Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Varför bara inte göra det enkelt: Fram med bevisen på Jocke i del 3!! Inne på dag 12 snart utan något. Folk väntar. Det verkar ju som de sitter på nåt så Statsministern kommer bli intresserad också.
Kommer inget tolkar jag det som att inget finns. Chrippa har ju dribblat bort sig med de små bollarna. Hur ska det bli med den stora? Kan bli underhållning.
Om Jocke är så hemsk så sänk honom bara. Jag vet att han väntar och själv vill se de. Det funkar inte att skrika bevis och sen sitta tyst i båten.
Kan inte Chrippa göra en Q&A där han dribblar bort sig ännu mer?
Det kan omöjligt vara svårt för Jocke att förutse nästa drag, om det kommer.
Om det inte är värsta lögnen som är så sjukt hittepå.
De flesta människor, utom några här samt några yngre personer och medelålders kvinnor ( vad är det för fel på dessa elaka kärringar) ser en person som kämpat hårt för att komma ur missbruk mm Och är glada för hans skull.
Chrippa hade så många som följde honom och uppskattade hans adhdpersonlighet och snabba uttalanden innan han började visa otroligt dålig attityd mot sina följare.
När Jocke var hans plånbok och räddare var han bra. När han satte ner foten som en fostrande förälder blev det ett gapande utan dess like från flera håll.
Mycket avundsjuka ser jag. Varför avundas man Jocke så djupt?