Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 11:46
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraxmannen
Och min poäng är att man inte ska utgå från och benämna MGM som ”svårt psykossjuk” innan det är fastlagt att han är det.

Den misstänkte sitter ju nu på förvar hos Helix psykiatri i Botkyrka och det är säkerligen av den anledningen att han är tokgalen samt självmords benägen
Citera
2024-04-28, 12:50
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Bullshit.
Först och främst kan hans kollega inte veta att det är så det gått till.
Sen är det högst osannolikt att han va intersex (CAH variant - livmoder, äggstockar och ”penis”) och har fått två biologiska barn.
Att han skulle knapra kvinnliga hormoner är enligt bilder på honom uppenbar lögn.
Alla grannar säger att inget va konstigt med honom.
Grannar + advokater säger att inga tecken på några problem funnits.
Alla rapporter från häktningsförhandlingen talar för någon typ av allvarlig psykisk störning som psykos, det du beskriver är inte det. För att inte tala om att de vanligaste antidepressiva generellt inte tar livet av folk. Att han fått lugnande skulle kanske kunna göra det ja, men då skulle de va starka sådana och isåfall har det absolut funnits tecken på psykisk ohälsa vilket insatta verkar motsäga sig.
Stick med dina idiotiska påhitt. Tar så mycket onödig plats i tråden och matar alla andra troll.

Påstår inte att personen har rätt. Men följt tråden rätt noga, tycker jag. Har du sett bildER på pappan? Jag har bara sett en. En halvdålig bild på bara ansiktet som verkar komma ifrån Instagram. Men det finns alltså fler i och med ditt (säkra) uttalande? Orkar du hänvisa mig till dessa? Tack på förhand och trevlig söndag!
Citera
2024-04-28, 13:43
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Länk? Finns ju tusen

Och vilket är efternamn, det är ju flera namn 🤔
Citera
2024-04-28, 13:54
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Och vilket är efternamn, det är ju flera namn 🤔

Dubbla förnamn och dubbla efternamn.
Citera
2024-04-28, 14:29
Avstängd
Orkar inte läsa igen denna tråden så det enda jag vill veta är om detta var utlänningar
Tacksam för svar
Citera
2024-04-28, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rommeskracken
Orkar inte läsa igen denna tråden så det enda jag vill veta är om detta var utlänningar
Tacksam för svar
Han är från Egypten. Hon är från Ecuador
Citera
2024-04-28, 14:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vattu
Han är från Egypten. Hon är från Ecuador

Tack!
Citera
2024-04-28, 15:09
Medlem
Om hon är släppt kanske man kan ändra rubriken?
Citera
2024-04-28, 16:42
Medlem
Har det framkommit något foto på mannen/kvinnan? Dem verkar sakna sociala medier, vilket är väldigt skumt i den åldern de är i!

Edit: Såg bil precis! Gaaay!
Senast redigerad av ZstarZscream 2024-04-28 kl. 16:47.
Citera
2024-04-28, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Nej det ska man verkligen inte. Med det lilla som framkommit hittills pekar inte så mycket på att han är psykotisk heller.

Snarare kan det handla om desperation och vanmakt med ett tilltufsat ego, kanske i samband att han förlora sin ställning och plats i samhället om kvinnan ville skiljas. Kvinnors självständighet och frigörelse kostar fortfarande massor med liv.
Vet man säkert att han verkligen är biologisk far till barnen.Han kanske bara har tagit på sig faderskapsrollen.Någon annan kanske är biol8gisk far.Om man tänker sig att det skulle vara så att hon vill skiljas så skulle nog mannen här också bli bostadslös.Tänk på de konsekvenserna.Nu kanske inget av det jag skrivit här stämmer,men jag har bara funderat lite utanför boxen.
Citera
2024-04-28, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Verkar absolut som att det handlar om en allvarlig psykisk störning om man lyssnar på de som rapporterat från häktningsförhandlingen och advokater.

Verkar det verkligen som han har en total psykos? Psyksjuk så klart men han var väl inte nöjd att mamman hade pojkvän och passade på när hon var borta. Motiv att straffa mamman tänker jag. Och var han psykotisk tänker jag att mamman inte hade lämnat honom själv med barnen. Det blir intressant att ta del av fup så småningom.
Citera
2024-04-28, 18:33
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbritta
Mammans facebook hittar man om man skriver hennes efternamn vas…. Först och förnamnet Gle…. Efter, finns bilder på barnen där med

Kan du länka? för jag hittar ingen 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in