Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 09:09
  #577
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Alla lämnar spår på nätet. Vill du att någon ska spåra *ss*r på Discord åt dig eftersom du antytt detta i fyra inlägg nu?

¯\_(ツ)_/¯ Ärligt talat om Christian hade kunskap om Discord-grejen så vore det roligare för mer shitshow = roligare för mig.

Åh andra sidan. Han sittande och undrande hur man gör det här med ID-grejen är också roligt.

Så meh.
Citera
2024-04-28, 09:12
  #578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Rumäner är inte till 80% romer. Men det roligaste av allt är hur Christians etnicitet och familjeförhållanden samt sexualitet nu är måltavla för vänstern.

Den nakna ondskan kommer alltid från vänster.

Bakom masken är det vänstern som hatar judar romer ensamstående kvinnor och bögar.

Alla har sett igenom lögnerna nu.

Bra att Christian provocerat fram det hatet så alla kan se.

Mitt inlägg om att alla rumäner (som är 80% av folket i Rumänien) härstammar från nomadfolk som vandrat in österifrån togs bort och historia är inte populärt här. Men *ss*r är rumän och han är landsman till de rumäner som kommer hit och bygger skjul. Det är enbart fakta. Hans journalistiska gärning består av att lura folk att tro att han granskar vänstern när han tigger på nätet och använder pengarna till att åka på semester till Afrika för egen del. Svenskar är lättlurade tyvärr (och inte intresserade av historia).
Citera
2024-04-28, 09:14
  #579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Mitt inlägg om att alla rumäner (som är 80% av folket i Rumänien) härstammar från nomadfolk som vandrat in österifrån togs bort och historia är inte populärt här. Men *ss*r är rumän och han är landsman till de rumäner som kommer hit och bygger skjul. Det är enbart fakta. Hans journalistiska gärning består av att lura folk att tro att han granskar vänstern när han tigger på nätet och använder pengarna till att åka på semester till Afrika för egen del. Svenskar är lättlurade tyvärr (och inte intresserade av historia).

Jag unnar honom det. Jag skulle lätt bjuda honom på safari om det inte hade varit opassande att en människa i min ålder umgås med unga hotshots som honom.
Citera
2024-04-28, 09:20
  #580
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
¯\_(ツ)_/¯ Ärligt talat om Christian hade kunskap om Discord-grejen så vore det roligare för mer shitshow = roligare för mig.

Åh andra sidan. Han sittande och undrande hur man gör det här med ID-grejen är också roligt.

Så meh.

spy.pet verkar vara offline om det är det du menar?
__________________
Senast redigerad av GustavTrelleborg 2024-04-28 kl. 09:24.
Citera
2024-04-28, 09:25
  #581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Jag unnar honom det. Jag skulle lätt bjuda honom på safari om det inte hade varit opassande att en människa i min ålder umgås med unga hotshots som honom.

Det är för att svenskar generellt är godtrogna som de accepterar sånt här och utan anmälan blir det inget åtal för bedrägeri. Samma som de som går runt med listor och leker låtsas dövstumma. Det är inte olagligt så länge ingen anmäler dem. Själv brukar jag skriva 10000 på listan (om jag ser polisen i närheten) utan att ge dem ett öre och sen anmäler jag till polisen och får 10000 i kontanter av dem på plats. Ni kan ju ana vilka blickar jag får av dessa dövstumma när deras pengar slinker ner i min plånbok i fickan. Denna *ss*r lurar folk på ett mer sofistikerat sätt genom att han först får presstöd på några miljoner för sitt "riktiga" arbete och sedan får egna bidrag för sin privata "journalistiska gärning". Dessa pengar är inte gåvor om man inte skriver privat gåva på bidraget utan det är bidrag till hans arbete och han ska betala skatt för det. Han har dock sekretess och kan därför ganska lätt slippa undan granskning från Skatteverket för denna typ av verksamhet.
Citera
2024-04-28, 09:27
  #582
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
spy.pet verkar vara offline om det är det du menar?

Finns liknande verktyg.
Citera
2024-04-28, 09:28
  #583
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Finns liknande verktyg.

Jag vet, Tommyponken
Citera
2024-04-28, 09:29
  #584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Det är för att svenskar generellt är godtrogna som de accepterar sånt här och utan anmälan blir det inget åtal för bedrägeri. Samma som de som går runt med listor och leker låtsas dövstumma. Det är inte olagligt så länge ingen anmäler dem. Själv brukar jag skriva 10000 på listan (om jag ser polisen i närheten) utan att ge dem ett öre och sen anmäler jag till polisen och får 10000 i kontanter av dem på plats. Ni kan ju ana vilka blickar jag får av dessa dövstumma när deras pengar slinker ner i min plånbok i fickan. Denna *ss*r lurar folk på ett mer sofistikerat sätt genom att han först får presstöd på några miljoner för sitt "riktiga" arbete och sedan får egna bidrag för sin privata "journalistiska gärning". Dessa pengar är inte gåvor om man inte skriver privat gåva på bidraget utan det är bidrag till hans arbete och han ska betala skatt för det. Han har dock sekretess och kan därför ganska lätt slippa undan granskning från Skatteverket för denna typ av verksamhet.

Han verkar skitsmart som tjänar miljoner. Men sist jag kollade ratsit bodde han på Kungsholmen.

Han lever ett liv i öppenhet med vem han är och vad han står för. Jag tycker han är verkligen chill och cool.
Citera
2024-04-28, 09:32
  #585
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Han verkar skitsmart som tjänar miljoner. Men sist jag kollade ratsit bodde han på Kungsholmen.

Han lever ett liv i öppenhet med vem han är och vad han står för. Jag tycker han är verkligen chill och cool.

Inte skyddat id längre, där ser man
Citera
2024-04-28, 09:33
  #586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Inte skyddat id längre, där ser man

Varför skulle han? Ska folk slå journalister? Det är ju en attack på demokratin isf. En terrorhandling.
Citera
2024-04-28, 09:35
  #587
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Varför skulle han? Ska folk slå journalister? Det är ju en attack på demokratin isf. En terrorhandling.

Han hade det förut!
Citera
2024-04-28, 09:38
  #588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Han hade det förut!

Du menar efter att AFA sulade in en brandfackla i hans mors hem? Ja det måste ha varit otäckt när de går på familjerna till oliktänkande sådär, men han har väl repat mod.

Jag tycker han är rolig och Kungsholmen är fint på sommaren jag önskar honom en skön sommar vid Smedsudden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in