2024-04-27, 00:12
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Dattera til TH har en snn en, samme farge

Ja, det husker jeg. Tror faktisk det var du som gravde fram bilde av den.
Men mener den var nevnt et annet sted, om man vurderte om det var den som hadde kjrt over den plenen, husker ikke.
Citera
2024-04-27, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Men mener den var nevnt et annet sted, om man vurderte om det var den som hadde kjrt over den plenen, husker ikke.

Stemmer det.
Citera
2024-04-27, 00:15
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det ble jo snakket om kjttbyen p Furuset her for noen r siden, ang slakteavfall.

Ja, tenkte p det med den kjttsentralen, om man f.eks. har 20 tonn med slakteavfall-suppe, s blir det jo vanskelig finne restene av et menneske oppi der.
Undrer p om Ezazi har flere bygg. F.eks. et eget slakteri, og s denne kjttsentralen i Potteveien 4.
Citera
2024-04-27, 00:27
Medlem
Citat:
Om det er ferdig oppdelt fra slakteri osv.
Tipper det kommer i hele stykker hvor bein og hode er fjernet. Eller det vet jeg ikke.

Edit: Men ikke der avfringen fra trkepapir kommer fra, men jeg ser det var ikke det du mente.
Citera
2024-04-27, 00:30
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Virker ikke som et slakteri, ihvertfall ikke det bygget som han er avbildet utenfor i Pottemakerveien 4.
Men usikker p i hvilket format de fr kjttet. Om det er ferdig oppdelt fra slakteri osv.
Her er et bilde tatt utenfor der i slutten av 2023, der det er noe tyrkisk matgreier. Kermes Tyrkisk Matmesse. Omreisende matmesse som er i Stavanger og Drammen bl.a.

https://www.google.com/maps/uv?pb=!1...06134&ictx=111

Jeg og noen andre var inne p dette med slakteri i oktober 2023:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2024-04-27, 00:33
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsvogeren
Dette kan teoretisk linkes til MWL og kretsen rundt han. P Furuset ligger det storfe-slakterier som p eiersiden igjen har forgreninger til MWL via hans norsk-pakistanske venner. En tidligere straffedmt norsk-pakistaner (f.1962) er tungt inne p eiersiden i halal-slakteriene der p Furuset. Mannen er nr venn av MWL og i tillegg er han bosatt p Lrenskog. MWL er godt kjent i omrdet rundt slakteriene, (som ligger noen steinkast fra IKEA/gamle Furuset Ishall). Ser vi et mnster her? Lsningen ligger lokalt sa TH.

Og her har vi svaret fra exsvogeren og linken mellom Kjttsentralen og MWL. Dette er alts fra oktober 2023.
Citera
2024-04-27, 00:35
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsvogeren
Dette kan teoretisk linkes til MWL og kretsen rundt han. P Furuset ligger det storfe-slakterier som p eiersiden igjen har forgreninger til MWL via hans norsk-pakistanske venner. En tidligere straffedmt norsk-pakistaner (f.1962) er tungt inne p eiersiden i halal-slakteriene der p Furuset. Mannen er nr venn av MWL og i tillegg er han bosatt p Lrenskog. MWL er godt kjent i omrdet rundt slakteriene, (som ligger noen steinkast fra IKEA/gamle Furuset Ishall). Ser vi et mnster her? Lsningen ligger lokalt sa TH.

Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Dette er veldig interessant, synes jeg.

Vet du noe mer om forbindelsene?

Hva ble pakistaneren dmt for i sin tid?

Og @firstspring er dette folk dere kjenner til?

Dette flger forrige post.
Citera
2024-04-27, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Etterforskningen pgr for fullt og saken er p ingen mte konkludert.
Politiet bekrefter i dag at de flger opp en del nye opplysninger.

Ptaleansvarlig kan fortelle at politiet fortsatt jobber med materialet de besitter.
Men etterforskningen har noen nye temaer de vil flge opp og sjekke ut.

Dette er knyttet til kriminalteknikk, vitner og video og gjelder flere temaer.

I et svar til ABC Nyheter i dag svarer ptaleansvarlige flgende p dette:
Vi har gjennomgtt informasjonen som ligger i saken p nytt, i tillegg til at det er nye opplysninger som vi ogs flger opp. Dette gjelder innenfor flere tema, blant annet knyttet til kriminalteknikk, vitner og video. Vi har ingen ytterligere kommentarer
https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...e-opplysninger

Veldig spesiell utvikling i saken. Jeg tror mye av dette er taktisk, for f TH til tro at han er ute av etterforskningen, og kan fle seg trygg. Jeg er fortsatt overbevist om at han er hovedmannen i denne saken, men politiet anser seg ferdig med etterforskningen rundt han som person, og flger n andre personer og spor for finne de siste bitene i puslespillet. TH vil garanter bli trukket inn igjen i saken p ett eller annet tidspunkt nr puslespillet er fullfrt. Denne saken er langt fra over, og etterforskningen fortsetter for fullt🧐
Citera
2024-04-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Og her har vi svaret fra exsvogeren og linken mellom Kjttsentralen og MWL. Dette er alts fra oktober 2023.
Wow. Spennende.
Citera
2024-04-27, 01:02
Medlem
Citat:
Denne?
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2024-04-27, 01:09
Medlem
Meget mulig det kan vre S*harok, notorisk kriminell, mest svindel, restauranter, smugling. I tillegg til Lime, naturligvis. Men han er ikke krypto- smart. Kan det vre en kobling mellom PSS og SE?
Citera
2024-04-27, 01:15
Medlem
begrave liket var alltid risikofylt. Furuset kan ha vrt en bra plass for dumpe det i industrielle omgivelser. Det som ikke gir mening er at TH har dratt inn s mange mennesker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in