Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-29, 13:58
  #349
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Det är lite så aktören ifråga agerar. Känns som att dom inte har likviditet (hur?) att beställa nästa omgång produkt från Kina, så då får kunden stå för detta, under falska föreställningar om att "vi skickar varje dag"

Fast, den här substansen är inte något dunder ändåså imo..
Den färgar på vid IV men man får gå upp i dos.

Det senaste jag fick som luktade typ chili blev jag faktiskt överraskad av.
Citera
2024-04-29, 14:04
  #350
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Den färgar på vid IV men man får gå upp i dos.

Det senaste jag fick som luktade typ chili blev jag faktiskt överraskad av.

Fast hur färgade föregångarna på om du tänker efter? Jämfört med 3-me-php. Ganska markant skillnad gissar jag på? (Kör ej IV)

Bara för att ribban sänks med det vi erbjuds inrikes i Sverige så behöver det inte betyda att vi ska vara nöjda med det hehe
Citera
2024-04-29, 14:11
  #351
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Fast hur färgade föregångarna på om du tänker efter? Jämfört med 3-me-php. Ganska markant skillnad gissar jag på? (Kör ej IV)

Bara för att ribban sänks med det vi erbjuds inrikes i Sverige så behöver det inte betyda att vi ska vara nöjda med det hehe
Ja om man jämför med a-php så men denna har bättre rusch än 2-me-pvp
Citera
2024-04-29, 14:48
  #352
Medlem
ayomangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Lite tråkigt att dom ändrar den till slut i lager, vecka efter man har beställt..

samma här, beställde från Hyg spårbar post förra veckan
Citera
2024-04-29, 16:31
  #353
Medlem
Fuzzas avatar
Vär glada ni inte fick det som jag fick. Så jävla mycket muskel smärta från lösmedlet i skiten att jag valt att dricka på antabus för att slippa undan lite en kväll
Citera
2024-05-06, 18:13
  #354
Medlem
Sidan har varit nere i flera dagar, så detta är nog slutet på denna substansen, Hoppas nån riktig aktör kommer med bra substanser igen
Citera
2024-05-07, 20:47
  #355
Medlem
Jaggermeisters avatar
Finns det något samband med att Jonathan från Asklepios 2.0 har avlidigt, samtidigt så går HygeaNPS under jorden?

Fanns ju spekulationer att det var samma ägare.
Citera
2024-05-08, 08:59
  #356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Finns det något samband med att Jonathan från Asklepios 2.0 har avlidigt, samtidigt så går HygeaNPS under jorden?

Fanns ju spekulationer att det var samma ägare.

Tvekar på ett samband. Asken gick ju i graven redan i mars medan Hyg gick i graven sliter på april. Tror däremot att Hyg sålt varor utan att ha ett lager. Sidan kommer nog ligga nere ett tag och sen poppa upp igen.
Citera
2024-05-10, 11:01
  #357
Medlem
Jag beställde och betalade för ca 1 månad sen och igår fick jag mail att min beställning behandlats färdigt och även notifikation via PostNord att ett Rek finns registrerat, detta var på förmiddagen, kikade nu men inget har lämnats in.. Tror dom kanske ändå kommer göra rätt för sig och att dom väntar på att få in ett nytt lager inom mycket kort och att dom därför som en slags förberedande grej vill signalera att dom är på gång och ska skicka det man beställt även om det dröjt! Jag har mailat dem ca 1000 gånger och inte fått nån respons men jag tänker att dom förmodligen kommer skicka ut detta i dagarna som kommer! Hoppas det, att hålla på och jaga folk är väldigt tröttsamt! Nån annan som fått några registrerade försändelser? Angående substansen tycker jag faktiskt att den varit helt okej, det andra skräpet som säljs 3-MMA, 4F-Mar, pyrophenidon (funkar bara att bomba, Iv, röka och snorta är helt verkningslöst men oralt så blir det som att käka elvanse typ, lite för mycket ångestvibbar för min smak) men denna 3-me-Php tycker jag var helt okej rusmässigt speciellt de utskick där substansen var lite kristallig och vit, den sista vändan med det gula som hade alldeles för mkt lösningsmedel skapade en jobbig hosta och fick infektion där jag injicerat den..Den är ju inte i klass med Mdpv, A-pvp, A-php och A-Phip men anser att den har helt okej PV-egenskaper! Jag vet en ny aktör som kommer att börja sälja denna substans inom 1-2 månaders tid och då kommer postförskott vara ett alternativ. Även mycket intressanta preparat som ännu inte sålts i Europa kommer denne att sälja. Jag vet vem det är och jag Tycker det är på tiden att det kommer in en 100% seriös säljare som själv inte missbrukar sina egna preparat. Men han sa att han kommer hålla låg profil och se till att dom som handlar är med på att inte skriva om stället eller produkterna så att myndigheterna får en snabbfil till klassning så jag kommer inte skriva nåt mer om detta här eller på nåt annat forum men folk som han behövs och folk behöver bli mer diskreta och ta mer ansvar att inte trycka in sig såna mängder av substanser som man är osäker på gällande fysisk och mental reaktion och dosering. Om folk var mer försiktiga och såg till att vara pålästa innan man kör igång så skulle många sjukhusvistelser och dödsfall kunna undvikas. Vet iallafall att denne person kommer lägga energi på att skapa en fungerande, diskret och kundvänlig business 🙂👍🏻 Det är många som nyttjar oklassade preparat med respekt och som medicin eller rekreationellt men med måtta. Harmreduction och information är ju a och o
Men RC/NPS-världen måste bli mindre synliga och höja lägsta nivån ordentligt.. Jag har knarkat i drygt 30 år och går på LARO och har metadon, samt har både Elvanse, Lyrica och Iktorivil utskrivet och jag tar såna här grejer istället för alkohol och jag har sedan jag började på substitiutionsprogrammet år 2005 inte haft en inläggning på sjukhus trots att jag nyttjat väldigt många av dessa substanser som numer är klassade men som förr var helt lagliga, inklusive både fentanylanaloger, nitazener, mycket starka Benzopreparat, nästan alla PV-analoger som kommit och gått. Det handlar ju om att vara försiktig och inte chansa och jag misstänker att om man varit diskret så skulle många av de underbara preparat som numer är narkotikaklassade ha varit antingen lagliga betydligt längre än de hann vara, kanske skulle en del också varit oklassificerade än idag. Men på grund av allt detta internetpundande, där folk gjort det till en hobby att sitta och outa preparat och shoppar och en massa oerfarna brukare som tagit för mycket av saker dom inte tål eftersom dom chansat och inte tagit saker på allvar. Jag förstår värdet av tripprspporter och utbyte av erfarenheter men Flashback är ju det ställe polisen frekventerar för att få info om nya preparat att klassa och även till viss del tullbeslag och såklart alla överdoser eller folk som blandat saker som man inte ska blanda utan att veta vad dom själva tål. Ett invite forum på darknet hade varit betydligt bättre att dryfta sånt här än Flashbacks drogsektion. Självklart hade det också funnits ögon där men det skulle inte va fullt så öppet och lätt och säkert skulle det även sålla bort många snorungar och såna som inte borde ta saker. Blev mycket sidospår.. sorry! Men Sverige behöver nya aktörer inom detta område helt klart!
Citera
2024-05-10, 11:13
  #358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Finns det något samband med att Jonathan från Asklepios 2.0 har avlidigt, samtidigt så går HygeaNPS under jorden?

Fanns ju spekulationer att det var samma ägare.


Firman som står bakom Hyg står ju på två st personer varav den ene heter Jonathan men denne person lever och frodas och bor i en av Sveriges större städer! Jag tänkte att det där med att Asken gick i graven tillsammans med denna J kanske var ett sätt att slippa skicka ut en massa ordrar där man saknade substanser att skicka? Jag vet inte.. Han har ju erkänt att Hyg, Swe, Asken och nån till får sina grejer av ett svenskt labb. Kan ju va bullshit men tycker att beskrivningarna på K***, Swe***..och Hyg är väldigt snarlika gällande beskrivningar av exempelvis PV:s man säljer och även andra preparat och dessutom finns det flera andra verkligen märkliga samband som jag inte tänker skriva här men dom finns om man granskar! Nu är detta spekulationer från min sida men sammanträffandena är väldigt många! Tror inte så mkt på sammanträffanden.. men det är ju jag!
Citera
2024-05-10, 21:29
  #359
Medlem
Hyg har postat mina grejer nu, så även om d va långsamt så är det ju iallafall ingen scam! Skönt att dom skickade, gillar inte sånt ouppklarat! Inga sura miner från min sida iallafall! Ni som inte fått men väntar kommer säkert få ni med!
Citera
2024-05-11, 10:18
  #360
Medlem
Phobiazis avatar
Så jag vet inte om jag vågar köra denna igen…trots att jag fick bort lösningsmedlet väldigt bra så fick jag ont i fästet där musklerna till axeln/armen sitter samt att jag låg i sängen en vecka med den värsta smärtan jag haft i ryggen! Det har nu gått ca 7-8v och min arm känns fortfarande inte bra tog typ 4v innan jag ens kunde lyfta den utan att hjälpa till med andra armen ><

Nån som vet om denna möjligtvis kan orsaka nervskada eller om det helt enkelt är en jävligt seg inflammation? Första gången på länge jag inte beställer överhuvudtaget inrikes, för vill inte genomlida det här igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback