Citat:
Ursprungligen postat av
Purplepanic
Bullshit.
Först och främst kan hans kollega inte veta att det är så det gått till.
Sen är det högst osannolikt att han va intersex (CAH variant - livmoder, äggstockar och ”penis”) och har fått två biologiska barn.
Att han skulle knapra kvinnliga hormoner är enligt bilder på honom uppenbar lögn.
Alla grannar säger att inget va konstigt med honom.
Grannar + advokater säger att inga tecken på några problem funnits.
Alla rapporter från häktningsförhandlingen talar för någon typ av allvarlig psykisk störning som psykos, det du beskriver är inte det. För att inte tala om att de vanligaste antidepressiva generellt inte tar livet av folk. Att han fått lugnande skulle kanske kunna göra det ja, men då skulle de va starka sådana och isåfall har det absolut funnits tecken på psykisk ohälsa vilket insatta verkar motsäga sig.
Stick med dina idiotiska påhitt. Tar så mycket onödig plats i tråden och matar alla andra troll.
Påstår inte att personen har rätt. Men följt tråden rätt noga, tycker jag. Har du sett bildER på pappan? Jag har bara sett en. En halvdålig bild på bara ansiktet som verkar komma ifrån Instagram. Men det finns alltså fler i och med ditt (säkra) uttalande? Orkar du hänvisa mig till dessa? Tack på förhand och trevlig söndag!