Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 12:40
Medlem
Raktinyllets avatar
Ska tydligen genomföras en koranbränning på skärholmen idag och elever uppmanas hålla sig borta.

Någon som vet vem som ligger bakom detta och om det kommer livesändas någonstans?

Tror ni det kommer bli stor uppslutning med tanke på vad som hänt i skärholmen den senaste tiden?
Citera
2024-04-26, 12:44
Avstängd
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Ska tydligen genomföras en koranbränning på skärholmen idag och elever uppmanas hålla sig borta.

Någon som vet vem som ligger bakom detta och om det kommer livesändas någonstans?

Tror ni det kommer bli stor uppslutning med tanke på vad som hänt i skärholmen den senaste tiden?

Det finns en svensk kvinna som bränner koraner runt om i Sverige, som tidigare var ett fan till Momika som i sin tur härmade Paludan.
Antar att det är hon, vem annars? Hon bor även här i Stockholm. Så det ligger nära tillhands och tro att det skulle röra sig om just henne. Vet dock inte vad hon heter.

Initiativet är rätt i och med att det med 99% säkerhet var muslimmigranter som sköt ner Mikael och det är även de som orsakar 90% av allt grovt våld i Sverige. Bränn sagoboken. Den är ändå påhittad av en pedofil som våldtog barn. Jorden klarar sig bättre utan det som står i den där lögnboken.

Att bränna en bok är en fredlig protest utan våld, ett bra initiativ. Fler borde ta efter.
Senast redigerad av ollahenne 2024-04-26 kl. 13:01.
Citera
2024-04-26, 12:46
Medlem
Niggerss avatar
Hoppas polisen har tillräcklig med gummikulor och klara nedkämpa upplopps slöddret den här gången.
Citera
2024-04-26, 12:49
Medlem
kneegrowhitlahs avatar
Muslimerna kommer att gå loss med eldvapen, det kommer att vara starskottet på inbördeskriget.
Senast redigerad av kneegrowhitlah 2024-04-26 kl. 13:20.
Citera
2024-04-26, 12:54
Medlem
Hedlund Media sänder live på youtube.
Startar 13:55.
Citera
2024-04-26, 13:08
Medlem
Vitiss avatar
Jag är kluven till detta.
När Momika gjorde det blev jag irriterad; han brände inte för att visa omvärlden att Sverige har både yttrandefrihet och demonstrations rätt, han brände av högst personliga syften och försatte genom sin handling Sverige i ett högriskläge.
Ut med karl’n!
Paludan vet jag inte vad jag ska tycka om.
Jag tror inte att karln är efterbliven, även om hans yttre talar för det.
Den nu aktuella koranbrännerskan känner jag inte till så mycket om; vilken är hennes drivkraft?
Är hon bara en knäppgök?
Klart som fan det kan bli ansträngd stämning när koranen (vägra stort K!) bränns i Orten där många sätter sagor före landets lagar.
Skärholmen är dock inte värst, men jag förstår att det relaterar till den nyligen dödade Mikael.

Det vore fränt om Magdalena Andersson kom dit och stöttade aktionen.
😉
Citera
2024-04-26, 13:10
Avstängd
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Jag är kluven till detta.
När Momika gjorde det blev jag irriterad; han brände inte för att visa omvärlden att Sverige har både yttrandefrihet och demonstrations rätt, han brände av högst personliga syften och försatte genom sin handling Sverige i ett högriskläge.

Det tror jag inte. Han brände väl koranen av samma anledning till att hans kompis brände koranen, vilket han fortfarande gör tillsammans med den här kvinnan. Det är knappast ett skådespel för att få uppehållstillstånd eller nått. Det grundar sig i förakt mot islam.

Sen kan man ifrågasätta om en invandrare ska få demonstrera här, fullt legitim frågeställning!
Senast redigerad av ollahenne 2024-04-26 kl. 13:14.
Citera
2024-04-26, 13:11
Medlem
Korskvinnan

Här är länken till kommande live:
https://www.youtube.com/watch?v=gowfWw_IYQo
Citera
2024-04-26, 13:14
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Det tror jag inte. Han brände väl koranen av samma anledning till att hans kompis brände koranen, vilket han fortfarande gör tillsammans med den här kvinnan. Det är knappast ett skådespel för att få uppehållstillstånd eller nått. Det grundar sig i att välgrundat förakt mot islam.

Sen kan man ifrågasätta om en invandrare ska få demonstrera här, full legitim frågeställning!

Så Din uppfattning är att Momika brände koranen enbart för att peka på Sveriges friheter samt hans förakt mot islam?
Citera
2024-04-26, 13:18
Avstängd
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Så Din uppfattning är att Momika brände koranen enbart för att peka på Sveriges friheter samt hans förakt mot islam?

Nä inte enbart så klart. Men jag tror han drivs av ett förakt mot islam mestadels, precis som hans vän. Hans vän bränner nu koranen med den där kvinnan. Så jag tror det finns mer bakom det. Sen säger jag inte att han inte kanske har fler baktankar med det. Men jag är övertygad av att alla 4 koranbrännare drivs av ett förakt mot islam och muslimsk massinvandring. Främst muslimsk massinvandring och muslimsk migrantvåld.

Inte nödvändigtvis av yttrandefriheten i sig, det skiter de nog i. Det handlar om ett förakt mot allt som sker i Sverige och väst, som är orsakat av muslimsk massinvandring.
Citera
2024-04-26, 13:40
Medlem
Intressant att media har slutat ge koranbränningar uppmärksamhet nu när de inte längre kan använda det för att stoppa nato-anslutningen.
Citera
2024-04-26, 13:40
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Är denna kvinna psykisk störd? får såna vibbar av henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in