Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 12:03
  #10765
Medlem
Finns flera salonger där mor och dotter jobbar tillsammans, även med extra. Hur känns det?


Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Var på ett ställe i veckan där det låg en tjej på typ kanske 13 år i en soffa under en filt medan hon glodde på tiktok typ. Klockan var runt 16-17 så jag tänker att det var en dotter till någon, som nu slutat plugget för dagen och tittat in på morsans jobb. Även det en helt fel känsla.
Citera
2024-04-28, 14:16
  #10766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Finns flera salonger där mor och dotter jobbar tillsammans, även med extra. Hur känns det?

Har aldrig varit på ett sådant ställe och skulle inte gilla det. Fanns två syrror på ett ställe jag gick ofta. Det störde mig mindre.
Citera
2024-04-30, 22:48
  #10767
Medlem
Hälsade på ett av mina stamställe, i parkernas stad. Där har jag en favorit sedan många år. Hon har en kropp helt i min smak, rumpa, midja och härligt mjuka gungande bröst. Hon mötte upp med en härligt urringad klänning.
Hon visade in mig till rummet och förklarade att hon måste ringa in en vän, för hon hade precis fått en annan kund, som väntades i ett annat rum, men hon ville ha mig, och vännen skulle få den andre stackaren.
Jag fick ligga och vänta i en kvart medan hon sprang fram och tillbaka i salongen medan hon pratade med vännen som var på vägg till salongen.
När det väl var dags för massage hade hon hunnit duscha också (så jag var nog inte dagens första kund…)
Hon sätter dig direkt på knä på sängen med rumpan mot mig och hennes händer på mitt stånd. Jag smeker hennes rumpa och kränger direkt av sig klänningen. Hon runkar och suger och jag smeker hennes varma sköte tills hon blir våt. Sedan ställer hon sig på alla fyra och ber mig olja in hennes rumpa. Massor av olja och sedan trycker jag sakta in Lille Stuart i hennes nu våta och oljiga sköte medan jag samtidigt smeker hennes oljeglansiga skinkor.
Jag vänder henne och slickar henne samtidigt som jag klämmer på hennes bröstvårtor, vilket jag vet att hon gillar. Hon kommer inte, vilket hon alltid brukar göra, så hon har nog haft minst en annan kund före mig.
Vi har känt varandra så länge nu, att vi båda vet vad den andre gillar.
Jag avslutar i missionären och vi kysser och kramar varandra. Jag tömmer mig i henne, utan kondom.
Hon ber att få ta en snabbdusch.
När hon kommer tillbaka, tar hon om min nu slaka krigare och stoppar den i munnen. Hon suger upp den igen och jag visar att jag vill ha henne i en 69:a.
Hon suger och jag slickar. Hon berättar att hennes chef hade kommit till salongen när hon duschade, men att chefen hade gett ok till att ge mig 20 minuter extra tid. Vi avslutar med en doggy. Jag kommer inte.

Vi uppdaterade varandra med varandras telefonnummer. Hon hade försökt att ringa mig, men hade raderat en siffra från mitt nummer. Hon trodde jag tröttnat på henne och blockat henne, och jag trodde att hon tröttnat på mig och inte ville ringa mig.

Detta, plus att hon var stressad idag, och redan knullad av någon annan alldeles för nyligen. Samt att det inte blev någon massage, gjorde att jag inte kände mig tillfredsställd när jag gick därifrån.
Abstinensen kom direkt. Normalt brukar jag kunna hålla mig i en vecka i alla fall…
Citera
2024-05-01, 07:58
  #10768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChoreaSanktiViti
Längesedan det blev inlägg men här kommer en recension.

Helgkväll och andan föll på. Gick förbi ett par men klockan var efter 19 så ett par verkade redan ha slagit igen som jag gick förbi. Klockan började närma sig stängningstid och kände att skulle det bli något var det bäst att bestämma sig. Ringde på den jag styrde stegen mot och blev insläppt av av en lite väl gammal dam. Hinner bara med en halvtimma och blir ledd genom smala korridorer in till ett litet rum. Slitet salong men ändå rätt mysig känsla.

Eftersom tiden var knapp börjar hon med teasing efter bara några minuter. Hon frågar vad jag vill ha men nöjer mig med ett HJ. Ingen jag känner att jag vill lägga alltför mycket pengar på. Blir dock ingen prisdiskussion så jag låter det vara så länge. Snabb avrunkning och får känna och klämma på brösten utan bh och smeka lite utanpå trosorna.

Dusch och sedan frukt och vatten och godis och lite trevligt småsnack. Tvåhundra får hon för HJ:et utan att hon egentligen ber om något men nåt ska hon väl få. Ser sen att det står en barnvagn med ett sovande barn i. Känns bara såå fel. Hon säger att det är barnbarn.

Ut i kylan men med en liten olustig känsla.
Hade en liknande upplevelse. Skulle precis betala en rätt snygg och sexig massös för en timme när jag upptäcker att det sitter en liten parvel med en padda i en fåtölj. Kändes helt sjukt så jag valde att lämna stället.
Citera
2024-05-01, 10:36
  #10769
Medlem
Haft ett längre uppehåll, men efter några öl i det fina vädret kände jag att lite massage och annat skulle kännas bra. Gick till ett ställe jag varit på många gånger förut i centrala delarna av Stockholm. Nytt namn, nya damer visar det sig. Finns bara 2 damer där, gissar 45-50 båda två, lite väl runda för min smak men tänkte det kunde bli skön massage. Betalar för 1 timme, lägger mig naken med söderläge.
Får en väldigt hård och bra massage, en av dom bättre jag någonsin fått. Ingen teasing alls, hon ber mig vända och börjar massera mina ben. Arbetar sig uppåt och frågar ”får jag massera honom också?” Självklart svarar jag. Så hon börjar långsamt runka mig och frågar ”vad vill Du ha?” Jag säger inget och hon fortsätter ”body to body 1500” jag svarar att jag nog vill allt. Hon börjar på 4 men vi enas snabbt på 1. Dessvärre gummi på för oral och hon klev snabbt på och började rida. Bytte till doggy och sedan missionär, eftersom ölen och gummit gjorde känslan sämre fick vi hålla på ett tag innan salut kunde skjutas.
Återbesök för massage kan det nog bli, men tveksamt det kommer bli annat extra än hj nästa gång.
/R
Citera
2024-05-03, 13:23
  #10770
Medlem
Hej. Läst vad som kan hända på en salong. Besökte huvudstaden och passerade en massage. Happy Hour stod det, så jag klev in. Blev visad till ett rum. Frågade om det var hon som skulle massera. - Ja vill du det? Jag berättade var jag var spänd och behövde massage. Det kom en annan som masserade som jag också berättade vad jag var ute efter. Jag sände inga som helst signaler om att det var annat än massage jag var ute efter. Visst, tog av mig kalsongerna för att det känns mer praktiskt när det är massage med olja. Bra massage, vändning och ingen fråga. Skönt, var jag var inte ute efter något. Men till slut kom frågan. Jag tackade nej. Jag hade fått en avsugning på morgonen så jag var nöjd. Men hon fortsatte - jag sa, kanske nästa gång. Ja men då också. Hon frågade vad jag önskade mig mest. Hon erbjöd att suga och nöp mig ibland där nere. Jag frågade vad hon kunde erbjuda. - Vad vill du betala? Boom Boom var hon tveksam till, men sedan viskade hon att det kunde vara tänkbart. Jag var där för massage och ville spara mig för en träff senare på kvällen. Hur som helst var hon rätt trevlig och kul i sina försök att tjäna en extra slant. Trevlig och fin rund tjej får jag väl säga. Det var mitt bidrag.
Citera
2024-05-07, 13:05
  #10771
Medlem
Serajovics avatar
Drar igång recensionerna igen, med en lite rolig upplevelse min första recension dessutom.

Enligt mitt inlägg ovan så går jag som sagt på thaimassage även för dess "riktiga syfte" och jag har haft några olika ställen i jakt på en bra massörska och även min fru gillar thaimassage så vi har ofta gått tillsammans. Vissa gånger har det varit total flopp då vi testat en ny och kommit in till en bordell där tjejerna är klädda i kortkort och ger en hemsk massage. Ibland gör jag återbesök där ensam 🫡

Hur som helst, vi hade ett bra ställe där vi brukade gå till och få massage i samma rum. Riktigt trevligt på en ren och fräsch salong med påkostade uppvärmda bänkar, fullt påklädda äldre damer som ger proffsig massage. "Nej till sexköp" eller liknande står det på en skylt i receptionen.

Stockholm.
En dag när jag ska skjutsa min fru på någon skönhetsbehandling som är i närheten av denna salong så bestämmer jag mig att passa på att ta en massage medan jag väntar på henne. Ringer salsongen och kollar ifall den kvinnan jag brukar gå till är ledig vilket hon är så jag tar en dusch och sticker iväg, släpper av frugan och åker vidare till salongen.

Kommer dit, dörren är upplåst då det är en seriös salong så jag knallar in och där sitter ett gäng i soffan, hon jag ska gå till känner ju igen mig från när jag och frugan varit där ett par gånger så hon reser sig upp och visar mig in till samma rum vi brukar vara i för par-massagen, trots att jag är ensam och det finns singelrum med.

Jag har lite problem med ryggen och jag får jävla ont från rumpan ner över bakre låren, det liksom strålar ner för benet så detta ska bli skönt. Jag klär av mig till kalsonger och lägger mig på den sköna uppvärmda bänken. In kommer min massörska och jag förklarar för henne var jag har ont och visar med handen var det behövs extra fokus.

Återigen, det är noll sexuell stämning. Den här kvinnan är inte direkt vacker, inga snygga former eller så. En alldaglig 50 årig kvinna helt enkelt.

Massagen börjar som vanligt med att få fötter tvättade med varm handduk och sen kliver hon upp på bänken för att bearbeta ryggen, ner igen och ställer sig vid mitt huvud för att komma åt axlarna bra från andra hållet osv. Skitbra massage!

Hon jobbar sig nedåt och börjar på övre rumpan genom att vika ner kalsongerna för att fokusera på mitt problemområde men då säger hon till mig "det är bättre om du tar av"
- "ska jag ta av kalsongerna?" frågar jag.
"Ja" svarar hon.

Absolut säger jag och får puta med rumpan för att börja dra av mig kalsongerna medan jag ligger ner på mage men i samma veva börjar hon hjälpa mig av med dom. Här blir det lite pirrigt där nere för mig men jag tänker absolut inte att detta ska leda till något annat än massage.. massagen fortsätter..

Hon masserar min rumpa och jag märker snabbt på hennes rörelser att det här är fan inte 100% proffsigt trots att hon masserar som hon brukar men hon närmar sig mitt skrev, rövhål och ger lättare smekningar till och från och jag har nu blivit sjukt kåt och börjar tänka "hoppas det händer" samtidigt som jag tänker att jag inte vill sabba det här stället som jag och min fru brukar gå till, visst att jag är otrogen men hur ska jag komma tillbaka med henne hit och bli masserad av en tjej jag knullat? Någon gräns finns det 😆

Massagen har nu gått över till full teasing och jag har gett vika och lyfter upp rumpan och stönar lite så hon är med på att jag vill detta. Hon smeker mitt rövhål med ena handen och jag känner hur hon letar sig in med ett finger, hittar rätt och trycker sakta in det djupt i min röv var på jag lyfter upp rumpan mer så hon kan greppa tag i min kuk med andra handen sen masserar hon min prostata och runkar av mig samtidigt medan jag står på alla fyra.

Hon märker att jag är på väg och komma, släpper min kuk tillfälligt men fortsätter massera prostatan och lägger en handduk under mig sen mjölkar hon mig tills jag får kanske den skönaste orgasmen någonsin.

Hon för sakta ut fingret ur mitt anus och torkar av min kuk sen lägger jag mig ner och pustar ut lite grann, hon fortsätter sedan massagen som ingenting med fokus på baksida lår som var tanken från början.

Massagen blir klar och hon lämnar rummet så jag får klä på mig, vi har inte diskuterat arvode eller så men jag har lite kontanter på mig så när hon kommer tillbaka för att se hur det går så säger jag "det var jättebra, här får du lite dricks" och ger henne en röding. Hon blir jättejätte glad och slår ihop händerna och bugar flera gånger.

Fantastisk upplevelse, jag har gått tillbaka till henne för samma behandling två gånger efter detta och det är samma procedur utan någon överenskommelse av pris vilket är jävligt uppfriskande, har funderat på om hon ens förväntar sig det baserat på hur glad hon blir varje gång jag ger henne pengar för det. Jag är ju en vältränad snygg kille i mina bästa år, så hon kanske gillar att tillfredsställa mig helt enkelt 😂 (tveksamt.)

Jag har fler recensioner att skriva men ingen lika spännande som denna.
__________________
Senast redigerad av Serajovic 2024-05-07 kl. 13:20.
Citera
2024-05-09, 14:36
  #10772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serajovic
Drar igång recensionerna igen, med en lite rolig upplevelse min första recension dessutom.

Enligt mitt inlägg ovan så går jag som sagt på thaimassage även för dess "riktiga syfte" och jag har haft några olika ställen i jakt på en bra massörska och även min fru gillar thaimassage så vi har ofta gått tillsammans. Vissa gånger har det varit total flopp då vi testat en ny och kommit in till en bordell där tjejerna är klädda i kortkort och ger en hemsk massage. Ibland gör jag återbesök där ensam 🫡

Hur som helst, vi hade ett bra ställe där vi brukade gå till och få massage i samma rum. Riktigt trevligt på en ren och fräsch salong med påkostade uppvärmda bänkar, fullt påklädda äldre damer som ger proffsig massage. "Nej till sexköp" eller liknande står det på en skylt i receptionen.

Stockholm.
En dag när jag ska skjutsa min fru på någon skönhetsbehandling som är i närheten av denna salong så bestämmer jag mig att passa på att ta en massage medan jag väntar på henne. Ringer salsongen och kollar ifall den kvinnan jag brukar gå till är ledig vilket hon är så jag tar en dusch och sticker iväg, släpper av frugan och åker vidare till salongen.

Kommer dit, dörren är upplåst då det är en seriös salong så jag knallar in och där sitter ett gäng i soffan, hon jag ska gå till känner ju igen mig från när jag och frugan varit där ett par gånger så hon reser sig upp och visar mig in till samma rum vi brukar vara i för par-massagen, trots att jag är ensam och det finns singelrum med.

Jag har lite problem med ryggen och jag får jävla ont från rumpan ner över bakre låren, det liksom strålar ner för benet så detta ska bli skönt. Jag klär av mig till kalsonger och lägger mig på den sköna uppvärmda bänken. In kommer min massörska och jag förklarar för henne var jag har ont och visar med handen var det behövs extra fokus.

Återigen, det är noll sexuell stämning. Den här kvinnan är inte direkt vacker, inga snygga former eller så. En alldaglig 50 årig kvinna helt enkelt.

Massagen börjar som vanligt med att få fötter tvättade med varm handduk och sen kliver hon upp på bänken för att bearbeta ryggen, ner igen och ställer sig vid mitt huvud för att komma åt axlarna bra från andra hållet osv. Skitbra massage!

Hon jobbar sig nedåt och börjar på övre rumpan genom att vika ner kalsongerna för att fokusera på mitt problemområde men då säger hon till mig "det är bättre om du tar av"
- "ska jag ta av kalsongerna?" frågar jag.
"Ja" svarar hon.

Absolut säger jag och får puta med rumpan för att börja dra av mig kalsongerna medan jag ligger ner på mage men i samma veva börjar hon hjälpa mig av med dom. Här blir det lite pirrigt där nere för mig men jag tänker absolut inte att detta ska leda till något annat än massage.. massagen fortsätter..

Hon masserar min rumpa och jag märker snabbt på hennes rörelser att det här är fan inte 100% proffsigt trots att hon masserar som hon brukar men hon närmar sig mitt skrev, rövhål och ger lättare smekningar till och från och jag har nu blivit sjukt kåt och börjar tänka "hoppas det händer" samtidigt som jag tänker att jag inte vill sabba det här stället som jag och min fru brukar gå till, visst att jag är otrogen men hur ska jag komma tillbaka med henne hit och bli masserad av en tjej jag knullat? Någon gräns finns det 😆

Massagen har nu gått över till full teasing och jag har gett vika och lyfter upp rumpan och stönar lite så hon är med på att jag vill detta. Hon smeker mitt rövhål med ena handen och jag känner hur hon letar sig in med ett finger, hittar rätt och trycker sakta in det djupt i min röv var på jag lyfter upp rumpan mer så hon kan greppa tag i min kuk med andra handen sen masserar hon min prostata och runkar av mig samtidigt medan jag står på alla fyra.

Hon märker att jag är på väg och komma, släpper min kuk tillfälligt men fortsätter massera prostatan och lägger en handduk under mig sen mjölkar hon mig tills jag får kanske den skönaste orgasmen någonsin.

Hon för sakta ut fingret ur mitt anus och torkar av min kuk sen lägger jag mig ner och pustar ut lite grann, hon fortsätter sedan massagen som ingenting med fokus på baksida lår som var tanken från början.

Massagen blir klar och hon lämnar rummet så jag får klä på mig, vi har inte diskuterat arvode eller så men jag har lite kontanter på mig så när hon kommer tillbaka för att se hur det går så säger jag "det var jättebra, här får du lite dricks" och ger henne en röding. Hon blir jättejätte glad och slår ihop händerna och bugar flera gånger.

Fantastisk upplevelse, jag har gått tillbaka till henne för samma behandling två gånger efter detta och det är samma procedur utan någon överenskommelse av pris vilket är jävligt uppfriskande, har funderat på om hon ens förväntar sig det baserat på hur glad hon blir varje gång jag ger henne pengar för det. Jag är ju en vältränad snygg kille i mina bästa år, så hon kanske gillar att tillfredsställa mig helt enkelt 😂 (tveksamt.)

Jag har fler recensioner att skriva men ingen lika spännande som denna.


Och detta alltså på ett ställe du skulle klassa som helt seriöst? Vad tar de för en timmes massage?
Citera
2024-05-10, 00:04
  #10773
Medlem
Serajovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Och detta alltså på ett ställe du skulle klassa som helt seriöst? Vad tar de för en timmes massage?


Nej inte längre haha men innan denna erfarenhet var jag säker på det. Numera förstår jag att man troligtvis får till det med alla där. 600:- tar dom.
Citera
2024-05-10, 22:23
  #10774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serajovic
Drar igång recensionerna igen, med en lite rolig upplevelse min första recension dessutom.

Enligt mitt inlägg ovan så går jag som sagt på thaimassage även för dess "riktiga syfte" och jag har haft några olika ställen i jakt på en bra massörska och även min fru gillar thaimassage så vi har ofta gått tillsammans. Vissa gånger har det varit total flopp då vi testat en ny och kommit in till en bordell där tjejerna är klädda i kortkort och ger en hemsk massage. Ibland gör jag återbesök där ensam 🫡

Hur som helst, vi hade ett bra ställe där vi brukade gå till och få massage i samma rum. Riktigt trevligt på en ren och fräsch salong med påkostade uppvärmda bänkar, fullt påklädda äldre damer som ger proffsig massage. "Nej till sexköp" eller liknande står det på en skylt i receptionen.

Stockholm.
En dag när jag ska skjutsa min fru på någon skönhetsbehandling som är i närheten av denna salong så bestämmer jag mig att passa på att ta en massage medan jag väntar på henne. Ringer salsongen och kollar ifall den kvinnan jag brukar gå till är ledig vilket hon är så jag tar en dusch och sticker iväg, släpper av frugan och åker vidare till salongen.

Kommer dit, dörren är upplåst då det är en seriös salong så jag knallar in och där sitter ett gäng i soffan, hon jag ska gå till känner ju igen mig från när jag och frugan varit där ett par gånger så hon reser sig upp och visar mig in till samma rum vi brukar vara i för par-massagen, trots att jag är ensam och det finns singelrum med.

Jag har lite problem med ryggen och jag får jävla ont från rumpan ner över bakre låren, det liksom strålar ner för benet så detta ska bli skönt. Jag klär av mig till kalsonger och lägger mig på den sköna uppvärmda bänken. In kommer min massörska och jag förklarar för henne var jag har ont och visar med handen var det behövs extra fokus.

Återigen, det är noll sexuell stämning. Den här kvinnan är inte direkt vacker, inga snygga former eller så. En alldaglig 50 årig kvinna helt enkelt.

Massagen börjar som vanligt med att få fötter tvättade med varm handduk och sen kliver hon upp på bänken för att bearbeta ryggen, ner igen och ställer sig vid mitt huvud för att komma åt axlarna bra från andra hållet osv. Skitbra massage!

Hon jobbar sig nedåt och börjar på övre rumpan genom att vika ner kalsongerna för att fokusera på mitt problemområde men då säger hon till mig "det är bättre om du tar av"
- "ska jag ta av kalsongerna?" frågar jag.
"Ja" svarar hon.

Absolut säger jag och får puta med rumpan för att börja dra av mig kalsongerna medan jag ligger ner på mage men i samma veva börjar hon hjälpa mig av med dom. Här blir det lite pirrigt där nere för mig men jag tänker absolut inte att detta ska leda till något annat än massage.. massagen fortsätter..

Hon masserar min rumpa och jag märker snabbt på hennes rörelser att det här är fan inte 100% proffsigt trots att hon masserar som hon brukar men hon närmar sig mitt skrev, rövhål och ger lättare smekningar till och från och jag har nu blivit sjukt kåt och börjar tänka "hoppas det händer" samtidigt som jag tänker att jag inte vill sabba det här stället som jag och min fru brukar gå till, visst att jag är otrogen men hur ska jag komma tillbaka med henne hit och bli masserad av en tjej jag knullat? Någon gräns finns det 😆

Massagen har nu gått över till full teasing och jag har gett vika och lyfter upp rumpan och stönar lite så hon är med på att jag vill detta. Hon smeker mitt rövhål med ena handen och jag känner hur hon letar sig in med ett finger, hittar rätt och trycker sakta in det djupt i min röv var på jag lyfter upp rumpan mer så hon kan greppa tag i min kuk med andra handen sen masserar hon min prostata och runkar av mig samtidigt medan jag står på alla fyra.

Hon märker att jag är på väg och komma, släpper min kuk tillfälligt men fortsätter massera prostatan och lägger en handduk under mig sen mjölkar hon mig tills jag får kanske den skönaste orgasmen någonsin.

Hon för sakta ut fingret ur mitt anus och torkar av min kuk sen lägger jag mig ner och pustar ut lite grann, hon fortsätter sedan massagen som ingenting med fokus på baksida lår som var tanken från början.

Massagen blir klar och hon lämnar rummet så jag får klä på mig, vi har inte diskuterat arvode eller så men jag har lite kontanter på mig så när hon kommer tillbaka för att se hur det går så säger jag "det var jättebra, här får du lite dricks" och ger henne en röding. Hon blir jättejätte glad och slår ihop händerna och bugar flera gånger.

Fantastisk upplevelse, jag har gått tillbaka till henne för samma behandling två gånger efter detta och det är samma procedur utan någon överenskommelse av pris vilket är jävligt uppfriskande, har funderat på om hon ens förväntar sig det baserat på hur glad hon blir varje gång jag ger henne pengar för det. Jag är ju en vältränad snygg kille i mina bästa år, så hon kanske gillar att tillfredsställa mig helt enkelt 😂 (tveksamt.)

Jag har fler recensioner att skriva men ingen lika spännande som denna.


Jävlar !!
Det lär bli pirrigt, när du ska tillbaka dit med frugan. 😝😝
Men om man ser det på massage hållet, det var en full body massage med tömning och prostata massage.

Det var inte som att ni kysstes eller massa smekande o så.
Ganska proffsigt ändå…
🤷🏽
Citera
2024-05-13, 18:23
  #10775
Medlem
Kanske inte klockrena recensioner. Mer korta berättelser och en fråga.

För kanske 3-4 år sedan var jag på en sen massage på ett ställe jag besökte ibland (lokalen sprängdes i luften för ett tag sedan). När tiden rann mot sitt slut kom frågan om intresse för extra fanns och jag sa såklart ”yes”. Fick då frågan om jag var intresserad av att vara med två tjejer, vilket jag givetvis var.

Har varit på många ställen genom åren och trodde inte detta förekom. Tänkte att det kanske varit en dålig dag och då klockan var typ 19:45 när frågan kom och stället stängde 20:00, skulle ju ingen mer kund dyka upp.

Nåväl, övertygad om att detta var en engångsföreteelse rullade jag vidare i massageträsket. Och så en dag för kanske 8 månader sedan på ett ställe jag besöker ofta, säger ägarinnan redan när jag ska betala ”en eller två?” och flinar. Jag frågar vad det isf kostar (då kostade en timme där 400:- men nu höjt till 500:-) och hon säger 700:-. Ja för fan säger jag. Och sedan dess unnar jag mig en duo då och då på detta ställe.

Första gången var det ju bara en duo under extratjänsterna men ändå kanon. Men har man en hel timme med två bra tjejer är det fan mer än kanon. Att först knådas av 4 händer och 4 armbågar och sedan avsluta med en trekant är magiskt bra avkoppling. Även om såklart priset blir betydligt högre.

Så till frågan då. Blir ni erbjudna (eller säger till om det själva) duomassage med efterföljande partaj? Om så, sker det ofta eller var min första känsla att detta inte står på alla ställena meny, korrekt?
Citera
2024-05-15, 13:47
  #10776
Medlem
Lond time, sen jag skrev en recension. De flesta besök är ganska lika varandra men helgens besök stack ut.

Salong söder om Slussen i Stockholm. Varit där några gånger förut och alltid haft helt ok upplevelser.

Ringer på, och blir insläppt, får ett leende och frågan om en halvtimme, eller en hel timme. Väljer som alltid en hel timme. De diskuterar vilket rum jag ska få, men blir sen invisad till rummet längst in.

Näckar, hänger upp kläderna och lägger två kondomer under madrassen innan jag lägger mig ner. Lägger handduken över rumpan, de ska slippa se en hårig rumpa som det första de ser när de kommer in.

Får ligga ganska länge, så pass länge att jag nästan tror att de glömt mig, men precis när jag funderat på om jag ska efterlysa massösen så öppnas dörren. Hon lyfter direkt bort handduken som tydligen ska ligga under mina fötter, och rumpan ska vara smekbar.

Jag ligger kvar på magen och en kompetent massage börjar. En väldigt trevlig massage, med en hel del teasing. När jag hör hur hon tar upp en babywipe, så tror jag att det ska tvättas där bak. Nej, tydligen något annat som skulle petas bort med den. Massagen fortsätter och nu kommer samma ljud igen, och denna gång tvättas anus av. Så pass långt in att det svider en hel del.


Massagen är trevlig och det är mycket hudkontakt, ligger och blir kåt, av den varma mjuka huden.


Vänd, säger hon och det gör jag. Det här första gången jag ser henne och till min förvåning är hon helt naken. Inga frågor om extra här, utan det förväntas. Försöker komma ihåg om vi knullat förut men antar det, för denna behandling skulle jag inte få annars. Frågar och hon säger att vi knullat, och när hon säger sin ålder, 39 år, så minns jag nog den händelsen.

Hon ler lite blygt, och börjar även tvätta av kuken innan hon börjar suga. Visar med händerna att jag vill att hon ska glida upp till mig då att jag kan slicka. Förstår då varför jag fått vänta innan massagen, för här möter mig en välfriserad fitta, nyduschad, och med en piercing.


När vi lekt ett tag, tar hon fram en kondom och rullar på den med munnen. Hon känner på mina fingrar (som har varit inne i henne), hur blöt hon är, och tydligen behövs inget glidmedel. Hon glider ner på kuken och det är riktigt skönt när hon rider. Vi byter ställning några gånger och när vi ligger i missionären så säger hon att det går för henne, och jag tror på det för hur det känns i kuken.

Ber henne att rida igen men vänd åt andra hållet, men efter att tag säger jag att det nog krävs en hand om jag ska kunna få orgasm idag. Vet dock inte vad hon hör, hon plockar fram glidmedlet, smörjer in rumpan, och strax är jag inne i hennes ändtarm. Igentligen inget jag gillar men här det riktigt skönt då jag låter henne rida ett tag till, innan jag upprepar att det nog behövs en hand, eller knulla utan kondom. Denna gång hör hon, och kondomen åker av och hon arbetar med handen.

Hon börjar gräva i sin lilla väska, plockar fram en ganska liten kondom, som hon rullar på mitt långfinger, och ber mig att pulla henne.

Jag pullar, och hon runkar och efter några minuter känner jag att hon får en orgasm till. Jag håller ner min andra hand som stänkskydd för att satsen ska stänka lite mindre.

Hon städar upp, jag ber om att få både toapapper och kondomerna med mig sen. Hon fortsätter sen att massera, fortfarande naken,det är ändå tio minuter kvar av tiden.

När allt är klart ger jag henne 1100, överväger om hon ska få 1500 men det är svårt att betala mindre i framtiden om jag har höjt. Det var ju inget snack om pengar alls, och jag vet att jag sällan pröjsar mer än 1000 för FS.

Hon hoppar snabbt in i sin klänning, naken under. När jag klätt på mig, så står hon med mina skor, ett skohorn, vatten på flaska och två små plopp, vid dörren, och önskar mig välkommen tillbaka.

Ja tack, säger jag och frågar igen att jag säger hennes namn rätt, så jag kan boka i framtiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback