyda att barnen dog redan den 22 april ex. Eller tidigt på tisdagen den 23 april.
Citera
2024-04-25, 21:42
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Det står faktiskt ’ en tid ’. Kan i värsta fall betyda att barnen dog redan den 22 april ex. Eller tidigt på tisdagen den 23 april.

Ja det beror ju på hur länge mamman varit borta 🤔
Citera
2024-04-25, 21:44
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Nån som vet om misstänkta ifråga identifierar sig som kvinna eller man? Har misstänkta ansökt könstillhörighet? Om kvinna kan det vara tal om en moders dödliga våld mot sina barn i detta fall

Jag tror faktiskt inte ett endast dugg på detta med transa eller liknande. Jag tror bara det är påhitt av någon här i tråden
Citera
2024-04-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself

Men fy, hemska tanke! Någon här i tråden nämnde att mamman skulle ha varit på en operation innan hon kom hem. Om det stämmer börjar man ju i så fall fundera - var det en dagkirurgisk operation eller har hon t.o.m. legat inne?? Då kan det ju hänt tidigare...
Citera
2024-04-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Jag tror faktiskt inte ett endast dugg på detta med transa eller liknande. Jag tror bara det är påhitt av någon här i tråden

Vilka uppgifter baserar du den "tron" på?
Citera
2024-04-25, 21:49
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Vilka uppgifter baserar du den "tron" på?

Baserar det på min tro, det är vad jag tror och den känslan jag har 😊 kan inte det minsta se en Egyptier springa runt med peruk och klackskor 🙈😅
Citera
2024-04-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Baserar det på min tro, det är vad jag tror och den känslan jag har 😊 kan inte det minsta se en Egyptier springa runt med peruk och klackskor 🙈😅

Snabb gogling
https://www.reuters.com/article/idUSKBN27S1OC/

"Egyptian transexual woman faces uphill battle against stigma"

Malak al-Kashif (born 1 November 1999) is an Egyptian human rights and LGBT rights activist. Al-Kashif is the first known openly transgender Egyptian to be arrested for political reasons.
Citera
2024-04-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Muslim som vanligt?

Kristen
Citera
2024-04-25, 22:13
Medlem
Väldigt mysko att mannen hade stickskador i bröstet när patrullen ankom till platsen. Tror ni att han försökte ta sitt eget liv, eller var det möjligen mamman som högg honom i självförsvar (med tanke på att hon släpptes fri)?

Kan det ha varit en totalt utomstående GM?
Citera
2024-04-25, 22:16
Medlem
StonedMonkeys avatar
Nya uppgifter i Aftonbladet

Citat:
Barnen som hittades livlösa i sin säng kan ha varit döda en tid innan polisen kom till platsen, enligt uppgifter till Aftonbladet.

Mamman som nu friats från alla misstankar larmade grannar om vad som hänt varpå de tillkallade polis, enligt källor.

Källor uppger att polis fick avfyra elchocksvapen mot pappan i sovrummet där barnen hittades.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nnan-polis-kom

Han kan ju inte vart så skadad ifall polisen behövde el-chocka honom.. Hade bilden innan av att han var ganska illa skadad, synd att så inte verkar vara fallet..
Senast redigerad av StonedMonkey 2024-04-25 kl. 22:20.
Citera
2024-04-25, 22:24
Medlem
Min enda tanke i detta är att jag verkligen hoppas barnen slapp lida och inte behövde vara rädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in