Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 23:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du skrev hela tiden att det kom direkt från Jocke. Ljög du då?

Var det inte så att Jocke skrev till dig innan den 1/1 och sen höll tät kontakt med dig med ny information nästan varje dag? Gått efter bevisen? Det är du som har startat ryktena. Kanske för att du har litat på fel människa.

Du ändrar dig lite för ofta för att man ska kunna känna att du är pålitlig.

Jag hoppas att Chrippa för evigt tar avstånd och att Jocke skäms över sitt agerande. Han, Linnea och Lillen ser äntligen ut att vara lyckliga. Hoppas dom hinner samtala med Julia nu så att alla kan komma överens även i framtiden.

Varför bara inte göra det enkelt: Fram med bevisen på Jocke i del 3!! Inne på dag 12 snart utan något. Folk väntar. Det verkar ju som de sitter på nåt så Statsministern kommer bli intresserad också.

Kommer inget tolkar jag det som att inget finns. Chrippa har ju dribblat bort sig med de små bollarna. Hur ska det bli med den stora? Kan bli underhållning.

Om Jocke är så hemsk så sänk honom bara. Jag vet att han väntar och själv vill se de. Det funkar inte att skrika bevis och sen sitta tyst i båten.

Kan inte Chrippa göra en Q&A där han dribblar bort sig ännu mer?
Citera
2024-04-25, 23:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Chrippa matar monstret, utan monster, inga Cash. Eller hur?? Kämpa på, ni kommer säkert på fler påhittade storys Jocke gjort. Fram med bevis nu då?!??
Var lite källkritisk, jag tar informationen från 400Bens inlägg. Tror du fortfarande på konspirationsteorin att Linnea slagit barnet, är med i en sekt och har borderline?

Jag har precis presenterat för dig hur drevet startades och allt är egentligen 400Bens egna ord. Det var Jocke.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är fortfarande jag. Men Jocke har golvat mig med matriel på Linnea.
Citat:
Jocke kommer kolla med polis idag om han kan släppa detta på Flashback. Fick mer nu. Får han kommer det ut!
Citat:
När du får se kommer du få se. Det är sms mellan Linnea och Chrippa med Linneas nummer tagna med kameran på skärm. Jocke fick fullmakt för Chrippas sms tömning.
400Ben; återkom med svar på frågorna jag ställde istället för att ställa nya utan att först svara.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-25 kl. 23:42.
Citera
2024-04-25, 23:35
Medlem
Vart visst ingen Stream ikväll som Chrippish utlovade?
Citera
2024-04-25, 23:37
Medlem
Citat:
Bra. Då är vi överens om att Joakim är den som har matat drevet från dag 1.

Det är synd om Chrippa i dagsläget. Tänk att ha en bror som utsätter sitt ex eller flickvän för ett sånt drev? Och än själv, sin mamma och sin bror…

Vilket aldrig hänt

Varför valde Kräftan att bekräfta exempelvis misshandel mot barnet, att L har en mental störning, att hon skulle ha ninjasparkat han i ansiktet, insinuerat att han skulle vara tänd på sitt barn, med mera?
Varför var han så glad och gottade sig rejält i drevet med "Gone girl", ville att Anjo skulle mata ut fler videos, hånade L offentligt dagarna ut i ända?
Väldigt märkligt och rent av sjukt att sitta och ljuga om så allvarliga saker.
Tyckte han att det var en rolig grej bara?
Citera
2024-04-25, 23:44
Medlem
Citat:
Var lite källkritisk, jag tar informationen från 400Bens inlägg.

Tror du fortfarande på konspirationsteorin att Linnea slagit barnet?

Sjukt roligt att du tar upp detta och skriver konspirationsteorier.
Det är direkt från Chrippa det kommer. Tror du på Chrippa när han vittnade om att Linnea slagit Chloe och gjort det värsta man någonsin kan göra mot ett barn? Varför ska vi tro någonting Chrippa säger om han la fram konspirationsteorier? Kom med bevis nu att det han säger om Jocke är sant?! Vi väntar på bevis, inte bara massa löptext upp och ner här hur "alla" vet!! Fram med det.

Jag tror inte ett skit på Chrippa. Tror han är liten kappvändare och sanningen blir den som passar hans story just nu.
Citera
2024-04-25, 23:53
Avstängd
Att Linnea slagit C var en misstanke i början. Håll sär på det och konspirationsteorier.

Detta pga
Linneas sms
Vad C sagt
Vad Chrippa själv sagt
Hur nonchalant hon kunnat vart mot C
Deras bråkiga förhållande

Sedan tror jag att Linnea slagit C menats mer att hon knuffat henne i skidbacken/köksgolvet. Inte knytnävsslag.
Citera
2024-04-26, 00:01
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Förstår inte ens varför den här tråden existerar? Grundregel nummer ett på flashback är ju att aldrig mata trollen. Chrippa är ju det största trollet. Alla känner någon som honom. Som inte duger till något annat än att bara babbla och tro att han är störst bäst och vackrast. Pumpar testo och snortar ladd, begår skattebrott, penningtvätt och är person non grata i sitt eget land. Svinbra så.

Låt honom självdö bara. Ge honom ingen uppmärksamhet, kolla inte hans klipp, kommentera inte hans poster. göd inte algoritmen åt honom. Låt honom bara dö.
Håller med till 100%. Har bara följt detta ett par dagar. Det är en sjuk narcissist ut i fingerspetsarna.

Citat:
Och din signatur

"Det är svårt att vinna en debatt mot en smart person. Men det är omöjligt att vinna en debatt mot en idiot."

Klockrent här.
Passar perfekt efter vad jag läst och sett.
Citera
2024-04-26, 00:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
I mitt tycke är Ben den som är trovärdig och den som har mest fakta. Har fullt förtroende för honom, han vet samma saker som jag själv fått veta.

Ben har direktkontakt med båda parter och en av dessa parter hotar med våld och annat trams. Zigenaren har ett skapligt punschable ansikte, och han kommer säkerligen få sig ordentligt med stryk när han riktar sin glappkäft mot fel person.

Fillersprinsessan har släppt en video för någon dag sen och man tror på riktigt att hon stannat rent mentalt i 15 års åldern.

Ingen av de kan redigera videos och deras vloggar är dötrista, så nog måste de hålla dramat vid liv om det ska generera någon inkomst på kanalen.
Citera
2024-04-26, 00:05
Medlem
Citat:
Att Linnea slagit C var en misstanke i början. Håll sär på det och konspirationsteorier.

Detta pga
Linneas sms
Vad C sagt
Vad Chrippa själv sagt
Hur nonchalant hon kunnat vart mot C
Deras bråkiga förhållande

Sedan tror jag att Linnea slagit C menats mer att hon knuffat henne i skidbacken/köksgolvet. Inte knytnävsslag.

Lika illa att knuffa ett barn. Kräftan kan ju svara på den hur det egentligen låg till eftersom han bekräftade att barnet skulle ha blivit misshandlat plus lite andra sjuka saker som han hävt ur sig.

Mycket anmärkningsvärt att bekräfta misshandeln för att sen ta tillbaka det, för att sen ta tillbaka det igen.
Citera
2024-04-26, 00:12
Medlem
Citat:
Min info kommer från olika håll. Är det så svårt att fatta? Får PM från folk dagligen.

Det är inte så enkelt att jag får det från Jocke eller sitter och hittar på.

Jag känner att jag har ryggen fri. Jag har haft fel om vissa saker, Linnea fick mycket skit i Januari hon inte förtjänade men jag har alltid gått efter bevisen.

Jag är säker på:
De lever i toxic förhållande
Soc borde ingripa
Jocke håller inte på med nåt drev pga att han inte klarar av nej eller vill byta Jonna mot Linnea. Varför inte Olivia då istället? Går inte ihop.

Jag tror:
Chrippa sitter inne senast 2026.

Btw som en skrev idag: Det är inte NORMALT att sitta häktad eller utredas av Soc. Tänker på i min närhet och känner 1 (av över 500) som suttit häktade. Utreda av Soc? Kanske 2 men det har varit systrar WT med droger. Det är inte normalt nej!

Och btw: Varför pratar Linnea stockholmska nere i Marbs? Säger allt.

Denna tråd kunde varit så mycket bättre men några drar ner den i kloaken. Inte för de tycker annorlunda.

Det är verkligen inte normalt.
Jag känner inte en enda som varit häktad.
Jag har ingen i min närhet som varit utredd av soc.

Ja det är ju fler som är insatta utom just de i familjen och Chrippa får skylla sig själv då han skjuter åt alla håll. Visst, just nu ser han att allt ger honom visningar. Men en dag kommer han ner på jorden och då betyder inte visningar ett endaste dugg.
Citera
2024-04-26, 00:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Är nog bråkigt nere i Marbella hos zigenarfamiljen.

Enligt mina källor (nej inte Jocke håll han utanför denna gång tack) är Chrippa vaken till 5 på nätterna. När vaknar C kan man undra.
Citera
2024-04-26, 00:21
Medlem
Citat:
Varför bara inte göra det enkelt: Fram med bevisen på Jocke i del 3!! Inne på dag 12 snart utan något. Folk väntar. Det verkar ju som de sitter på nåt så Statsministern kommer bli intresserad också.

Kommer inget tolkar jag det som att inget finns. Chrippa har ju dribblat bort sig med de små bollarna. Hur ska det bli med den stora? Kan bli underhållning.

Om Jocke är så hemsk så sänk honom bara. Jag vet att han väntar och själv vill se de. Det funkar inte att skrika bevis och sen sitta tyst i båten.

Kan inte Chrippa göra en Q&A där han dribblar bort sig ännu mer?

Det kan omöjligt vara svårt för Jocke att förutse nästa drag, om det kommer.

Om det inte är värsta lögnen som är så sjukt hittepå.

De flesta människor, utom några här samt några yngre personer och medelålders kvinnor ( vad är det för fel på dessa elaka kärringar) ser en person som kämpat hårt för att komma ur missbruk mm Och är glada för hans skull.

Chrippa hade så många som följde honom och uppskattade hans adhdpersonlighet och snabba uttalanden innan han började visa otroligt dålig attityd mot sina följare.

När Jocke var hans plånbok och räddare var han bra. När han satte ner foten som en fostrande förälder blev det ett gapande utan dess like från flera håll.

Mycket avundsjuka ser jag. Varför avundas man Jocke så djupt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in